en tiedä oliko sitten enää "parhaiden päiviensä kunnossa".
Luultavasti ei ollut. Muistaakseni Rune on penkannut ainakin 235 kisoissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en tiedä oliko sitten enää "parhaiden päiviensä kunnossa".
edes:DMutta: ei varmasti ikinä ole ottanut RAW-nostona edes runkulla 300x2, vaikka iso ukko olikin.
no älä nyt niin tosissaan ota. pisti vain naurattamaan:DOlisipa taas pitänyt valita omat sanat tarkkaan. Käykö "vaikka runkkua apua käyttäen" paremmin?
no en minä sitä väitä, mutta ovekin saa mun puolesta mennä kokeileen runkulla se 2x300 ja smulter kanssa. ei tule kummallakaan:piis: ja varmaan sen itsekin tietävät, mutta en jaksa tän enempää asiasta kinastella kenenkään kanssa.Edit: niin, minusta sillä on väliä kun tämä threadi nyt on tätä kovaa raw-penkkiä pullollaan että ottaako runkulla, tai kavereiden avulla niitä rautoja. Eri sarjassa nämä Kiri,Sjöman, Smulter ja Lehto.
.
edes:D
ihan sama miten on ottanut jos tuo 2x300kg pitää paikkansa. käsittämätöntä.
vanhan miehen kirjoituksesta saa sen kuvan että olet ollut näkemässä tuon noston?
vanhan miehen kirjoituksesta saa sen kuvan että olet ollut näkemässä tuon noston?
.
Ove teki muuten eilen 8x220kg 

Ei tietenkään saa, mutta Rune "runkkupenkki" Ståhlberg saa tietysti, vaikka penamaksimi oli parhaimmillaan 45kg alempi
.
:
mistä ton 45kg repäsit
ei se mun mielestä kyllä ole 10kg enempää.
oven paras kisanosto 260 ja rune ilmeisesi 235. aivan järjetöntä verrata toisen salinostoa ja toisen kisanostoa keskenään.
http://www.youtube.com/watch?v=Vcfs3-WG2gw
siis editoin jo kyllä' sitä aiempaa viestiä paljon ennen kuin laitoin tuon edellisen viestini.