Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyranha sanoi:Jokainenhan saa omissa treeneissään tehdä niinkuin tykkää.
Mulla henkoht. menee raja siinä että perse ei saa irrota missään vaiheessa penkistä ja tanko vain hipaisee rintakehää ilman mitään pompautusta.
Kuvailemasi tekniikka kuullostaa siltä että pompautat perseellä sen tangon liikkeelle siitä rinnan päältä, liekö syynä sitten heikot rintalihakset suhteessa ojentajiin? Vaiko vaan liian isot painot
Suosittelen vähempää rautaa ja parempaa tekniikkaa
Jos tavoitteet on lihasten kavattamisessa niin mun mielestä turhaa hommaa mutta jos tarkoitus on saada egoilu painot käyttöön ja muille treenaajille hymy suupieliin niin ok..PeeP sanoi:Semmosta aattelin vaan kysyy ku saako penkissä tankoa rinnalle laskiessa nousta perse ilmaan kunhan se on nostossa penkissä ku ite saan jotenki paremman asennon jos laskiessa on perse ilmassa.
Juu.. mut halusin vaa tietää että onko sopivaa tehdä niin, koska en haluu kertoo tuloksia mitkä on tehty huijaamalla...Dino84 sanoi:no ellet sä aio ruveta kisaamaan niin mun mielestä sillon saa...
ite tekisin niin kun hyvältä tuntuu
Tavoite ei todellakaan ole mikään egoilu ja mistä sä tiedät mikä musta tuntuu hyvältä osaksi se perseen nostaminen voi johtua jotenki siitä et saan lapaluut jotenki paremmin ku en saa niitä yhteen penkissä.jp-84 sanoi:Jos tavoitteet on lihasten kavattamisessa niin mun mielestä turhaa hommaa mutta jos tarkoitus on saada egoilu painot käyttöön ja muille treenaajille hymy suupieliin niin ok..
Hankala uskoa että perse taivaassa saa paremman tuntuman rintaan. :jahas:
PeeP sanoi:Tavoite ei todellakaan ole mikään egoilu ja mistä sä tiedät mikä musta tuntuu hyvältä osaksi se perseen nostaminen voi johtua jotenki siitä et saan lapaluut jotenki paremmin ku en saa niitä yhteen penkissä.
Ok kiitos hyvä vastaus alan tekee noin.Juza76 sanoi:Ei niitä tarvitsekaan saada yhteen penkissä, vaan ainoastaan puristat niitä toisiaan kohden.
Pidä perse ihmeessä penkissä (muuten menee tasapainoiluksi koko liike) ja purista lapaluita yhteen (siis toisiaan kohti, ei niiden tarvitse koskettaa toisiaan). Laske tanko hiukan nännien alapuolelle ala-asennossa. Pidä kyynärpäät mahdollisimman lähellä kylkiä (eli ei missään nimessä kyynärpäitä ulospäin, koska se rasittaa olkapäitä enemmän) ja kyynärvarret mahdollisimman pystysuorassa jokasuunnasta katsottuna (tämä siis säädetään oteleveydellä niinkuin Pyranha sanoikin).
Unohda egopainot ja ykkösten kokeileminen. Ykköset voi arvioida tekemällä 6 toiston sarjan niin suurilla painoilla kuin voi ja kertomalla painot 1.15:llä.
Esimerkiksi jos saisit 6:n toiston sarjan juuri ja juuri 50 kg:lla. Penkkimaksimisi on siis noin 50*1.15 = 57.5kg.
PeeP sanoi:Juu.. mut halusin vaa tietää että onko sopivaa tehdä niin, koska en haluu kertoo tuloksia mitkä on tehty huijaamalla...
Ei se pelkästään siitä oo kiinni haluunko kertoa vai en mutta haluun tehdä myös liikkeen oikein.Dino84 sanoi:no jollet haluu kertoo niin älä kerro...tai jos kerrot niin laita vaikka sitten että perse oli irti penkistä...