Penkki vastaotteella?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
oon alkanu vähäsen tekeen penkkiä välillä vastaotteella. onko tämä yleinenkin apuliiketekniikka vai tekeekö kukaan näin? tai tietääkö joku syytä miksi ei kannattaisi tehdä näin?

liikehän jättää punnerruksesta ojentajien osuuden pois tyystin, ja ainakin minulla tuntuu pienilläkin painoilla kova rasitus rintalihaksissa. ennenkaikkea erilaista rasitusta kuin normi penkissä. sillä perusteella ajattelin että ehkä tämä on jollain tasolla tehokasta täydennystä rintareeniin.. mutta en ole ikinä kyllä nähnyt kenenkään tekevän tällä tavalla penkkiä kädet nurinkurin:D

oon tehy noin 12 toiston sarjoja ja kyllä tuntuu.

olen nähnyt useita kertoja, jostain syystä ei miellytä silmää ei sitten ollenkaan.

mutta asiaan, en ole itse ikinä saanut liikettä tehtyä vaikka joskus kokeillutkin, tuntuu vaan niin helvetin oudolta : S

Oon kokeilu mielessä tehny tuota pari kertaa, kun joku siitä täällä mainitsi. Ei kyllä kuulu vakio liikkeisiin koska en näe suurempaa hyötyä tuosta olevan.

Mulla tää on ollu ojentaja ohjelmassa joskus mukana...
Ottaa ihan mukavasti kolmipäiseen olkalihakseen, kun laskee tosiaan vähän alemmas...rinnan alaosaan tai jopa vähä alemmas...
Ja voi käyttää melko isoja painoja tollain...:dance:
Mulla pelittää, vaikka on ehkä vähä oudon näkönen liike, mut väliäkö sillä...!:D
Ja pidän oteleveytenä melko kapeaa, noin hartianlevyistä otetta.

Kapealla otteella ja rintalihaksen alapuolelle laskettuna hyvä liike ojentajille ja olkapäihinkin tuntuu ottavan, ei niinkään kyllä rintaan mulla ota. Nyt vuoden alusta tippui ohjelmasta kyllä pois.

aijaa, miten lie sitte teen erilailla kun ei ota ojentajiin yhtään... kyllähän se vammaselta liikkeeltä tuntuu mutta kai se jotenkin vaihtlevalla tavalla rasittaa kerta tulee niin iso polte tisseihin.

aijaa, miten lie sitte teen erilailla kun ei ota ojentajiin yhtään... kyllähän se vammaselta liikkeeltä tuntuu mutta kai se jotenkin vaihtlevalla tavalla rasittaa kerta tulee niin iso polte tisseihin.

Anthony Clarkhan tuolla otteella nosteli joskus kovia romuja. Mies sanoi että juurikin tuo vastaote ottaa normaalia enemmän ojentajiin. Ja sen voi uskoa kun katsoo miehen käsiä.

Normaalissakin penkissähän mitä alemmas lasketaan sen enemmän se ottaa ojentajiin. Siitä voi johtua että se ei sulla ota juurikaan niin paljoa niihin ojentajiin vaan tisseihin jos nostat ylempää.

Kyllä tuo väkisinkin pitäisi ottaa ojentajiin aika kovasti. Clark punnerti vastaotteella 363 kg.
Ihan ok liike vaihtelun vuoksi.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom