Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tos viime rintatreenissä tein penkissä ensin lämmittelyt 20x60kg 10x100kg,2x180kg,4x200kg ja sitten pieni noin 5min tauko ennen kovia sarjoja 12x220kg,10x205kg,8x200kg ja sitten pumppailua 160kg loppuun.en kyllä ole tehnyt näin penkkiä pitkään aikaan,koska olen vain pumppaillut pienemmillä raudoilla menemättä yli 190kg.Nyt kun olen saanut noita kotisivuja jo vähän valmiimmaksi,niin laitan sinne sitten,vaik jotain kuvia ja videota,jos osaanpaino pyörii nyt tuolla jossain 98kg paikkeilla.
RAW.Ei helvetti miten voikin olla niin, että kaikilla hajoaa paikat samaan aikaan.
mukaan vaan.. itekkin menen paikat hajalla nostamaan;)Ei helvetti miten voikin olla niin, että kaikilla hajoaa paikat samaan aikaan. Itse tein varovasti penkkiä jo, mutta 10x120kg tuntu olevan jo liikaa solttupenkissä. Ja treenit jäi siihen. Mikäli en pysty lähipäivinä ottamaan maksimipenkkiä perun minäkin osallistumiseni. Katsotaaan nyt.