Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Panostus kisakaudella on siis penkkipunnerrusliikkeissä ja ainoat lisäliikkeet ovat vinopenkki ja ojentaja harjoitus.
Kaksi viikkoa ennen maksimia treeni kevenee selvästi ja näin voimaa jää maksimin kokeilua varten.
Kannattaa tutustua tähän opukseen, paljon eri vinkkejä ja periaatteita, joita voi itse soveltaa omakohtaisesti.
mun yks kaveri kokeili kans tota selkäinahon ohojelmaa niin sillä ainakin penkkimaksimi laski 240 220 pariskuukaudes ettei ne samat ohjelmat aina kaikille sovelluOstin penkkipunnerrus nimisen kirjan, joka on selkäinahon tekemä ja sen kirjoitusten pohjilta olen nyt muutaman viikon suorittanut venäläistyylistä ohjelmaa, jossa kirjassa on viitteitä.
Nyt on kisakausi jakso menossa ja siinä kaksi ekaa viikkoa ovat todella intensiivisiä, viisi treeniä viikossa.
Tänään vuorossa oli 12*3*85% ja tähän päivään ei kuuluisi muuta, mutta itse lisäsin toiselta päivältä ojentaja treenin mukaan, eli näin yhdistin kaksi treeniä yhteen.
Panostus kisakaudella on siis penkkipunnerrusliikkeissä ja ainoat lisäliikkeet ovat vinopenkki ja ojentaja harjoitus.
Kaksi viikkoa ennen maksimia treeni kevenee selvästi ja näin voimaa jää maksimin kokeilua varten.
Kannattaa tutustua tähän opukseen, paljon eri vinkkejä ja periaatteita, joita voi itse soveltaa omakohtaisesti.
Terve!
Kuinka paljon ja millaisia treenejä otat paidalla kisakaudella?
Hommasin just ekan paidan ja mietin myös tuota opusta, kun ei ole paitatreenistä kokemusta.
mun yks kaveri kokeili kans tota selkäinahon ohojelmaa niin sillä ainakin penkkimaksimi laski 240 220 pariskuukaudes ettei ne samat ohjelmat aina kaikille sovellu
alottelijan kannattaa penkkailla 2-3 krt/vko melko suurilla työsarjamäärillä (2-5) ja aikalailla perusvoimahommilla eli toistot siellä 6-12 välillä. maksimia sun ei tarvi ees miettiä hetkeen. vaihtele oteleveyksiä treeneissä ja siitä se lähtee. äläkä unohda muuta kroppaa tai kaverit alkaa sanoon sua kalkkunaksi.