Penkkitulosta paremmaksi!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuuzku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkohan minun kädet liian heikot, koska ne väsähtää ensimmäisenä eikä suinkaan rinta? En saa myöskään rintaan kunnon tuntumaa, Voisiko se johtua siitä, että rintalihat pienet vielä?

Muuten tästä voitte ottaa esimerkkiä.

Väärin olen penkkiä aina tehnyt. Kaarta en ota sarjoissa, vain silloin kun ykkösen pusken. Latsit ei ole yhdessä silloinkaan. Nyt tulee muutos. Huomenna testaillaan oikealla tekniikalla. Huonolla tekniikalla on nyt noussut 94 kg ja nyt on hyvä tsäänssi seurata sitten miten tulokseni muuttuu. Nyt aion tehdä viikon tai kaksi kunnon tekniikalla ja sitten ottaa ykkösen ja katsoa miten on muuttunut, ylös vai alas.

Onkohan minun kädet liian heikot, koska ne väsähtää ensimmäisenä eikä suinkaan rinta? En saa myöskään rintaan kunnon tuntumaa, Voisiko se johtua siitä, että rintalihat pienet vielä?

Nostat ilmiselvästi liikaa käsillä. Toisaalta joillaki ihmisillä mittasuhteet kropassa on semmoset ettei tangolla pääse mihinkään mahtituloksiin vaikka miten yrittäs, ite pitkäkätisenä on tullu huomattua että venytystä saa kyllä mutta nosto menee käsille ja rinta toimii puolitehoilla. Jos taas ottaa hiton leveän otteen ni rinta kyllä ottaa osumaa, mutta nostoon ei saa voimaa koska ote leviää liikaa. Siks oonki siirtyny käytännössä kokonaan käsipainopenkkiin, saa tuntumaa helvetin hyvin ku nostaa samallatavalla ku normipenkissä mutta ylös tullessa kääntää peukaloita aavistuksen päätä kohti (eli kämmenselkiä sivuille). Isompien painojen saaminen nostoasentoon teettää töitä, mutta siinäki voi jelpata nostamalla jalat kässäritelineen alimmalle hyllylle ja painot reisien päälle josta sitten kellahtaa selälleen jaloilla auttaen...

Mulla on sama propleema, penkkitulos on niin naurettava, ettei viittis koko penkkiä tehdä jos sattuu salilla pyörimään porukkaa penkin lähistöllä :)

Omast mielest suoraansanottua tyhmää tommonen ajattelu. Jokainen tekee omaa reeniä ja kukaan ei tosiasiassa tiedä kauan oot reenannu ja miten.. Mä en ainakaa jaksa välittää siitä että paljo vedän vähemmän missäkin liikkeessä ja jos joku mulle nauraa et oon heikompi ku hän itse, tämmösen porukan voi sitten jättää ihan omaan arvoonsa. Kukaan ei oo voimamies syntyessään ja vaikka sullakin on ton verran reeniä takana ni ei silti kannata ajatella noin. Tekniikka vaa ja eri ohjelmia käyttöön. Niinku monet on jo sanonutkin.

Ihan samaa mieltä aRRtsin kanssa. Ihan ihmeellistä porukkaa jotka naureskelee, jos vedät heitä pienemmillä painoilla sarjoja. Taitaa suurin osa tälläisistä jantereista olla n.16 vuotiaita jotka vuoden käyneinä salilla ovat vihdoin saaneet sen penkkimaximin 100kg ja sillä siten kehuskelevat muille. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaakkaan millä painoilla muut tekevät (paitsi jos vetävät välissä), jokanen tavallaan vetää.

Treenaa Venäläistä Pyramiidiohjelmaa kun olet saanut tekniikan kuntoon niin kyllä nousee maksimikin. Siinä hyvä olla kyllä varmistaja takana kun isommilla vedetään tiukkoja sarjoja loppuun asti.

^
Word!

Penkkimaksimi on noussut 20 kiloa puolessa vuodessa vaikka en ole tehnyt yläkropalle mitään muuta punnertavaa liikettä, kuin dippiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom