Penkkipaita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pekkis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli toivoisin tietoja millaisia treenejä kannattaa paidan kanssa tehdä, kuinka asentoa tulee muuttaa raw punnerrukseen verrattana jne. sekä onko joku löytänyt netistä hyviä ohjeistuksia, opetus videoita yms.?

Eikös nää paitajutut kuulus melkei tuonne 'voimailulajit'-osion puolelle? Sieltä saattasit myöskin löytää sopivia threadeja paremmin kun täältä...

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että missä painoissa liikutaan kun paidankäyttöä oot suunnittelemassa? :)

Juu melkeenpäs se taitas sinne ennemmin kuulua näytti vaan olevan nii monenlaista kyselyä täl sivustal. Oma paino 89 kg ja penkin maximi 145-150 kg välissä pyöriny. tuli vklopun heräte ostoksena serkkupojan paita ostettua jota kerran käytetty, nii aattelin mielenkiinnosta testailla et miten paidan kanssa itel menis.

Mun on pakko avautua tosta paidan käytöstä. Jos kisoja mietitään niin mun mielestä voittajan pitäisi olla se jolla on enemmän voimaa eikä se jolla on hienommat pelit ja pensselit. Esim. nykyään kuulee salilla melko usein näiden säbä-, sulkkishemmojen suusta jotka käy veivaamassa salilla vatsaa yms. että 150kg penkki on tyylin lasten painoja kun kisoissakin juuri joku nosti +300kg. Joku asiantuntija voisi nyt selittää mulle, että mikä järki tossa paidassa on?

Eli paita on tällänen ku METAL bencher viking x-type, tarkemmin en osaa paidasta kertoo. 150 e ollu alkuperänen hinta ite ostin 50 e ettei niin väliäkää vaikkei nyt nii kulkeva vehe oiskaa. mutta niin mitäs Roikonen meinas noilla eri asennoil? iha pari vinkkiä ku sais et vois koittamas käydä, ja jos vaan joku paita ohjelma netistä löytyy nii kelpais kyllä että vois mallia kattua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom