penkkiohjelma...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
mitä mieltä ootte tämmösestä ohjelmasta et alotetaan ihan vaikka 40kg...aina muutama toisto joka painolla ja aina lisätään seuraavaan sarjaan n,10kg..sit kun ollaan maksimissa(ei "ykkös maksimi") ni pudotetaan 5kg joka sarjaan.. alas päin vielä n,5 sarjaa...siis alas päin mentäessä aina niin paljon kun tulee..eli loppuun asti...ja sit päälle pari apuliikettä...tämä siis kerran viikossa...ja myös tietysti sit kaikkia muitakin lihasryhmiä mut eri päivinä... siis tällä haen sitä "ykköstä" ja massaa... :rolleyes: onko kokemuksia tämmösestä pyramiidista? :evil:

eli...
40x5
50x5
60x5
70x5
80x3
90x3
100x3
110x3
120x3
125-130xmaks
120xmaks
115xmaks
110xmaks
105xmaks
(100xmaks)
+pari apuliikettä....

En tiedä kun en ole kokeillut, mutta jotankin tuntuu.. kummalta.

Ehkä jyrkempi nousu, esim:
20kgx10
60kgx10
80Kgx5

ja tämän jälkeen voimaosuuteen.

Itse teen usein lopuksi esim 60xmax, mutten kyllä noin pitkiä pudotussarjoja ole tehnyt.

Jos ton vedät läpi ni sanoisin ett saat kyll vähä respektii. Tos kestää kauan ja en usko ett ton jälkee paljoo apuliikkeit jaksaa tehrä..

Itsekin olen joskus alkuaikoina tehnyt pyramidia niin että aloitin aivan maksimista ja vähensin joka sarjalla tangosta viisi kiloa, kunnes oli pelkkä tanko. Tein siis joka sarjan aivan loppuun. Oli aika hauska tunne kun ei saanut enää edes yhtään punnerrusta tehtyä tämän jälkeen. Seuraavana päivänä oli kyllä tissit kipeet.

onkohan nää pyramidit sit miten hyvin toimivia? onko järkeä tehdä noin montaa sarjaa samalle lihasryhmälle ja varsinki samaa liikettä?

naruranne sanoi:
onkohan nää pyramidit sit miten hyvin toimivia? onko järkeä tehdä noin montaa sarjaa samalle lihasryhmälle ja varsinki samaa liikettä?

Mun mielestä ei ja ehdoton ei jos sitä pattia haluaa kasvattaa.

EDIT: Tietysti tuo voi jonain "shokkihoitona" toimia jos treeni kovasti jumittaa paikallaan. Itse käyttäisin tässäkin jotain muuta konstia...

Amis sanoi:
en usko ett ton jälkee paljoo apuliikkeit jaksaa tehrä..

Itse ohjelmaan kantaaottamatta, onko apuliikkeita pakko tehdä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tape sanoi:
Itse ohjelmaan kantaaottamatta, onko apuliikkeita pakko tehdä?
Ei tietenkään ole pakko tehdä.

kaNi- sanoi:
"siis tällä haen sitä "ykköstä""

tolla se kaikkein viimeseks tulee

no tuommosella ohjelmalla tiedän yhden kaverin treenanneen... penkki 225! oikeesti puhtaana...!

teka sanoi:
no tuommosella ohjelmalla tiedän yhden kaverin treenanneen... penkki 225! oikeesti puhtaana...!
Ilman paitaa natuna?

Tohon omaan kysymykseen kaipaisin vielä vastausta tekalta.

Koska olen ymmärtänyt että voimaa hankkiessa ei tehdä sarjoja loppuun asti ja tässä "ohjelmassa" tulisi kyllä erittäin paljon loppuun vietyjä sarjoja.

Amis sanoi:
Tohon omaan kysymykseen kaipaisin vielä vastausta tekalta.

Koska olen ymmärtänyt että voimaa hankkiessa ei tehdä sarjoja loppuun asti ja tässä "ohjelmassa" tulisi kyllä erittäin paljon loppuun vietyjä sarjoja.

joo! ilman paitaa natuna!! mut ei kyllä oo mikään "merkkipenkki" mut kuitenkii!!!

tää sama kaveri otti nyt kesän jälkeen 200 vielä! siis kesän aikana ei ollenkaan treeniä (n,3kk),,,siis ilman paitaa ja natuna!!!

joo, ja mun kaverin kaveri otti 250 kiloo penkist ekall kerral ku oli salill!!112231411 Siis iha oikeesti!!!1123

jos nyt vielä pysytää asialinjalla:
Paljos ikää ja paljo painaa tää mystinen henkilö?

45v...n,90 painaa,,,pituutta on n.170...on sillä aika mystinen tuo penkkitulos mut tää on tosijuttu! usko tai älä!!! :5:

ja treeniä takana 25-30 vuotta!!! :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom