No, eipä se ole auttanut tuntemiani ipf huippujakaan, että reenaavatkohan hekin päin vittua, kun eivät pomputtele:wtf:
Sinä ja sun tuntemat ja roinaaja ipf huiput:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, eipä se ole auttanut tuntemiani ipf huippujakaan, että reenaavatkohan hekin päin vittua, kun eivät pomputtele:wtf:
Niin en tiedä ketkä on vääriä tai oikeita nostajia, mutta itse olen penkkiä reenannut moninkertaisen sm-mitallistin ja jokusen arvokisan mitallistin opeilla useamman vuoden, eikä kertaakaan ole pomputtelua ollut ohjelmissa.Jännä juttu, että minun tuntemani IPF-nostajat pääsääntöisesti nostavat treeneissä vähintään pienellä pompulla. Ehkä tunnen vääriä nostajia.
Oma mielipiteeni on, että treeneissä kannataa "järkevällä" pompulla totuttaa paikat vähän kovempaan rautaan.
Eihän se ole mahdollista, eihän ipf huiput käytä:wtf:Sinä ja sun tuntemat ja roinaaja ipf huiput:D
Sitä sinun täytyy kysyä heiltä. Ja niin kuin tuolla mainitsin, että minulle ei sitä pomputtelua ole nykyisin ohjelmissa, eikä se ennen muinoinkaan lisää tulokseen tuonut, päinvastoin. Mutta jollekkin se toimii ja jollekkin ei, eli ei tästä tarvitse mitään sotaa synnyttää.Miksi sitten kovimmat IPF-nostajat kuten Lehto, Sandvik ja Smulter treenaavat yleensä pienellä pompulla? Kaikki maailmanmestareita.
Niin en tiedä ketkä on vääriä tai oikeita nostajia, mutta itse olen penkkiä reenannut moninkertaisen sm-mitallistin ja jokusen arvokisan mitallistin opeilla useamman vuoden, eikä kertaakaan ole pomputtelua ollut ohjelmissa.
http://youtu.be/EmmyyEOM5go laitetaan vielä Zahirilta 250kg penkki, mitä enemmän ton ukon videoita katsoo, sen suuremman vaikutuksen tekee. Alkaa yt:kin olla likemmäs tonnia, jos onnistuu kaikissa kolmessa lajissa. Kuulemma tuo noston jälkeinen show jatkuu vielä lämmittelytiloissakin.
Miksi sitten kovimmat IPF-nostajat kuten Lehto, Sandvik ja Smulter treenaavat yleensä pienellä pompulla? Kaikki maailmanmestareita.
tapansa kullakin.
Mut muuan Ed Coan (taas...:D) sanoi mulle Porissa -95 et jokainen treeninosto pitää ottaa kuin se olisi kisanosto. Samoilla säännöillä, samoilla syvyyksillä, samoilla pysäytyksillä jne.
Sinun tietosi eivät pidä paikkaansa, jos arvokisamitallit jotain vaakakupissa painavat ja ovat jonkin sortin mittari menestyksestä:wtf: Ja ei tämän ikäisellä äijjällä ole enää mitään valmentajia, kunhan olen testailtu eri ohjelmia, auttaisivatko ne nostamaan tulosta veteraani ikäiseltä ukolla, mutta kyllä se rupee olemaan lähinnä tuloskunnon ylläpitämistä näillä ikävuosilla.Mä tiedän että pena79 on kovempi penkkaamaan kun sun valmentaja.
Nämä hurrit olivat sen kokosia ukkoja, että taisivat syödäkkin päivässä sen yhden karjusianMä taasen vedin henkeä samaan aikaan hotellin kolmostasolla portaikossa hurrien supereiden, Yngve Gustafsonin ja Roger Sandströmin kanssa. Kaikki vinguttiin kuin karjusiat ja en pärjännyt äijille syömiskisassa. Mukavia jätkiä vaikkei sanaakaan puhuttu samaa kieltä. :jahas:

Näin se menee, ei se pyllistyskyykkykään kehitä oikeasta syvyydestä otettua kyykkyätapansa kullakin.
Mut muuan Ed Coan (taas...:D) sanoi mulle Porissa -95 et jokainen treeninosto pitää ottaa kuin se olisi kisanosto. Samoilla säännöillä, samoilla syvyyksillä, samoilla pysäytyksillä jne.

Näin se menee, ei se pyllistyskyykkykään kehitä oikeasta syvyydestä otettua kyykkyä![]()
Mä taasen vedin henkeä samaan aikaan hotellin kolmostasolla portaikossa hurrien supereiden, Yngve Gustafsonin ja Roger Sandströmin kanssa. Kaikki vinguttiin kuin karjusiat ja en pärjännyt äijille syömiskisassa. Mukavia jätkiä vaikkei sanaakaan puhuttu samaa kieltä. :jahas:
Mä taasen vedin henkeä samaan aikaan hotellin kolmostasolla portaikossa hurrien supereiden, Yngve Gustafsonin ja Roger Sandströmin kanssa. Kaikki vinguttiin kuin karjusiat ja en pärjännyt äijille syömiskisassa. Mukavia jätkiä vaikkei sanaakaan puhuttu samaa kieltä. :jahas:
No onkos esimerkiksi tässä tehty puhdas kisanosto?
.
Yngwen pötsi oli kyllä melkoinen tynnyri.:wtf: