Meta title: 🔥 PENKKIPUNNERRUS – RINTA RÄJÄHTÄÄ KOHTI KATTOA 🔥

Meta description: Voiman, tekniikan ja grindin ydinpaalu: penkissä mitataan kylmä totuus siitä, kuka on salin kuningas ja kuka jää telineisiin.

Ojanahon penkkiennätys 290kg(tammikuu 1995)

Viralliset penkkikisat: Virkkala 2/1989, 190 kg
Virkkala 2/1990, 222,5 kg
Varkaus 5/1992, 250 kg
Hyvinkää 3/1993, 255 kg
Ravintola penkkikisa Lohja 4/1994, 280 kg

tämän jälkeen ei Penkkikisoissa,vaan joitakin Penkki/Punnerrus näytöksiä (kivi/tukkipunnerrus yms).

Ojanaho ei ole ollut "Äiskän" penkkareissa milloinkaan, tämä on pakko korjata.

Parhain Terveisin J

Ojanahon penkkiennätys 290kg(tammikuu 1995)

Viralliset penkkikisat: Virkkala 2/1989, 190 kg
Virkkala 2/1990, 222,5 kg
Varkaus 5/1992, 250 kg
Hyvinkää 3/1993, 255 kg
Ravintola penkkikisa Lohja 4/1994, 280 kg

tämän jälkeen ei Penkkikisoissa,vaan joitakin Penkki/Punnerrus näytöksiä (kivi/tukkipunnerrus yms).

Ojanaho ei ole ollut "Äiskän" penkkareissa milloinkaan, tämä on pakko korjata.

Parhain Terveisin J

Taitaa tuo nimimerkki isokitara, viitata Jorman kitaransoitto harrastukseen. Näin muistan lukeneeni et kitarointi olis IsoJorman harrastuksia kanssa. Sjöman, Kiri ja Ojanaho, onhan sitä punnerrus voimaa yhteen maahan.

On se vain nättiä tuo raw-punnerrus, ei voi mitään, jos siis verrataan ammattilaisten varuste-räpeltämiseen. Ihan sinällään penkkipunnerrus taas on kyllä tylsä ja rumalaji :D

Täysin samaa mieltä.

koko lajihan on nykyään täysin pilalla. Varustepelleily pilannut lajin.

Voimanostokisoissakaan ei oikein enää jaksa kiinnostaa kuin veto, jossa puhutaan oikeasta voimasta.

Ihmettelen kyllä miten kyseinen kapistus voi olla loppuunmyyty tuossa eräässä suomalaisessa voimailuvälineisiin erikoistuneessa nettikaupassa... Ei sillä, että olisin itse sitä tilannut, mutta isolla luki siellä oikeassa reunassa... :nolo:

mä en ymmärrä miks toi slingshot on niin hirveä juttu? varmasti ihan kivaa vaihtelua treenata tollasella. en nyt itse ole tuota hankkimassa mutta jos joku tuttu tuollaisen ostaa niin mielelläni kokeilen sitä

No ainakin tulee mieleen, että olkapäävaivaiselle tuo slingshot on oiva apuvälinen säästämään olkapäitä punnerruksissa. Kehuuhan kova pro-puolen raw-nostaja Konstantinovskin tuota linkoa, on kuulemma saanut sillä treenatessa paikat kestämään ja raw-penkin nousuun.

Ja eihän tuo tietenkään mitään raw-penkkiä ole ton slingshotin kanssa, mutta uskosin että tuskin sitä kukaan ostaa pelkästään sen takia että saa vähän isommat painot mahdollisesti käyttöön. Ja kehumaan että on tulokset nousseet.

Itse ainakin innolla odotan tuota linkoa postilokeroon, jos pystyisi tekemään leveätä penkkiä tuon kanssa, kun ilman ei ole pystynyt vähään aikaan olkapäävaivojen takia. Ja on silti huomattavasti lähempänä raakanostoa kuin paitapenkit.

itse en aio kyseistä värkkiä ostaa, koettaa voisin kyllä. Mielestäni helppokäyttöisempi kuin kumit tai ketjut, ei tarvitse mitään powerrackeja tai muuta kumien kiinnittämiseen. Pelkkä penkki siis riittää!
Joskaan en ole itse saanut koskaan mitän hyötyä kumeista tai ketjuista, ainoastaan ojentajat ihan tukkoon...:hyper:
paras apuliiike penkille on isot tissit ja ne tulee vain bodailemalla :jahas:

Back
Ylös Bottom