Penkkikisat Loimaalla 10.5.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
:offtopic: Tänään mulle salilla sanottiin, että Rikun 302.5 kg:n penkissä sillä oli penkkipaita alla. Olin vähän skeptinen
just, joku mestari on jo tollasenki selityksen keksiny. ei hyvää päivää. näkee jo siitä rikun 280penkistäkin ettei tuo mies mitään paitoja tarvi reilu 300 stoppi penkkiin. kaikki on paperia niin 280 kuin se 302,5

Alkaa jo olemaan aika kova jännitys päällä. Rinta ei enään kipuile, mutta jokatapauksessa en pääse tavoitteisiini, mutta parhaani tulen tekemään:)

Jari Mentula peruuttanut esiintymisensä, pahoittelemme myöhäistä ilmoittamista mutta saimme juuri äsken tiedon. Syynä penkkipunnerruskisat saksassa. Yritämme saada jonku tilalle, varmuutta ei vielä ole mutta on tässä ollu kyselyitä.

yritti 240kg mutta oli liikaa tällä kertaa.. dietti taitaa verottaa voimaa aika paljon,tai niin mies itse mulle sanoi

Kyllähän se dieetti varmasti verottaa voimia..ja onhan tuo 230kg 92-kiloiselle ihan ok tulos :wtf: Melkein 10% painonpudotus ja vain 10% pudotus (tai vajaa) penkkimaksimissa! Odotettiinko täällä, että kaverilla paranee tulokset kisadieetillä painon pudotessa ja kropan tyhjentyessä? Oliko Pitkänen muuten kovannäköisessä kunnossa, nyt kun on otetttu vähän löysiä pois? Tommille menestystä dieetille ja oman lajin kisoihin!

Aikamoinen kato käynyt taas nostajissa, ilmottautumiset oli täynnä jo pari kuukautta ennen kisaa eikä ton enempää sit kuitenkaan ollut lavalla...:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alitin odotukseni, mutta kyllä se iltakisa ja sairastelu vaati veronsa. Isäntä teki henkilökohtaisen ennätyksensä kuitenkin joten meidän perheen tulos oli hyvä!:)

Pakko tulla ensi vuonna uudestaan ja paremmin valmistautuneena. :evil:

Tommi menee ilmeisesti vähän turhan pienillä kaloreilla näin dieetin alkumetreillä. Kuukausi sitten 220*12 toistoa ja nyt tulos jäi 230:iin. Syksyn kisoihin on vielä aikaa reilu neljä kuukautta...

Harvoin olen kokenut yhtä kovaa myötähäpeää kun eilisten levymiesten toimintaa seuratessa.
Hei oikeasti, ei niiden levyjen laskeminen ole niin vaikeata. Haikosen viimeiseen nostoon lastattiin ensiksi liikaa vaivaiset 20 kg. Mitenhän olisi rauta liikkunut...
Albertton nostot oli siistejä, vahva jannu tuohon painoon :thumbs: Ja muutenkin.
Olikos se Pitkäsen 12 x 220 ns. salinosto? Ilmeisesti.

Zone-sarja -42%
olipahan todella mukavat kisat. Upee fiilis jäi mieleen kyllä näistä kisoista. suuret kiitokset järjestäjille ja toimitsijoille.

Harvoin olen kokenut yhtä kovaa myötähäpeää kun eilisten levymiesten toimintaa seuratessa.
Hei oikeasti, ei niiden levyjen laskeminen ole niin vaikeata. Haikosen viimeiseen nostoon lastattiin ensiksi liikaa vaivaiset 20 kg. Mitenhän olisi rauta liikkunut...
Albertton nostot oli siistejä, vahva jannu tuohon painoon :thumbs: Ja muutenkin.
Olikos se Pitkäsen 12 x 220 ns. salinosto? Ilmeisesti.

levymiesten piti kuunnella kolmannen "levymiehen"komentoja mitä pistetään tankoon ne ei aina menneet ihan putkeen varsinkaan se viimeinen ylimääräine yritys.

Suositut

Back
Ylös Bottom