Nää Porin kisat oli parhaat VN kisat missä olen ollut. Oli meininkiä. Nykyään tuntuu olevan eri fiilis kisoissa, olen käynyt katsomassa ja IPF kisoja aktiivisesti ja aika hautajaismeno tuntuu olevan. Kirkistä vielä sen verran että todella karismaattinen ja huumorintajuinen jätkä. Ja mukava kun mikä. Vedettiin kunnon lärvit ja sekoiltiin pitkin Poria ja lopuksi sammuttiin kisahotellin käytäville.
Oi nuoruus.. Tuntuu kun noistakin kisoista olisi muutama viikonloppu. Käsittääkseni Kirk vielä treenailee, onko kisoihin lähiaikoina osallistunut??
Kirk on käsittääkseni totaalisesti lopettanut kisaamisen. Toiminut mm. erään naisnostajan (Suzie hartwigin) valmentajana. Mutta lopetti ja aloitti "kunnon työt" oman perheensä yrityksessä jolloin aikaa ei enää jäänyt kisailua vaativaan treeniin.
- - - Updated - - -
Nää Porin kisat oli parhaat VN kisat missä olen ollut. Oli meininkiä. Nykyään tuntuu olevan eri fiilis kisoissa, olen käynyt katsomassa ja IPF kisoja aktiivisesti ja aika hautajaismeno tuntuu olevan.
QUOTE]
Kun Turtiainen kyykkäsi... en ole ikinä ollut vastaavanlaisessa voimanostokisatunnelmassa mukana, joo. valitettavasti sai kyllä kolme punaista ja ...suihkuun.
Tunnelmaa oli toki jarmo virtasenkin kyykätessä aiemmin. takana kaksi hylättyä7epäonnistunutta, ja kolmas nosto...hyväksytty!
(pakko myöntää että se kolmas kyykky oli selkeästi liian korkea, mutta nimi ratkaisi tuomariston vaakakupissa.)