Penkkitreeni kuminauhoilla

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli ois tarkotus alkaa treenaan penkkiä kumeilla.

Miten kannattais aloittaa? Kuinka paljon pitää laittaa painoa ja millaiset sarja- ja toistomäärät?

Ja olen siis hakemassa lisää voimaa loppuojennukseen paitanostoissa.

wtf miksi olet ostanut kumit ennen kuin edes tiedät mitä niillä tehdään? Mitä haluat niillä saada aikaan?

Kuka muka on sanonu että oon ostanu kumit? Salilla jossa käyn on kumit.

kyllä minä tiiän mitä niillä tehdään mutta ihan sitä ohjelmaa tässä kyselin.

Ja niin kuin alotus postissa jo kerroin niin haluan saada lisää voimaa loppuojennukseen.

Raw maksimi on 120kg ja oon nyt tehny 3x12 77,5kg. Paljo pitäs laittaa maksimista prosentteja siihen tankoon kumien lisäksi?

Kunhan nyt ensin haet vähän tuntumaa ja alat sitte perehtymään tarkemmin prosentteihin.
Turhan usein näkee kuljetusten menevän ihan päin p. liian suurten "prosenttien" takia.
Tekniikka tarvii pysyä kasassa. Kokeile ja etsi jostain wsb tms. treenivinkkejä ja videoita.
Nykyään on kaikkee netissä kunha kaivaa.

Edit lisäys: Lattiapenkkiä sit kans ja loppuojennuksia pinnoilta..

riippuu aika helvetisti siitä mitkä kumit sulla siellä on. oman kokemukseni mukaan kannattaa laittaa kumit heti tankoon, ennen kun lisää yhtään painoja siis. tämä siksi että mulla ainakin liikerata on erilainen kumeilla ja on vaikea ottaa kumit mukaan kun on jo lämmitellyt ilman kumeja. jos laitat kumit heti voit sitten lisäillä painoja ja nousta maksimiin, tai vaikka kolmos- tai vitosmaksimiin. tämä siis maksimitreeninä. nopeustreeniä tekisin sun tapauksessa esim 60kg painoa, minikumit ja vaikka 6 sarjaa jossa jokaisessa 2 toistoa

Monsteriminit tuo jonkun 40-50kg varmaan yläasentoon, tavalliset minit muistaakseni jonku 25-30kg. Kolmosia ja vitosia ja kaseja oon ite tehnyt ja suurinpiirtein niin, että yläasennossa ois vähän yli maksimituloksen verran painoa.. Toiminu itellä hyvin ku eka menee max kolmoseen asti ja siitä 10% pois ja vitonen ja siitä 10% pois ja kasi.. Ja tosiaan noilla myös hyvä tehdä toi nopeuspenkki kuten ylempänä sanottiin. Kuudessa sarjassa voi ottaa esim 2 kapeella, 2 leveellä ja 2 med otteella.

Ja noi lyö pitkässä käytössä sitten paikat tosi hyvin jumiin eli maltilla niiden kanssa.. Ei kovin montaa viikkoa putkeen eli välissä voi tehdä normipenkkiä ja kevyellä viikolla sit vaikka vaan pelkästään nopeuspenkki. Ja nopeuspenkissä prosentuaalisesti ihan hyvä joku noin 50%.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom