Mitä niille ranteille tehdään?Originally posted by Nekroman
Rinnan lisäksi ojentajat, habat, forkut ja ranteet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä niille ranteille tehdään?Originally posted by Nekroman
Rinnan lisäksi ojentajat, habat, forkut ja ranteet.
Originally posted by Raven
Tosi sporttinen henkilö mallina.
Joo,näyttää ihan joltain Kummeli-vitsiltä.Originally posted by Raven
Originally posted by Gamzae
Noista hauiksista sen verran, että niiden merkityksen huomaa vasta kun ne on pois pelistä. Kokeilkaa joskus huviksenne treenata hauikset ennen penkkiä ja johan tapahtuu ihmeitä... Mulla ainakin käsipainoilla penkkiä tehtäessä jää normaalit sarjat haaveeksi jos tehnyt hauisliikkeitä alle.
Penkkipaidalla otettuna selkää korostuu ja rinnan merkitys vähenee.
Mitä suosittelet ojentajille...?Originally posted by Raven
Eipä se mikään välttämätön ole. Teen kapeaa penkkiä aika harvoin ja kyllä ilman sitäkin olen muutaman kilon ainakin saanut ylös.
Originally posted by indigof73
Entäs porukan olkapäät? Teen rinnan ja olkapäät samana päivänä. Riippumatta siitä kumman lihasryhmän teen ensin, laskee joko esim. penkin tai viparien sarjamaksimit jälkimmäisenä treenattavan lihaksen kohdalla.
Originally posted by -ö-
Mitä niille ranteille tehdään?
Originally posted by indigof73
Mulla kipeytyy latsit melko säännöllisesti penkkipunneruksessa........ Jeps, mutta mun penkkitekniikka onkin varmaan ihan uranuksesta.
wsb:llä olen nyt tuloksia nostanut ja kunnon normaalia hauis treeniä en ole tehnyt muutamaan vuoteen ja kyllä silti tulokset nousee.
Originally posted by N.O.Kummonen
Selän vahvistuminen ei paranna välttämättä penkkitulosta lainkaan, jos selkää ei osaa punnertaessa käyttää. Usein selän onnistunut käyttö edellyttää sitä, että lavat vedetään taakse ja tanko lasketaan jonkin verran mahalle päin. Punnerrusotekin saattaa olla hieman kapeampi. Toisin sanoen olkavarret lasketaan tavallaan selän patjan päälle ja näin ollen kyynärvarret pidetään melko lähellä vartaloa.
Originally posted by Don vito
No joo, oon kyllä yrittänyt tuota lavat taakse tekniikkaa, se kyllä tukevoittaa melkoisesti nostoa, kun keskittyy myös selän jännittämiseen. Tosiasia kai kuitenkin on, että ei ne selkälihakset niitä painoja ylös nosta, tukevoittaa ainoastaan nostoa. Ja mitä lähempänä nuo kyynärvarret on vartaloa sitä enemmän tehdään hommia ojentajilla.
Originally posted by metal
Mitä suosittelet ojentajille...?
Kapee penkki on mielestäni yksi mukavimmista liikkeistä.
Originally posted by vilho_kanuuna
Juu oli tuo Bob vähän "hei ei sulla olis heittää röögiä tai euroo"-henkinen kaveri.
Originally posted by Force
Elbows in tekniikalla saa kyllä latseista hyvin forcea rinnaltalähtöön.
"Elbows in", tarkoittaako tuo että kyynärpäät kannattaisi olla lähellä kylkiä? Eikös tuolloin nimenomaan siirretä kuormaa pois rintalihaksilta ja minusta se ainakin ottaa silloin enemmän ojentajiin.