Penkkikisat Loimaalla 10.5.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kallella hyvä näkökanta, jonka voi typistää: Hyvästä viihteestä maksetaan, huonosta ei.
Ei sillä, etteikö olisi viihdyttävää nähdä naisen penkkaavan esim.80kg.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tos viime rintatreenissä tein penkissä ensin lämmittelyt 20x60kg 10x100kg,2x180kg,4x200kg ja sitten pieni noin 5min tauko ennen kovia sarjoja 12x220kg,10x205kg,8x200kg ja sitten pumppailua 160kg loppuun.en kyllä ole tehnyt näin penkkiä pitkään aikaan,koska olen vain pumppaillut pienemmillä raudoilla menemättä yli 190kg.Nyt kun olen saanut noita kotisivuja jo vähän valmiimmaksi,niin laitan sinne sitten,vaik jotain kuvia ja videota,jos osaan:)paino pyörii nyt tuolla jossain 98kg paikkeilla.

tos viime rintatreenissä tein penkissä ensin lämmittelyt 20x60kg 10x100kg,2x180kg,4x200kg ja sitten pieni noin 5min tauko ennen kovia sarjoja 12x220kg,10x205kg,8x200kg ja sitten pumppailua 160kg loppuun.en kyllä ole tehnyt näin penkkiä pitkään aikaan,koska olen vain pumppaillut pienemmillä raudoilla menemättä yli 190kg.Nyt kun olen saanut noita kotisivuja jo vähän valmiimmaksi,niin laitan sinne sitten,vaik jotain kuvia ja videota,jos osaan:)paino pyörii nyt tuolla jossain 98kg paikkeilla.

JAA 12x220kg? Huh huh äijä mikä setti.:rock:

No, bullethan mainitsi Hesassa viime syksyn kisoissa nostaneensa salilla sitä ennen 2x280 kg ja kisassa meni kunnon pysäytyksellä ainakin se 250 kg jos oikein muistan ja lähes kokonaan ilman maksimipainoilla reeniä...ja lähes muutenkin penkkilihaksille vain vinopenaa, käsipainoja jne. pumppailua. Miehestähän oli juttu toisessa kotimaisessa bodyalan lehdessä, olikohan kolmisen numeroa sitten. Kannattaa tulla siis katsomaan Loimaalle kuinka kevyttä rauta on ehkä lahjakkaimman kotimaisen penkkaajan (vai pitäisikö kuitenkin edelleen sanoa bodarin?) käsissä...Juvalla nostit 11x200 kg kisan päätteeksi, tässä klippi: http://www.youtube.com/watch?v=eO-7m6EziFU

Ja tässä 250 kg ilman rannesiteitä ite telineistä ja täysin ilman kaarta: http://www.youtube.com/watch?v=WHdLk6vQn2U

Vähän selän kaarta lisää, niin tulisi varmasti vielä lisää rautaa.

Toivottavasti bullet et tykkää huonoa kun laitoin noi linkit klipeistä tänne...

Taitaa pitkänen olla suomen paras raw-punnertaja:worship: Aivan käsittämättömiä rautoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä, aivan uskomaton. Jo 260 olisi satakiloisena ihan mieletön.

huhhuh.. kyllä on bullet kovassa kuosissa.. jokohan siellä se270-280kg olis kisa rauta:rock:
ite en pysty treenaamaan,ku viikon kerrallaan ja sitten täytyy viikko olla totaali huilia salilta tuon tissin takia.. khyllä ottaa päähän..
täytyy vaan ihmetellä kuinka bulletin paikat kestää tuollasia rautoja.
hitto ku omat paikat ei kestä lähellekkään tuollasia romuja:(

Zone-sarja -42%
Ei viel tullut,kun ei saanut aikaiseksi haettua tota kameraa isoveljeltä,mut koitan kyl saada vaik seuraavaan treeniin sen kameran ja jonkun kuvaamaan.otettiin me kuitenkin sinne 260kg asti.

Liityin eilen tähän rintavammaisten ryhmään... Vasen rinta revähti pahemmin kuin koskaan aiemmin (n. 6 kerta jo). Jäi Loimaan kisat siihen. Harmittaa kun alko rauta vähän jo liikkua. Olis ollu hieno olla kattomassa kun Pitkänen paukauttaa 270kg kolmesta merkistä ja vielä dieetillä! Siinä sivussa olis itekin syttyny varmasti vähän. Mut näin kävi, ei vinkuminen auta. Ilmoitin kisajärjestäjälle Jussille tänään, et varamiehet mukaan koska halukkaita varmasti on. Jussi järkkää ryhmänsä kanssa hyviä kisoja joissa on hieno fiilis nostaa. Olkoon rauta kevyttä kaikille jotka kisassa nostaa! Eiköhän se ole aika rikkoa se 260kg haamu raw penkissä...

Ei helvetti miten voikin olla niin, että kaikilla hajoaa paikat samaan aikaan. Itse tein varovasti penkkiä jo, mutta 10x120kg tuntu olevan jo liikaa solttupenkissä. Ja treenit jäi siihen. Mikäli en pysty lähipäivinä ottamaan maksimipenkkiä perun minäkin osallistumiseni. Katsotaaan nyt.

Ei helvetti miten voikin olla niin, että kaikilla hajoaa paikat samaan aikaan. Itse tein varovasti penkkiä jo, mutta 10x120kg tuntu olevan jo liikaa solttupenkissä. Ja treenit jäi siihen. Mikäli en pysty lähipäivinä ottamaan maksimipenkkiä perun minäkin osallistumiseni. Katsotaaan nyt.
mukaan vaan.. itekkin menen paikat hajalla nostamaan;)

Suositut

Back
Ylös Bottom