Peräpukamista..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tical
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä foorumilla oli keskustelu treadi muinoin peräpukamista..
Monista yrittämisistä huolimatta ei ole söörtsillä sitä löytynyt!
Voisko joku auttaa löytämään sen.. ?

:eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt täytyy kyllä sanoa, että en tiedä. Muistan itse kyllä elävästi tuon keskustelun, mutta en onnistunut millään hakusanoilla tuota löytämään. Merkillistä...

Originally posted by Nipsu
Täällä foorumilla oli keskustelu treadi muinoin peräpukamista..
Monista yrittämisistä huolimatta ei ole söörtsillä sitä löytynyt!
Voisko joku auttaa löytämään sen.. ?

:eek:

Nyyh.. se oli mun alottama threadi, ja nyt sitä ei enää löydy :itku: Semmosia veijareita ne peräpukamat kyllä on että ehdottomasti ansaitsevat oman threadin. Kerronpa tähän sitten loppuun, että reseptillä saadut voiteet hoitivat homman tyylikkäästi kotiin, eli suurimmat kivut olivat ohi muutamassa päivässä ja noin viikon päästä huomasin siveleväni voidetta täysin terveeseen hanuriin samalla katsellessani itse kehystämääni Tomin ja Rintafileen yhteiskuvaa. Hups, nyt taisin puhua ohi suun :nolo:

Juu Tomi, muistan itsekkin sen treadin kuin eilisen päivän..
Ei vaan tunnu löytyvän sitä, damn

Olisin vaan lukaissut kauanko menee kun se parantuu itsestään ja mitä lääkevoiteita jengi on käyttänyt?

Vittumaista kun ei pysty punttaamaan tai harrastaan budoa pepun takia :)

Originally posted by Nipsu
Olisin vaan lukaissut kauanko menee kun se parantuu itsestään ja mitä lääkevoiteita jengi on käyttänyt?
Scheriproct-voidetta. Apteekista ilman reseptiä. Scheriproct - anuksesi parhaaksi. Scheriproct - sitä anus ostaisi.

Originally posted by Tomi
Scheriproct-voidetta. Apteekista ilman reseptiä. Scheriproct - anuksesi parhaaksi. Scheriproct - sitä anus ostaisi.

uuh Alkaa tulemaan kylmän ringin lusikointi leikit mieleen´

:evil:

Mitäköhän maksaa?
täytyy googlailla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom