Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no pakko kommentoida sen verran että odotin kyllä kovempaa tulosta. 12x220 mies pitäis kuitenkin olla lähemmäs 300kunnossa. siihen n,10kg painon pudotus niin luulis nyt 250 vielä tulevan. stopitkaan ei tulosta selitä koska ei tossa 230 nostossa sellaista ollut. todella huikea tuokin tulos on, siitä ei pääse mihinkään ja vielä täysin lahnana. vois kuvitella että valmistautuminen ei ole mennyt aivan nappiin tai siis ei sinne päinkään.Kyllähän se dieetti varmasti verottaa voimia..ja onhan tuo 230kg 92-kiloiselle ihan ok tulos :wtf: Melkein 10% painonpudotus ja vain 10% pudotus (tai vajaa) penkkimaksimissa! Odotettiinko täällä, että kaverilla paranee tulokset kisadieetillä painon pudotessa ja kropan tyhjentyessä? Oliko Pitkänen muuten kovannäköisessä kunnossa, nyt kun on otetttu vähän löysiä pois? Tommille menestystä dieetille ja oman lajin kisoihin!
Tommi koki mun mielestä aikamoista vääryyttä krusifiksi-kisassa. Tommin suoritus oli kuin oppikirjasta, aika 1:04, sijoitus 2. Voiton vei joku heppu ajalla 1:09 ja tekniikka oli sitä luokkaa, että mun mummikin olis pitänyt niitä kampiakseleita ainakin viis minuuttia!
Ei ole ollut. Riku nosti muuten tuon 302,5 kahdessakin eri kisassa. Toisessa olin paikan päällä katselijana.
Se toinen kisa oli Hyvinkää Voima Show, mutta missä toisessa kisassa Riku on nostanut 302,5. Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Englannissa. Olisko vuonna -90 ollut.
Neutraali kyllä veti asian realiteetit esiin. Juuri noin. No se on aina huhupuheita mahtunut voimailuun. Kisoissa ne nostot sitten nähdään.
Salinin Toni ottaa 220 x10 ja se 250 kiloa tulee aina vaikka millasella pysäytyksellä. Ja tietysti pitääkin tulla. Salipenkki on silloin lähes 300 sataa rawina.
Kova punnertaja Pitkänen on siitä huolimatta!
no pakko kommentoida sen verran että odotin kyllä kovempaa tulosta. 12x220 mies pitäis kuitenkin olla lähemmäs 300kunnossa. siihen n,10kg painon pudotus niin luulis nyt 250 vielä tulevan. stopitkaan ei tulosta selitä koska ei tossa 230 nostossa sellaista ollut. todella huikea tuokin tulos on, siitä ei pääse mihinkään ja vielä täysin lahnana. vois kuvitella että valmistautuminen ei ole mennyt aivan nappiin tai siis ei sinne päinkään.
joo,oli eilen kyl niin hirveä päänsärky ja voimaton olo,kun tulin paikan päälle ihan viime tingassa ja ajoin 400km autolla jus sitä ennen,melkein aamupalan voimallahan tuolla oltiin,tosin söin matkalla raejuustopurkin ja 2 banaania.mut ei mulla ollutkaan mitään tavoitteita tuonne kisoihin asetettu.
Pakko nyt vielä vähän ihmetellä, vaikka lopussa Pitkästä kehutkin. Onko nyt Wääntäjältä ja Neutraalilta oikeasti jäänyt huomaamatta, että kyseessä on hieman päälle 90-kiloinen kaveri kisadieetillä? Eikö nuo seikat yhdessä hieman selitä sitä, että paras terä maksmivoimassa on hävinnyt. Kai Pitkänenkin on lähes kisassa kuin kisassa sen 250 kg ottanut lähivuosina n. 100-kiloisena (silti kymmeniä kiloja kevyempi kuin Salin). Ihmetyttää nämä realitettien esiin vetämiset...
huomioin sen ja kaippa aika oikeeseen spekuloinnissani kuitenkin osuin,
.
ja siis 230 tuloshan on uskomaton siitä ei pääse mihinkään, mutta onhan se nyt aika selvää että odotukset ovat tosi korkealla jos sanotaan että paukutin reeneissä 12x220. varmasti moni muukin odotti paljon kovempaa suoritusta, näin uskallan väittää. no eiköhän bulletilta joskus saada sali klippi jossa se lähemmäs 300 punnerretaan tai sitten kisa. vaikka sitten kun mies saa taas syödä eikä ole nuo kehoilu hommat esteenä ja valmistautuminen osuu muutoinkin nappiin
Tuossa vaiheessa diettiä ei vielä voimat mihinkään romahda. 220 x12 on kolmensadan penkki. Siinä saa olla treenaamatta aika kauan, että tulokset putoavat noin paljon. Olen itsekin jonkinmoisia rautoja liikutellut ja kokemuksesta voin sanoa, että ainoastaan jotkut lihasvammat selittävät tuollaisen notkahduksen.
Ja Salin on oikeasti punnertanut 220 x10 120 kiloisena. Penkkimaksimi silloin lähes kolmesataa. Sellainen 280 kilon punnerrus on ollut näytillä netissäkin. Tuollaisia sarjoja kun ottaa niin sitä nostaa sen 250 kg vaikka unissaan.
230 kiloa rawina on hirmu rauta, eikä ole siitä kysymys etteikö Pitkänen kova punnertaja mutta tuokaan nosto Pitkäsellä ei olisi mennyt missään virallisissa kisoissa läpi. Liian nopea merkki kertoi minulle kisan tuomari. Ravintolakisa kun oli niin läpi pääsi.
Jutut on aina juttuja mutta oikeissa kisoissa tulokset nähdään. Se on hienoa, että on luottavaista fania mutta itse uskon vasta kun näen tai tulos tehdään kisassa.
Salinin pisteet muuten viimeisessä kisassa (260 kg) voittavat Pitkäsen pisteet.