Penni ajatuksistasi

yusuplus

Banned
Ikä
41
Toiselta forumilta pöllitty idea, mutta se menee näin: mitä ajattelet/pohdit/mietit juuri nyt.

Jos mää alottaisin: Oon miettiny, että voisi lähteä reissaamaan ulkomaille muutamaks vuodeks goalle tms. Tai ehkä jopa joskus tulevaisuudessa muuttaa ulkomaille.

Toinen on, että alkanu kiinnostaa pikkuhiljaa opiskelut, mutta ihan hoomoilasena sitä tässä on, kun ei oikein mistään tiedä mitään. Jollain heittää jotain vinkkiä, et kenen kanssa kannattais käydä juttelemassa eri vaihtoehdoista? Työkkäri? Duunin kautta jos pääsis jotain opiskelee, niin sehän olisi kaikista paras, ku vois tehdä töitä siinä samalla.

Että sellasta pyöriny päässä äsken.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mietin mitä haluan. Haluanko elää tämänkaltaista elämää. Ehkä. Myöskin vituttaa yksi postaus toiseen threadiin. Eikö ihminen opi? Ei siis oma postaus kuitenkaan.

Jaa-a, mietiskelin juuri tuossa, että pitäisikö sitä jo pistää Nickerson#50 paita tilaukseen Ässien fanikaupasta...Tuolla eräällä toisella palstallahan sitä jo pidetään varmana siirtona. Muddamudda taidanpa venttailla, ettei sitten tarvitse palauttaa paitaa, jos tuo nyt sitten meneekin johonkin "vit*n" Jyppiin.

Ei siis mitään kovin tähdellisiä ajatuksia täällä päässä :jahas:

Joutuuko lunttaan netistä God of war 2:den seuraavan puzzlen vai hokaako sen itse ennekö menee hermo.

Tämmöisiä

- Helvetin bileet taas unirytmi sekaisin
- Voisin mennä koisimaan
- Vilustuikohan ne kaverit kotimatkalla, kun jatkoilla oltiin solukämpässä vesisotaa?
- Meniköhän ne sittenkin harrastamaan kiihkeää ryhmäseksiä jatkojenjatkoille ja mä lähdin kotiin?
- Mahtoikohan se yksi tyttö suuttua meille, kun remuttiin niin paljon?
- Miksi helvetissä se yksi pelle alkoi mesoomaan, huutamaan ja yritti ottaa mua kiinni kun ajoin vaan pyörällä sen ohitse kotimatkalla?
- Miksi ne ämmät tahtoo aina just mun kanssa painia ja sitten ne vetää herneet, kun mä en anna automaattisesti niiden voittaa painissa
- Mahtaakohan Tulenliekin tanssireissusta tulla jotain?
- Maanantaina pitää muistaa käydä kirjakaupassa ostamassa Kirja X
- Vois tosiaan mennä nukkumaan
- En oo taas katsonut BB:tä 4:ään jaksoon, vois katsoa netistä mitä siellä tapahtuu
- Tulis jo pian marraskuu niin pääsisi exculle korpeen mökkeilemään
- Vedänkö perustanssikurssin vai jatkokurssin tänä vuonna, kun on niin paljon samoja tanssikurssilaisia, jotka tahtovat tulla uudestaan
- Tjoo Kaverit lähtee kurssille Krugerin kansallispuistoon afrikkaan, olis hienoa päästä itsekin joskus savannia tallaamaan. No sitten kun on rahaa riittävästi
- Tanssipari sais tulla jo takaisin Skotlannista, tahtoisin tanssimaan

Ajatusten sekamelskaa näin aamuyöllä...

Näin eilen mokkakikkelin eka kertaa livenä, ku Tansanian tasankoihme ilmesty tyhjästä eteemme virtsaamaan keskelle katua. By the way, myth busted!

- viitsisköhän törsätä bensaa ja mennä salille...
- vai söiskö vielä jotain vai pitäskö juoda vaan kahvia
- taidan keittää kahvia ja vähän aikaa lueskella pakkista...
- vieläkin koskee vähän mahaan...

Mietin että ois kantsinu tilata sittenki siniset eikä punaset Bicyclen Masters Editionit :(
Nyt on vaa punasii korttipakkoi.
Aattelin samal että ois pitäny jättää perjantain kyykyt pois, tänää ei voi millää mavettaa.

Mietin sitä,että taitaa jäädä ensi talvena ulkomaanmatka väliin rahapulan takia:((kesän syy:kippis1:)Toisaalta keväällä varmaan tulee asunto myytyä ja ihan mukavasti pitäis sit tilille fyffee läsähtää:).Ristiriitaista.
Ja paljon muutakin mielessä mitä en taida kehdata tänne kirjotella...:wtf:

Tällaista näin pyhäiltana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom