Meta title: 🔥 PENKKIPUNNERRUS – RINTA RÄJÄHTÄÄ KOHTI KATTOA 🔥

Meta description: Voiman, tekniikan ja grindin ydinpaalu: penkissä mitataan kylmä totuus siitä, kuka on salin kuningas ja kuka jää telineisiin.

Nonni, eli on vain niin isosta miehestä kyse, että näyttää kuin olisi kapea ote. Ja joo, ME-nostossakin kun suoritus on noin siisti, niin pitää olla huippuunsa hiottu tekniikka.

Viimeinen kova treeni ennen SM-kisat. Olen nyt kokeillut tehdä enemmän kovia ykkösiä tämä kerta ennen raw-kisa. Katotaan jos olen tukossa ens sununtaina vai onko volyymireenistä tullut kunto huokuteltu jopa paremmin esille. Tavoite on 268-278 välillä mutta ainakin se 268,5 on pakko saada. Näistä reeninostoista ei kannata tehdä lian suuria johtopäätöksiä vaikka se suhtellisen nättejä ovatkin.
283,5
https://www.youtube.com/watch?v=lvxdQKalv6U

Freddi toisella 268,5 ja suomenennätys, helppo nosto.

Edit. Lopen klassisen penkkipunnerruksen sm-kisoissa

Edit 2. Viimesellä 274 ei noussut

Nyt tulee vitun tyhmä kyssäri, mutta syökös Rahman kaurapuuronsa voisilmän vai vesilasin kera? :face: Kun nuo jalat ottaa pois niin meikällä ei enää tutka pelaa ja en osaa suhteuttaa tuloksia.

Tomppa se vaan penaa entistä kovempia rautoja!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja jotkut ihan tosissaan hämmästelee, kun minä punnerran sitä sataa kiloani ilman rannesiteitä. Pystyisköhän ne edes katsomaan tota videota?

Back
Ylös Bottom