Penni ajatuksistasi

-Huomenna vapaata:dance:
-"Pääsin uudelle tasolle" kaverin kanssa (tyttö ja ei sellaista mitä luulette:))
-Uusi jakso, uudet kujeet:)
-Oon täysin peeaa
-Pitäs lukee äikkää
-Pitäs lukea ruottii
-Mulla on nälkä, vaikka tunti sitten söin

Että tällästä:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Lukion viimeset kurssit alkaa, koko paskaa jälellä enää se alle 1½ kuukautta!
-Todellakin peeaa
-Pitäis tehä alote
ashame.gif

-Rento viikko tulossa.

-Pyörittelin hieman kehityskohtia huomisaamun viikkopalaveriin myyjille
- tällä viikolla on tullut ihan turhan paljon surffattua netissä ja pakkiksella. Kyllähän sitä helppoa viihdettä tarvii olla, mutta kyllä nettisurffailu on turhinta ajanvietettä. Ens viikolla käytän tämänkin ajan jotta lasten kaa tulee leikittyä vielä enemmän.

Mä mietin että miksi penni ajatuksistani, luuleeks sanonnan keksijä, että mun ajatukset on noin halpoja, vai tarkoittaaks se sitä että mun pitäisi valottaa sadasosaa siitä mitä mielessä liikkuu, nääs penni oli markan sadasosa.

Mä mietin että miksi penni ajatuksistani, luuleeks sanonnan keksijä, että mun ajatukset on noin halpoja, vai tarkoittaaks se sitä että mun pitäisi valottaa sadasosaa siitä mitä mielessä liikkuu, nääs penni oli markan sadasosa.

Täysin samaa mieltä.

- Miksi olen, miksi olisin?
- Mistä saisin rahaa riittävästi? Ostaisikohan joku huonolaatuisia rattopoika-palveluita?

Siinäpä näitä, elämän heikkoja eväitä.

Tunnen oloni onnelliseksi. Saakeli. On se mukava asia. :love:

Jos mää alottaisin: Oon miettiny, että voisi lähteä reissaamaan ulkomaille muutamaks vuodeks goalle tms. Tai ehkä jopa joskus tulevaisuudessa muuttaa ulkomaille.

Toinen on, että alkanu kiinnostaa pikkuhiljaa opiskelut, mutta ihan hoomoilasena sitä tässä on, kun ei oikein mistään tiedä mitään.

Että sellasta pyöriny päässä äsken.

Sama. :thumbs:

Aika harva saa edes penniä ajatuksistaan, joten onhan toi äärettömästi enemmän kuin 0.

"...miten voikaan pientä ihmistä vituttaa kun katsoo ikkunasta ulos? Vettä tulee ku saavista kaatais, on pimeetä, ukkostaa ja on helvetin kylmä. Kohta tämä korvautuu vielä kylmemmällä kelillä ja aurinko paistaa 3h päivässä. Päivän alotat sillä, että auton kone ei sano ku vou vou vou, lunta kengissä, sormet ja korvat jäässä. Sitten kun saa lapioitua kuusi kuutioo lunta pois auton päältä niin joudut kusemaan lukkopesään että saat ovet auki kun lukkosula on taas siellä hanskalokerossa. Dikki osuu vahingossa oveen ja jäätyy kiinni. Siihen jäät sitten odottelemaan että naapuri lähtee duuniin tunnin päästä ja tuo kuumaa vettä..."

Näin menee aamut seuraavat 7kk. Ihan jees. Meinaa laatta lentää.

Ajatuksiani tältä aamulta.

Negatiiviset:
- saisi nyt jo hemmetti sen autolainan maksettua lopunkin (jäljellä 3400e)
- tulispa jo bonukset ja veronpalautukset että sais sen autolainan maksettua.
- täytyisi käydä lataamassa bussikortti jotta voi taas seisottaa autoa katoksessa, että säästäisi kuukaudessa pikkuisen enemmän ja saisi maksettua sen hiivatin autolainan pois.
- ja tankatakin pitäis taas.
- tilipäiväänkin on vielä pari viikkoa.

Positiiviset:
+ Hyvä fiilis viikonlopun deluxe laivaristeilyltä ala carte aterioineen.
+ Pari viikkoa ja pääsee lomailemaan välimeren rannoille lämpimään.
+ Ei tarvitse ostaa uusia talvirenkaita tänä talvena
+ Oli maailman päälliköintä seisoa aamulla bussibysägillä kun ukkonen riehui 500m päässä
+ töiden jälkeen treenaamaan

"...miten voikaan pientä ihmistä vituttaa kun katsoo ikkunasta ulos? Vettä tulee ku saavista kaatais, on pimeetä, ukkostaa ja on helvetin kylmä. Kohta tämä korvautuu vielä kylmemmällä kelillä ja aurinko paistaa 3h päivässä. Päivän alotat sillä, että auton kone ei sano ku vou vou vou, lunta kengissä, sormet ja korvat jäässä. Sitten kun saa lapioitua kuusi kuutioo lunta pois auton päältä niin joudut kusemaan lukkopesään että saat ovet auki kun lukkosula on taas siellä hanskalokerossa. Dikki osuu vahingossa oveen ja jäätyy kiinni. Siihen jäät sitten odottelemaan että naapuri lähtee duuniin tunnin päästä ja tuo kuumaa vettä..."

Näin menee aamut seuraavat 7kk. Ihan jees. Meinaa laatta lentää.
Ei huono, onneks ei oo sama paska mielessä :hyvä: :hyper: :lol2:

- Tunnistikohan kaverin faija mut ku käppäili ohi äsken?
- Syönkö rahkan nyt vai kohta?
- Hakisko kahvia?
- Millon teen kouluhommia?
- Mitenköhän uusimmassa ihmissuhdesotkussani mahtaa käydä ja milloin?
- Kehtaanko edes kysyä sitä ihmissuhdesotkua seuraks exän synttäreille?

Ei huono, onneks ei oo sama paska mielessä :hyvä: :hyper: :lol2:
No, 2kk sitten vielä tsillaili Thaimaassa piitsillä ja joi palmun alla kookospähkinää :D Tilannetta ei helpota myös sekään, että viikonlopun oli kylässä vanha duunikaveri ameriikasta joka kirosi, että piti käydä takkiostoksilla kun unohtu ottaa mukaan kokonaan koska ei ole koko vuonna käyttänyt moista :D Tilannetta kuulemma pahensi lämpöero muutenkin koska juuri kuluneena kesänä olivat tehneet osavaltion ennätyksen: 32 päivää putkeen päivän korkein lämpötila yli 43C :wtf:

Ite olin vaan että :hyvä:

Kylläpä vtuttaa olla töissä, eilen olin klo 22 asti ja tänään alkoi klo 8 :|

hmm

- kouluun pitäis lähtee puolentunntin pääst

- aijai saatanan pohje varmaa revähtäny

- ihmeellistä tää elämä

- ei jaksa lukee koko ajan tää on kidutusta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom