Meta title: 🔥 PENKKIPUNNERRUS – RINTA RÄJÄHTÄÄ KOHTI KATTOA 🔥

Meta description: Voiman, tekniikan ja grindin ydinpaalu: penkissä mitataan kylmä totuus siitä, kuka on salin kuningas ja kuka jää telineisiin.

Varusteista ja "varuste_pelleistä" tosiaan voi olla kukin mitä mieltä haluaa. Itsekään en varusteista erityisemmin perusta. Kuitenkin mies (JI) voisi opetella lukemaan, eli jos on tulossa varustekisoihin niin silloin on turha alkaa meuhkaamaan varusteista. Samoin 20 eskon maksu/laji on mielestäni aivan kohtuullinen palkintoihin nähden. Yleisöhän pääsi sisään kisoihin ilmaiseksi, joten eivät siinä tainneet järjestäjät erityisemmin 'välistä vetää' (Mursuhan kyllä komeasti vetäisi välistä, mutta kuuluiko hän sitten tarkasti järjestäjiin) :) .

Kisat olivat tosiaan ihan hyvät ja varsinkin Sompin 300 ja 305 ja Mursun tsemppaus nostoihin oli mukavaa katseltavaa. Homma sujui ilman Illikaistakin - ja sujuu varmasti jatkossakin. Ei kisoihin kannata lähteä jos miehellä ei ole siellä mitään annettavaa. Housuihin paskominen sujuu varmasti vallan mainiosti siellä Lapissakin...

Virveli sanoi:
Tulokset:

Penkkipunnerrus

Junnut

1. Markku Niemelä, tulos 210kg, pisteitä 126.4
2. Arttu Pyhäluoto, tulos 150kg, pisteitä 90,3

Miehet

1. Juha Someroja, tulos 305kg, pisteitä 180.6
2. Janne Pöykiö, tulos 240kg, pisteitä 163.5
3. Ilkka Mursu, tulos 260kg, pisteitä 161.4

Maastanosto

Junnut

1. Markku Nevala, tulos 285kg, pisteitä 177.0
2. Arttu Pyhäluoto, tulos 270kg, pisteitä 162.5
3. Markku Niemelä, tulos 265kg, pisteitä 159.5

Miehet

1. Ilkka Mursu, tulos 335kg, pisteitä 208.0
2. Jukka Kenttälä, tulos 330kg, pisteitä 199.2
3. Kari Pulkkanen, tulos 340kg, pisteitä 199.0 (toivottavasti nimi on oikein)

En tiennykkään, että Kenttälä on nykyäänkin noin kovassa kunnossa?
Missäs Käpylän Aarre?400kg ois tuolla käyny vetämässä, ni ois porukka intoutunut taputtelemaankin:kippis1:

hunter killer sanoi:
En tiennykkään, että Kenttälä on nykyäänkin noin kovassa kunnossa?
Missäs Käpylän Aarre?400kg ois tuolla käyny vetämässä, ni ois porukka intoutunut taputtelemaankin:kippis1:
Jukka veti 345kg ylös asti, mutta pikkasen ennen loppuasentoa homma kosahti pieneen horjumiseen. Videoita joistain suorituksista löytynee westidebar:n nettisivuilta.

Virveli sanoi:
Jukka veti 345kg ylös asti, mutta pikkasen ennen loppuasentoa homma kosahti pieneen horjumiseen. Videoita joistain suorituksista löytynee westidebar:n nettisivuilta.

No huh:worship: Vieläkö treenailee aktiivisesti muitakin lajeja?Kisoihinhan tollasen hirmun pitäs hinautua!(no joo kisathan ne nämäkin...)Jos vielä on siinä 90kg:n rajoilla paino, niin on kyllä perkeleen kova:worship:
...no olkoot, on se kova vaikka painas mitä;)

Virveli sanoi:
uskomattomat voimat :eek: . jukka on kuiteski lähes sen näköinen ettei olisi salilla käynytkään(ei millään pahalla sanottuna), mutta omaa aivan tajuttomat voimat tuossa mavessa, uskomatonta:rock: .

neutraali sanoi:
uskomattomat voimat :eek: . jukka on kuiteski lähes sen näköinen ettei olisi salilla käynytkään(ei millään pahalla sanottuna), mutta omaa aivan tajuttomat voimat tuossa mavessa, uskomatonta:rock: .

Kyllähän hän on niin vahvannäköinen jässikkä, että oksat pois. Kyllä siinä kisassa oli moni muu sen näköinen, että ei ollut salia nähnytkään. mutta mielestäni Kenttälä ei lukeutunut tähän kastiin.

Olakinte sanoi:
Kyllä siinä kisassa oli moni muu sen näköinen, että ei ollut salia nähnytkään. mutta mielestäni Kenttälä ei lukeutunut tähän kastiin.
Yks näistä "ei salia nähnytkään" -heeboista omistaa tälläkin hetkellä junnuissa maastanoston SE:n (SVNL). Se, kuka on kyseessä niin jääköön vaikka arvuutteluksi:whip:

Virveli sanoi:
Yks näistä "ei salia nähnytkään" -heeboista omistaa tälläkin hetkellä junnuissa maastanoston SE:n (SVNL). Se, kuka on kyseessä niin jääköön vaikka arvuutteluksi:whip:

Joo oli kovia vetäjiä junnuissa. Tuo veto on vaan sellainen laji, että siinä voi olla hoikkakin kaveri todella kova.

no en tiedä onko kenttälä sitten viimeisen puolenvuoden aikana kehittynyt mutta mitä miestä viimeksi näin, niin ei se kyllä mikään kookas ollut(enkä ole ainoa joka on tätä mieltä). baarissakin olen joskus pari sanaa vaihtanut ja aivan normaalinnäköinen mies se on. eihän sillä mitään merkitystä ole voimailussa minkä näköinen on, kunhan voimaa on ku pienessä pitäjässä :rock:. mursu on taas niin lihaksikas että vuoden body panostuksella se vois kiivetä aivan hyvin lavalle :).

edit: eikä näistä kommenteista tarvi ottaa nokkiinsa, jonku mielestä kenttälä on iso, mutta ei minun mielestä. jokainenhan voi olla mitä mieltä haluaa:piis: .

Oishan tuolla vielä pärjänny ne Illikaisen mainitsemat tosimiehet ilman varusteita. Mutta ei kai se osaa tota tuloslistaakaan lukea jos ei osannu kisailmoitustakaan. Hyvin on sopeutunu pakkikselle marmattamaan ihan turhanpäiväsiä jos ei kerta voimaa oo kun juttuihin:rock: No ainakin nähään SVM kisoissa sitten yks osanottaja joka ei käytä missään niitä ämmien varusteita:kippis1:

Itse lähinnä asetuin vastahankaan kun näitä ammattimaisesti treenaavia ja tasonsa maailmallakin todistaneita nostomiehiä dissattiin haukkumalla "varustepelleiksi". Olisin ymmärtänyt, jos JI olisi suoraan ilmoittanut, ettei osallistu kisoihin, koska hänellä ei ole mahdollisuuksia pärjätä siellä, tai edes päästä taloudellisesti 'omilleen'. Kuitenkin se että se pärjääminen vieritetään muiden niskoille ja "varustepelleista" tehdään syntipukkeja, ei sen sijaan mielestäni ollut asiallista. Lukemalla kilpailujen säännöt etukäteen olisi varmasti tältäkin sanasodalta vältytty. Sitähän minä tosin en tiedä mistä syystä säännöt ovat jääneet lukematta ja kenen syy se on ollut (väliäkö tuolla enää...), eli onko kilpailukutsu esitetty puhelimitse tjs...

No JI tunnusti rehdisti Oulu-Raahe -akselin poikien olevan nostomiehiä (varusteista huolimatta) ja minä en koskaan ole JI:n voimia kyseenalaistanutkaan. Täten olen valmis hautaamaan lihakirveen (sanan säilän / sotakirveen) Oulun Intiön hautausmaalle mädäntyneiden ihmisjäännösten ja pultsareiden ulosteiden sekaan.

Allekirjoittaneen analyysit Illikaisen henkisestä pääomasta ovat olleet selkeästikin hätäisesti tehtyjä ja ylittäneet hyvän maun rajat. Niillä ei täten liene tieteellistä painoarvoa, innostuin vain turhan ahnaasti puolustamaan kotikylän poikia.

Ei muuta kuin kovia treenejä Tornioon ja katsotaan jospa lähivuosina saataisiin World's Strongest Man -titteli Suomeen (lue Tornioon)...

Tuli liian kärkkäästi annettua kommentteja varusteista, vaikka miehet on tehny kovia tuloksia ilmankin. Kaikki kunnioitus nostajille ja anteeksi pyyntö.

Kovia treenejä myös sinne Oulun suunnalle.

Tänne siis penkki sm jupinat kaikesta kisaan liittyvästä :) Ketäs on pakkikselta tulossa, mihin sarjaan ja millä tuloksin?

edit: Itse olen tulossa <17v +90kg. Puseroa en oo vielä ees ostanu, ei mitään kiirettä. Tilais vaan telttapaidan :D

mihin tuo sjöman katos kun kerran vanhasta bodaus lehdestä oon miehestä lukenut ja sen jälkeen ei oo koko ukosta kuulunut mitään tai en ainakaan muista.
siis toiston aikana:)

Olin tossa viimeyön Jarin kanssa laivalla ympärikännissä, puhuttiin siinä varmaan lähemmäs 4 tuntia ja sanoi lopettavansa selkävamman takia. Jari on tuttu tyttöystävän kautta, rento sälli.

Back
Ylös Bottom