penkkiykkönen taas nousuun.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juu_so
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei hyvä jumala. etsis tuolta reeni & ravinto puolelta joku oikea ohjelma. tuolla metodilla et saa kun hallaa aikaiseksi. tärkein kaikista tulostenkin kannalta on ravinto. millaista ruokavaliota pidät? lasketko paljonko saat kaloreita päivässä?

4x viikkoon penkki vaatii jo erittäin kovaa hormoonihoitoa mikäli meinaa tuosta palautua. ei mitään järkeä.

ps. Mr Olympiaan trampoliinilta. =D

esim. normaali kolmijakoinen toimii kaikilla. esim.

maanantai, penkki : rinta, ojentajat, olkapäät
keskiviikko, selkä: ylä- & alataljat, hauikset, vatsat
perjantain, jalat: kyykky, etukyykky, pohkeet, suorinjaloin veto..

FAQ:sta löytyy paremmin noihin treenipainoihin, toistomääriin ja liikkeisiin sitten tarkempia ohjeita.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
nevahood sanoi:
4x viikkoon penkki vaatii jo erittäin kovaa hormoonihoitoa mikäli meinaa tuosta palautua. ei mitään järkeä.
Riippuu millä kuormalla treenaa.Penkkiä voi tehdä vaikka 7kertaa viikossa ilman mainitsemaasi hormooni hoitoa menemättä ylikuntoon, mutta kuorma on se mikä sen ratkaisee.Jos penkkiä tekee 4kertaa viikossa ja aina 100 lasissa niin ylikunto on varmaa.

syön 4-6 ateriaa päivässä.

aamupala,(välipala),lounas,välipala,(päivällinen harvoin) ja iltapala.

Proteiini drinkkejä 1-2 päivässä.

välipaloilla syön ruisleipää, reajuustoa ja välillä jonkun hedelmän.

Juomana appelsiinimehu ja rasvaton maito. Vettä myös 8 lasia päivässä.

En ole laskenut kalorimäärää.

nyt kun rippileirillä olet antanut mahdollisen ylikunnon parantua niin mieti:

Mitä haluat treeniltäsi? Haluatko massaa, voimaa vai laihtua? jokaiseen et voi venyä yhtä aikaa. otat selvät jaot noiden kanssa.

Miten todellisuudessa syöt? Optimi tilanne olisi syödä 2-3h välein. Laske kalorit ja pyri syömään treenivalintasi edellyttämällä tavalla. Muista että yksi päivä viikossa ylisyömistä ei muuta tilannetta mihinkään, sinun on syötävä joka päivä. Syömisen pitää olla treenistä vaikein osuus. Ruoka on treenin tärkein osa-alue.

Onko treeniohjelmasi mielestäsi mistään kotoisin? Kannattaisiko kokeilla kuitenkin hyväksi havaittuja ohjelmia / kokeneempien vinkkejä? Valitset ohjelmasi sen mukaan mitä haluat.

Muista että jos et syö tarpeeksi, saattaa myös pituuskasvusi häiriintyä (kuten minulla) kun ravintoa ei ole riittävästi. Tällöin elimistö tuhoaa lihaksia energiaksi ja tulos on täysin päinvastainen tavoitteeseen verrattuna.

ps. Vaarallisin ei ole se joka treenaa raskaiten, vaan se joka treenaa viisaiten. Mikäli sait minkäänlaista intoa alkaa pistämään koko treenisysteemiäsi uusiksi, toivotan kovasti onnea tuloksekkaalle kesälle.

Itse rupesin tekemään dippiä lisäpainoilla 4x6 sarjoja. Sillä lähti penkki nousuun vähän ajan päästä kun muu ei tuntunut tehoavan niin hyvin.
Sataseen pääsin helposti muuta siitä eteenpäin kehitys muuttui hitaammaksi..

niin.. voihan penkin reenata vaikka kuusi seitsemän kertaa viikkoon, mutta tällöin vain kaksi kovaa penkkipäivää, muina päivinä tehdään esim. pelkällä tangolla 20-30 toiston sarjoja palautumisen nopeuttamiseksi / seuraavaan treeniin valmentautumiseen.

4-jakoisen päätin sitten aloittaa jonka löysin hakua käyttämällä

1.rinta&hauis
2.olkapäät&ojentajat
3.selkä
4.jalat

Ja minä päivinä kannattaisi mikäkin tehdä, kun pesis harkkoja on 2x viikossa maanantaina ja keskiviikkona?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu_so sanoi:
4-jakoisen päätin sitten aloittaa jonka löysin hakua käyttämällä

1.rinta&hauis
2.olkapäät&ojentajat
3.selkä
4.jalat

Ja minä päivinä kannattaisi mikäkin tehdä, kun pesis harkkoja on 2x viikossa maanantaina ja keskiviikkona?
Ma: rinta&hauis Ti: selkä To: olkapäät&ojentajat Pe: jalat ....Näin olisi parempi IMO, ellei pesisharkat rupee tökkiin maanantaina liikaa..

Nyt kun kattelin tarkasti, niin ei oo toi mun edellinen ehdotus paras mahdollinen, menee selkä ja jalkapäivä peräkkäin ja ei paras juttu, mun mielestä paras ja vähiten päällekkäin menevä jako on seuraava:

1. Rinta-hauis
2. Jalat
3. Olkapäät-ojentajat
4. Selkä

Ja perusteluina on, että rinta on mahollisimman kaukana ojentajista ja olkapäistä. Jalat ja selkä raiskaimpina reeneinä mahd. kaukana toisistaan. Jos ei treenaa viikonloppusin, niin selän jälkeen jää pari lepopäivää ennen rintaa ja hauista, joten ei varmasti haittaa jos on hauikset saanut lämää jo selkäreenissä. Tosin mulla ei kyllä ole koskaan ollut ongelmia tehdä selkäreenin jälkeen hauiksia vaikkapa jo seuraavana päivänä, mutta toisinpäin haittaa varmasti.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom