Penkkiohjelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHJ81
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 Penkkiohjelma rautaiselle rintavoimalle 🔥

Meta description: Tehokas ja nousujohteinen penkkiohjelma joka lisää voimaa, räjähtävyyttä ja rintalihasten kokoa.

Nyt ajattelin tätä itekkin kokeilla, mutta noita negatiivisisa toistoja en oiken pysty tekemään, että oisko mahollista jotain korvaavaa ottaa niitten tilalle vai kuseeko ohjelma jos ei niitä voi tehä?

Uups, pahoittelen postaamani väärää linkkiä. Itsekin olin ohjelman löytänyt tuolta Virtuaalin postaaman linkin takaa, hätäpäissäni postasin väärään paikkaan linkin.

Juuh, mites toistot/sarjat? Jos ottas ton penkin lisäks Ma: pystypunnerruksen tangolla, kp penkin ja ojentaja taljan.. To: Dippi, viparit sivuille ja ranskalaisen.. Mitäs mieltä?

Kannattaako ottaa maksimista tohon taulukkoon pari kg pois vai onko menny sillä maksimilla läpi mikä on ollu tiukka ykkönen?

?

Itsellä tämä toimi todella hyvin. Alku maximi oli 120kg ja seitsemän viikon jälkeen tuli pukattua 137,5kg. 117,5k taisi mennä 7.. Tietysti kannattaa muistaa tehdä apuliikkeitäkin.

Juuh, mites toistot/sarjat? Jos ottas ton penkin lisäks Ma: pystypunnerruksen tangolla, kp penkin ja ojentaja taljan.. To: Dippi, viparit sivuille ja ranskalaisen.. Mitäs mieltä?

Kannattaako ottaa maksimista tohon taulukkoon pari kg pois vai onko menny sillä maksimilla läpi mikä on ollu tiukka ykkönen?

Kannattaa vaa tehä tolla järjestyksellä mitä sanoin, itse tosin lisäsin pystypunnerrus kässäreillä koska mieluinen liike. Toi penkki vie jo aika kauan aikaa pitkät tauot, 5 sarjaa ja ittel menee lämmittelyykin aikaa ennenku ladataa varsinaiset treeni painot. pelaa varman päälle ja jätä taljat yms pois tai no kukin tavallaa. Itte en jaksais enää penkin ja dippien jälkee vetää ranskista. Meinasitko maanantaina vetää normaali otteella ja kapealla perään ? :wtf:

Eeen meinaan tolla kp penkillä käsipaino penkkiä.. Kiitoksia neuvoista!

Penkkipäivä 1: käsipainopenkki 3x8, vipunostot sivulle 3x8, ojentajat taljassa tms. 3x8.
Penkkipäivä 2: dippi lisäpainolla 3x6

No joo toihan on ihan hyvä.. Mutta kyllä se pystäri tangolla on lisättävä johonki väliin.. Taidan raapasta sen tohon penkkipäivä 2 kohdalle ennen dippiä..

Eka treeni takana ja viimenen sarja eli 2x4 jäi vajaaksi hieman, eka nelonen tuli ja toka sarjassa vika toisto ihan hiiren verran kevennettynä ylös, eli tuskin tuo ens viikon 2x4 tulee kerta painoakin näyttäs olevan pari kiloa enemmän..

Kannattaisiko laskea hieman sarjapainoja vai puskea vaan eteenpäin..

Eka treeni takana ja viimenen sarja eli 2x4 jäi vajaaksi hieman, eka nelonen tuli ja toka sarjassa vika toisto ihan hiiren verran kevennettynä ylös, eli tuskin tuo ens viikon 2x4 tulee kerta painoakin näyttäs olevan pari kiloa enemmän..

No tolla tyylillä kehitys pysähtyy aika nopeasti ja tuskimpa tulee seuraavalla treenikerralla 2x4, jos nostat painoja vielä. Sinne "pohjalle" kannattaisi ottaa niitä toistoja, jos meinaat kehittyä. Eli kannattaa nyt asettaa ne painot niin, että vaikka pari ensimmäistä kertaa tulee ns. "kevyesti". Ainakin itselläni näin toiminut 2x6 systeemillä.

voi olla päivästäkin kiinni. Ei kannata pelästyy vielä 1 treenistä, jatka samalla vaan. Mutta jos seuraava ei onnistu nii sit lasket painoja.

voi olla päivästäkin kiinni. Ei kannata pelästyy vielä 1 treenistä, jatka samalla vaan. Mutta jos seuraava ei onnistu nii sit lasket painoja.

Okei.. Tuosta seuraavan treenin vikasta sarjasta eli 2x4 (sama mistä ylempänä kerroin) ei välttämättä mene, mutta tuosta ekasta (niin monta toistoa kun saa) testistä olen varma että menee ainakin tuo 2 toistoa merkatulla painolla..

Äskön toka treeni takana ja läpi meni.. Tuossa nega suorituksessa olis hyvä laskea tanko mahd hitaasti rinnalle, tyyliin 10 sekunnin mittainen?

Okei.. Tuosta seuraavan treenin vikasta sarjasta eli 2x4 (sama mistä ylempänä kerroin) ei välttämättä mene, mutta tuosta ekasta (niin monta toistoa kun saa) testistä olen varma että menee ainakin tuo 2 toistoa merkatulla painolla..

Äskön toka treeni takana ja läpi meni.. Tuossa nega suorituksessa olis hyvä laskea tanko mahd hitaasti rinnalle, tyyliin 10 sekunnin mittainen?

No kannattaa pikkasen nopeuttaa,eihän siula muuten happi riitä suorituksen ajaksi :)
Jos saat sen 3-4sek sisälle niin välttää aivan varmasti.

Itse oon tehnyt tän sillee, että niin hitaasti kun pystyn. paitsi että aivan alhaalla NN 5cm rinnan yläpuolella se laskeutuu pakostikkin nopeemmin, ainakin itsellä.

No kannattaa pikkasen nopeuttaa,eihän siula muuten happi riitä suorituksen ajaksi :)
Jos saat sen 3-4sek sisälle niin välttää aivan varmasti.

No joo olet varmasti oikeassa, mutta uskoisin että hitaamman laskun saa tehtyä kun 3-4sec, hyödyistä pidempään laskuun en osaa sanoa mitään mutta teempä seuraavan kerran mahd hitaasti laskien.. =)

Nopea kysymys johon saan toivottavasti nopean vastauksen;

Tehdäänkö kohdassa "neg" vain yksi hidas negatiivinen toisto? Ainakin alkuperäisestä englanninkielisestä ohjeesta olin ymmärtävinäni näin?

Back
Ylös Bottom