Meta title: 🔥 PENKKIPUNNERRUS – RINTA RÄJÄHTÄÄ KOHTI KATTOA 🔥

Meta description: Voiman, tekniikan ja grindin ydinpaalu: penkissä mitataan kylmä totuus siitä, kuka on salin kuningas ja kuka jää telineisiin.

Miksei molemmat Ove Lehto ja Tommi Pitkänen mene samoihin RAW-penkkikisoihin nostamaan? Sitten nähdään kumpi on korkeammalla korokkeella lopuksi, selkeää eikö?
Hyvin selkeää. Sitten voidaan unohtaa se painoero ja Oven testit, kunhan samoihin kisoihin miehet saadaan.

Molemmat pirun kovia jätkiä, turha sitä nyt jankata kumpi on kovempi.

Miten tomilla on treenit kulkenu?

Kyl ne hyvin kulkee,pieni olkapäävamma vaan haittanee punnerrustreenejä mut eteenpäin mennään kokoajan pikkuhiljaa ja katotaan mitä sit saadaan aikaseks ens ja tulevina vuosina?!:thumbs:

...ja luulen, että aika paska puhetta Tommilta ettei penkkiin panosta..sori vaan, mutta enpä usko että kukaan on niin lahjakas että penkkaa moisia rautoja tosta vaan.
Siitäkin voitaisiin varmasti saada väittely, että mikä on "penkkiin panostamista", mutta olen nähnyt Tommin treeniä vuosia, ja voin sanoa, että hän ei kyllä tosiaan siihen penkkiin panosta, ellei sitten käy salaa jossain muualla sitä treenailemassa.

Ja niinkuin joku täällä jo sanoikin, niin varmasti moni noin lahjakas unohtaisi bodailut suosiolla, ja keskittyisi ja panostaisi nimenomaan siihen penkkailuun. :ilmainen vinkki: ;)

Siitäkin voitaisiin varmasti saada väittely, että mikä on "penkkiin panostamista", mutta olen nähnyt Tommin treeniä vuosia, ja voin sanoa, että hän ei kyllä tosiaan siihen penkkiin panosta, ellei sitten käy salaa jossain muualla sitä treenailemassa.

Ja niinkuin joku täällä jo sanoikin, niin varmasti moni noin lahjakas unohtaisi bodailut suosiolla, ja keskittyisi ja panostaisi nimenomaan siihen penkkailuun. :ilmainen vinkki: ;)

Toi nyt on aika naurettavaa... Tai sitten Tommi on koko maailman lahjakkain penkkaaja.
Oliko Tommi muuten bodaus kisoissa syksyllä?

Ehkä Tommi onkin maailman lahjakkain penkkipunnertaja. Miksipä ei? Ukolla ikää 24 vuotta, elopaino satasen nurkilla ja penkkiraudat aivan uskomattomia. Toivottavasti pysyy terveenä ja pukkaa 300 raakana, edellytykset siihen ovat kyllä olemassa.

Ehkä Tommi onkin maailman lahjakkain penkkipunnertaja. Miksipä ei? Ukolla ikää 24 vuotta, elopaino satasen nurkilla ja penkkiraudat aivan uskomattomia. Toivottavasti pysyy terveenä ja pukkaa 300 raakana, edellytykset siihen ovat kyllä olemassa.

Tommi on kova,mutta hei realiteetit peliin...en halua Tommia mollata,kaikella kunnioituksella,hän on varmasti lahjakas,mutta 300 on piiiiiitkä matka! 250kg jälkeen joka kilo on tosi kova saavutus..

Toi nyt on aika naurettavaa... Tai sitten Tommi on koko maailman lahjakkain penkkaaja.
Oliko Tommi muuten bodaus kisoissa syksyllä?
Varmaan penkkitekniikastakin voi päätellä paljon, että onko se Tommi nyt penkkiin erikseen panostanut vaiko ei :rolleyes:
Mitä noita tuloksia kattelee penkissä suhteessa tekniikkaan ja sitä että ME:tä on mahdollisuus hätyytellä, niin eikös tuo ole itsestään selvää että jos nyt ei ihan koko maailman lahjaikkain, niin hyvin kärjessä ainakin?

Tommi on kova,mutta hei realiteetit peliin...en halua Tommia mollata,kaikella kunnioituksella,hän on varmasti lahjakas,mutta 300 on piiiiiitkä matka! 250kg jälkeen joka kilo on tosi kova saavutus..

Niin, eikö tuossa ole realiteettia aivan tarpeeksi kun nuori kaveri penkittää 270 satasen elopainolla? Tuohon pari-kolme vuotta ja muutama kilo massaa lisää, niin mikäpä ettei. Kovaa työtä se toki vaatii, mutta uskon sen olevan ihan mahdollista. Mun uskomuksilla ei tietenkään ole mitään korrelaatiota siihen mitä Tommi tulevaisuudessa penkkaa, mutta tuskin kukaan voi suoralta kädeltä sanoa, että mies ei tule koskaan kolmea hunttia nostamaan.

Ei nyt tapella tästä, jookosta. Joulukin tulossa. :)

jos 300 on niin helppo päästä niin miksei suomessa ole kautta aikojen kuin muutama 300 nostaja? ja kisassahan Tommi on ottanut sen 250kg joten se on hänen tulos,ei 270kg vielä...ehkä piankin,mutta ei vielä,mä olen penkannut salilla 110kgx2, mutta kisassa en mitään eli en puhu tuloksistani missään.

Back
Ylös Bottom