Ei ole syntynytkään vielä se joka tuon rikkoo.
Onhan tuo kyllä vielä todella kaukana kaikilta tämän hetken aktiiveilta. Mitäs näitä +250 äijiä on. Lehto, Hämäläinen, Murtomäki, Pitkänen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole syntynytkään vielä se joka tuon rikkoo.
Tästähän oli jotain huhua, mutta onko sulla mtk tarkempaa tietoa, esim. milloin ja meinaako nostaa raakana?
just, joku mestari on jo tollasenki selityksen keksiny. ei hyvää päivää. näkee jo siitä rikun 280penkistäkin ettei tuo mies mitään paitoja tarvi reilu 300 stoppi penkkiin. kaikki on paperia niin 280 kuin se 302,5Tänään mulle salilla sanottiin, että Rikun 302.5 kg:n penkissä sillä oli penkkipaita alla. Olin vähän skeptinen
yritti 240kg mutta oli liikaa tällä kertaa.. dietti taitaa verottaa voimaa aika paljon,tai niin mies itse mulle sanoi
Tänään mulle salilla sanottiin, että Rikun 302.5 kg:n penkissä sillä oli penkkipaita alla. Olin vähän skeptinen
Pari postia taaksepäin..Onko jossain päin tuloksia näkyvillä?
Harvoin olen kokenut yhtä kovaa myötähäpeää kun eilisten levymiesten toimintaa seuratessa.
Hei oikeasti, ei niiden levyjen laskeminen ole niin vaikeata. Haikosen viimeiseen nostoon lastattiin ensiksi liikaa vaivaiset 20 kg. Mitenhän olisi rauta liikkunut...
Albertton nostot oli siistejä, vahva jannu tuohon painoon :thumbs: Ja muutenkin.
Olikos se Pitkäsen 12 x 220 ns. salinosto? Ilmeisesti.