Penkkiohjelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHJ81
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 Penkkiohjelma rautaiselle rintavoimalle 🔥

Meta description: Tehokas ja nousujohteinen penkkiohjelma joka lisää voimaa, räjähtävyyttä ja rintalihasten kokoa.

teittekö tuossa ohjelmassa tuon 1. päivän penkki käsipainoilla vinopenkillä vai tasapenkillä? vai onko se ihan sama kummin tekee?

edit: nii ja oliko kellään mitään ongelmia tehdä tuota ohjelmaa läpi? kolkutteliko ylikunto ovella? jouduitteko kertaakaan failure-testin jälkeen laskeutumaan alas päin siinä painolistauksessa, vai oliko kehitys niin nopeata että painoluokkaa piti koko ajan vain nostaa?

Auttakaapa nyt meitä vähä älysempiäki ja vastatkaa kysymykseen.
Eli toimiiko tuo siten että kun on noita worksoutteja, niin vaikka siten että kun on workout 1 ni sillon tehän esim. 6, 5 ja 4 toiston sarjat eka kerralla? Mitäs nuo Neg sitte on ja mikä oli se F sielä joka toinen viikko vai misä olikaan?

Originally posted by ilem
Auttakaapa nyt meitä vähä älysempiäki ja vastatkaa kysymykseen.

No siinähän selitetään kaikki..
mikäli aiot ohjelmaa kokeilla niin suosittelen kyllä lukasemaan noi ohjeet ainakin kerran läpi,
ja jos ei englanti suju niin pyydä jotain suomentamaan

edit: no autetaan..

neg- negatiiviset toistot, lisää löytyy searchilla..

ja f meinas failure testiä, tossa tarkemmat ohjeet:

Let’s say it’s Workout #5, and you’re about to do your failure set. The Progression Table says you’re supposed to load 255 lbs on the bar. Now, do as many reps as you can, with good form, of course. If you did only one rep (or couldn’t lift it at all), you’ll need to drop one 5-pound increment on the Progression Table. In other words, on your next chest workout, you’ll simply use 275 lbs as your 1RM instead of 280 on Workout #6.

If you do between 2 and 4 reps with 255 lbs, you’ll continue using the increments and poundages listed for a 280-lb 1RM.

And, finally, if you do 5 or more reps with 255 lbs, you’re moving too fast, and you’ll need to start using the increments and poundages listed for a 285-lb 1RM when you get to Workout #6.

niin ja workout 1.ssä teet 6, 5 ,4 sarjan niin kuin taulukosta käy aika selvästi ilmi...

sarjoissa

Ottakaa huomioon että 6,5,4 ei tarkoita että teet 3 sarjaa vaan taulukossa on erikseen listattuna kuinka monta sarjaa kullakin toistomäärällä pitää tehdä.

Yleisimmin se on 1X6,2X5,2X4 ja toisena päivänä 2X3,2X2 ja 1X neg/failure.

Monet eivät tunnu huomaavan että settien määrä on annettu erikseen.

Itse olen tämän ohjelman 2X tehnyt ja saanut 7,5kg maxiin kummallakin ja paino pysynyt aika samoissa kuin aloittaessa. (massa sucks). Nyt menossa 3X .... luonnollisesti näitä ei ole tehty peräkkäin.

Re: sarjoissa

Originally posted by AG+
Ottakaa huomioon että 6,5,4 ei tarkoita että teet 3 sarjaa vaan taulukossa on erikseen listattuna kuinka monta sarjaa kullakin toistomäärällä pitää tehdä.

Yleisimmin se on 1X6,2X5,2X4 ja toisena päivänä 2X3,2X2 ja 1X neg/failure.

Monet eivät tunnu huomaavan että settien määrä on annettu erikseen.

Itse olen tämän ohjelman 2X tehnyt ja saanut 7,5kg maxiin kummallakin ja paino pysynyt aika samoissa kuin aloittaessa. (massa sucks). Nyt menossa 3X .... luonnollisesti näitä ei ole tehty peräkkäin.

Teetkö nuo muut liikkeet(apuliikkeet) täysillä vai kevyesti?

Re: sarjoissa

Originally posted by AG+
.

Joo sori toi unohtu mainita

Mistäköhän nuo setit mahdollisesti mahtaa löytyä?
Niin ja kysyisin kans että tehänkö apuliikkeet verenmaku suussa? :whip:

Jaa sorke olin vähä laiska. Löytyhän ne tuolta toisesta taulukosta.

voiko sen kiertäjäkalvosinliikkeen tehdä näin?

EDIT: kehtaisko joku kertoa miten voin laittaa linkin tohon kuvaan niin että se näkyy suoraan tässä?

Liitteet

• cbinternalrotation.gif
    cbinternalrotation.gif
    16,3 KB · Katsottu: 12 738
Kiertäjäkalvosin on kuuden eri lihaksen jänteiden muodostama jännekalvo.
Tuo Andorin liike on internal rotation ja muistaakseni kovissa punnerruksissa tuo liikesuunta vahvistuu ihan riittävästi. Eli itse olen tehnyt käytännössä pelkästään uloskiertoja. Eli sama liike, mutta toiseen suuntaan.

Tuossa leikkasin ja liimasin koko tarinan yhdeksi tiedostoksi josta se on helppo tulostella.
Excel taulukko josta voi tarkastella kehittymistään.

Jos ootte nyt alotellu tuon ohjelman niin kertokaahan sitten minkälaisia tuloksia tuli. Ite alotan piakkoin tekemään tuota, kunhan ensin tulis lisäravinnepalvelun tilaus kotiin... Kerron sitten joskus touko-kesäkuun vaihteessa tulokset.

Originally posted by andor
EDIT: kehtaisko joku kertoa miten voin laittaa linkin tohon kuvaan niin että se näkyy suoraan tässä?
paina hiiren oikeaa näppäintä kuvan päällä --> ominaisuudet --> maalaa osoite, kopioi se --> laita tänne (painamalla IMG ja liittämällä kuvan osoite kenttään)

Onkohan nuo pakkotoistot ihan välttämättömiä tässä ohjelmassa? Mitä niiden tilalla kantsis sitte tehä?

Originally posted by ilem
Onkohan nuo pakkotoistot ihan välttämättömiä tässä ohjelmassa

Tarkoittanet negatiivisia toistoja??

en ainakaan ite pakkotoistoja tossa huomannu olevan kun lukasin läpi..

Originally posted by traktori
Tarkoittanet negatiivisia toistoja??

en ainakaan ite pakkotoistoja tossa huomannu olevan kun lukasin läpi..

No niin negatiivisia toistoja sitte. Kerroppa sitte mikä sopis ton negatiivisten toistojen tilalle?

Back
Ylös Bottom