Penkkiohjelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHJ81
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 Penkkiohjelma rautaiselle rintavoimalle 🔥

Meta description: Tehokas ja nousujohteinen penkkiohjelma joka lisää voimaa, räjähtävyyttä ja rintalihasten kokoa.

Raskas on tosiaan, mulla ei ainakaa toiminu yhtään ku kokeilin pari vuotta sitten. Tais käydä jopa niin että maksimi laski ohjelman takia (ylirasitus). Miken 2x6 systeemi sitten taas on toiminu kuin unelma itsellä..

Olenko mä tyhmä vai ylimielinen kun tuo laskurin antama ryssäohjelma ei näytä vaikeelta toteuttaa? :O

Tai no paitsi noi pari vikaa viikkoa...

maksimini on 110 joten tuo sivu neuvoo tehtävän suurimman osan 88 kilolla, ja se on kyllä minusta itselleni aika kevyttä. :D

Kysyn nyt myös tässä yhteydessä, että jos tuon ohjelman suorittaisin niin kannattaisko/voiko/pystyykö samaan aikaan tekemään esim jollain muulla laitteella/tekniikalla rintalihaksia n. 10 toiston sarjoilla? vai viekö tuo kaikki mehut tisseistä?

Luitko ohjelman varmasti?
Tuo ohjelma tähtää maksimivoiman lisäykseen. Ja jos sen pystyy suorittamaan(kaikille ei sovi noin paljoa kovia nostoja viikossa) niin toimii aika hyvin ainakin tuolla semialoittelija painoissa. Itse tein välillä 90-130 tai 100-130 en muista. Lopetin treenaamisen lomailun takia ennenkuin ikinä tuohon 130 kokeiluun pääsin, mutta 120 tuli ihan nopeustreeninostojen vauhdilla ylös 3x tuon ohjelman jälkeen kun olin tosiaan aloittanut tuolta 90-100kg maksimista. Ei ehkä optimaalisin mahdollinen kehitys mutta 4½kk ja 20-30kg ei ole kyllä huonoakaan.
Toisaalta eräällä kaverilla meni ojentajat paskaksi ja iski kuumeen 3-4vko kohdalla ja tulos laski tuosta toivuttuaan :D

Olenko mä tyhmä vai ylimielinen kun tuo laskurin antama ryssäohjelma ei näytä vaikeelta toteuttaa? :O

Tai no paitsi noi pari vikaa viikkoa...

maksimini on 110 joten tuo sivu neuvoo tehtävän suurimman osan 88 kilolla, ja se on kyllä minusta itselleni aika kevyttä. :D

Kysyn nyt myös tässä yhteydessä, että jos tuon ohjelman suorittaisin niin kannattaisko/voiko/pystyykö samaan aikaan tekemään esim jollain muulla laitteella/tekniikalla rintalihaksia n. 10 toiston sarjoilla? vai viekö tuo kaikki mehut tisseistä?

Itse en ainakaan mitään punnerrusliikkeitä enää tuohon päälle ottaisi, jos 3 kertaa viikossa penkkaisin.

Mitä helvettiä 2 toistoo??? ei sillä tehä mitään noi pitäis olla toisin päin jos massaa hakee eikä maximi voimaaa

Venäläinen ohjelma on tarkoitettu nimen omaan maksimin nostoon. Mistä revit tuon massakysymyksen tuohon? Eikä siitä massankaan kasvatuksessa haittaa oo jos välillä vähän voimapuoleenkin keskittyy.

onko näillä ohjelmilla ikinä kukaan kokeneempi reenaaja saanut mitään aikaan? minusta nuo on aika mahdottomia viedä läpi jos on pitkään reenannu. laittakaa kokemuksia jos olette onnistuneet. siis te jotka ette ole aloittelijoita ja jotka ette ole aineiden kanssa tehneet tuota ohjelmaa/ohjelmia läpi:)

nuorten ei mun mkielestä näitä ohjelmia tulisi ikinä kokeillakaan. perus body reeniä(6-10) eka vuodet että saadaaan tukilihaksisto ja muukin lihaksisto edes jonkinlaiselle alulle.

onko näillä ohjelmilla ikinä kukaan kokeneempi reenaaja saanut mitään aikaan? minusta nuo on aika mahdottomia viedä läpi jos on pitkään reenannu. laittakaa kokemuksia jos olette onnistuneet. siis te jotka ette ole aloittelijoita ja jotka ette ole aineiden kanssa tehneet tuota ohjelmaa/ohjelmia läpi:)

Mulla lähtee tää ohjelma ensviikolla käyntiin. Isoveli teki läpi hyvin tuloksin. 165 oli maksimi aloittaessa, 175 tuli lopettaessa, eikä ollu 180 hirveen kaukana. Suuri merkitys oli varmasti silläkin, et kalorit oli niin paljon plussalla. Painoa hänelle tuli 4 kiloa lisää ton aikana...:)

e: en tiiä sit yhtään, et saiko menemään ohjelman läpi noilla sarjoilla ja toistoilla, mut maksimi ainakin nousi! :D

Mun tavotteet olis nostaa noin +- nollakaloreilla 10 kiloa maksimia. Eli n.140-145 kilosta tonne 150-155kg:aan!

Back
Ylös Bottom