penkkiohjelmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja temes85
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
DODIIN SITÄ TULI NYT YLI 2VUODEN TAUON JÄLKEEN ALOTETTUA TREENAUS UUDESTAAN, LÄHTENY PIRUN HYVIN MENEE JA TULOKSET TULLU EHKÄ VÄHÄN "LIIANKIN" NOPEESTI YLÖSPÄIN. Shocked

ELI 9VKO SITTEN PENKKI OLI 95KG JA NYT TOISSAPÄIVÄNÄ PUNNERSIN 130KG ETTÄ IHAN KIVA NOUSU. APULIIKKEITÄ TEHTY PALJON JA SELÄN JA OLKAPÄÄ VAHVISTUSTA KUN ON VÄLILEVYVIKA JA OLKA LEIKATTU.

NYT PITÄS ALKAA MIETTII PENKKIOHJELMAA OISKO JA VARMAAN ON JOLLAIN VIISAAMALLA JOKU HYVÄ JA SAA OLLA JA PITÄÄ OLLA RANKKA!! PERUS HOMMAT MULLA HALLUSSA SANOTTASKO ETTÄ 90%:SESTI.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
KERRAN NÄIN TAIVAALLA JONKUN IHME JUTUN MUT SE OLIKIN LINTU. Shocked. SIT MENIN ÄISKÄN LUO JA SÖIN VÄHÄN OMENAPIIRAKKAA JA OLIN NIINKU ET IHAN KIVA PIIRAKKA.

Zone-sarja -42%
mitä sää alat vittuilee..

KERRAN NÄIN TAIVAALLA JONKUN IHME JUTUN MUT SE OLIKIN LINTU. Shocked. SIT MENIN ÄISKÄN LUO JA SÖIN VÄHÄN OMENAPIIRAKKAA JA OLIN NIINKU ET IHAN KIVA PIIRAKKA.

en oo enskertalainen joka alottaa ekaa kertaa treenin, löytyy ihan video materiaalia tuosta että voit pitää sen pääs kiini ja kirjotella noita vitun runojas muualle! en nyt sano et penkkiTULOS olis noussu lihasmuisti on vaan semmonen ja toki tekniikka parantunu jolla osansa. vieläkö aukomista tai kysyttävää? :D

(huutoa blaa blaa)

Lopeta toi capsien käyttö tai muuten jengi luulee että olet ottanut sen penatangon otsaan liian monta kertaa. Muutenkin voisi hieman hioa tuota ulosantia.

ps. ne ohjelmat löytyy tuolta stickyistä kyllä.

No, jos sä oot punnertanu 130 kiloon asti, niin et sä oo ihan päin vittua voinu aikasemmin treenata. Mistäs aikasemmat jumpat koostuu?

Penaohjelmaa palsta täysi, joten lock.

Hakua ja omaa vaivaa saa käyttää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom