Penkki Tulos!!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DAR1US
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.

DAR1US

Banned
Ikä
36
:wall: vittuku mulla menee penkki maksimi 55kg, yleensä nostan 50kg; 3-6 toistoo.. tavotteena on iskee enemmän rautaa tankoon... mut, näkyköön tulokset ei enää pahemmin nouse... :/

onks kellää kokemuksia? tai antaa sellasen ''penkki ohjelman'' jottai vois kehittyä, jne... :D

(VAI, VAIKUTTAAKO SE SITTEN ET MUN OIS PAREMPI KASVATTAA EKA HABAA ET PENKKI NOUSIS PAREMMIN).. kertokaa ihmeessä. :curs:
oon toivoton tähän suhteen...

Tosta voimapuolelta löytyy ihan hyvin asiaa penasta...Kannattaa siis sieltä lueskella ajatuksella ja kahtella sit mikä sulle itelle vois sopii parhaiten.

Alappas lukea pakkotoistoa oikein urakalla. 55 on niin pieni tulos, että sen parantamiseen et tarvitse MINKÄÄNLAISTA erikoisohjelmaa. Opettele syömään kunnolla ja riittävästi, sekä treenaamaan järjen kanssa koko kroppaa.

Ps. Opettele myös kirjoittamaan vähemmän teinimäisesti, huomattavasti mukavampi lukea ja joku jaksaa myös kenties vastatakkin.

Do%20this.gif

Uskoisin, että trolli toi habaa juttu meni vähän yli. Opettele syömään jos haluut sen penkki tuloksen kasvavan ja treenaa tasaisesti koko kroppaa.

Nyt se treeniohjelma näkyviin. Vaikka veikkaus kuuluukin, että penkin ja hauiksen ymprärillä se 90% pyörii, loput sitten vatsojen hinkkaamista.

Mutta ZeiZei jo muuten sanoikin kaiken oleellisen.

Timba79 sanoi:
Nyt se treeniohjelma näkyviin. Vaikka veikkaus kuuluukin, että penkin ja hauiksen ymprärillä se 90% pyörii, loput sitten vatsojen hinkkaamista.

Mutta ZeiZei jo muuten sanoikin kaiken oleellisen.
:D :D :D :david:

PlaYMaN sanoi:
mulla menee penkki maksimi 55kg, yleensä nostan 50kg; 3-6 toistoo.. tavotteena on iskee enemmän rautaa tankoon...

onks kellää kokemuksia? tai antaa sellasen ''penkki ohjelman'' jottai vois kehittyä, jne... :D

(VAI, VAIKUTTAAKO SE SITTEN ET MUN OIS PAREMPI KASVATTAA EKA HABAA ET PENKKI NOUSIS PAREMMIN).. kertokaa ihmeessä. :curs:
oon toivoton tähän suhteen...

Toi sun tekstis kuulostaa ihan palstalla silloin tällöin esiintyneiltä häiriköiltä. Pannaan nyt kuiten ohjetta tulemaan, sillä voithan olla aloittelija joka ei mitään tiedä koko punttitouhusta.

Tee penkkiä korkeintaan 2 kertaa viikko. Penkin voit tehdä alkuun ihan miten vain. Ei ole suurta väliä montako sarjaa ja montako toistoa teet. Sitten kun menee reilusti yli oman painon, voi alkaa ohjelmaa miettimään. Hauis toki vaikuttaa penkkiinkin, mutta vain saman verran kuin ajaminen autolla ilman valoja bensaa säästääkseen. Reenaa myös ojentajia ja tee penkkiä mahdollisimman monella eri oteleveydellä. Tee välillä penkkiä myös 30 kilolla niin mahottoman nopeasti kuin saat noin kymmenen toiston sarjoja. Tällaisena nopeuspäivänä älä tee rinnalle mitään raskasta.

jep.. otas kunnollinen ohjelma vaan ja teet ainakin ohjelman liikkeet. esim kaksijakoinen. teet sitä järjestyksessä. sitten panostat ruokailuihin kunnolla! jos syöt liian vähän, et voi kehittyä. treeni antaa vain ärsykkeen lihaskasvulle, ruoka kasvattaa. sama pätee varsinkin jos haluat penkin kehittymään pidemmillä (8-12) sarjoilla (lisää lihasta -> lisää voimaa).

jos joka kerta väännät penkkiä ja välistä koitat maksimia, ei varmasti tapahdu mitään. kerta viikkoon, maksimissaan kaksi penkkiä. vaihtele treenipainoja ja otetta (yleensä kapeampi ote kehittää paremmin).

hauiksilla et tee käytännössä mitään penkatessa. kysy jotain neuvomaan hieman penkkitekniikkaa, selkää kaarelle, lavat "yhteen" ja perse penkkiin.

eli.. ekana tarkastelemaan tavoitteitasi. mitä haluat treeniltä. lihasmassaa vai maksimivoimaa. seuraavaksi pistät ruokavaliosi sen mukaiseksi, sitten treeniohjelma vastaamaan tavoitteitasi.

itse nostin ikäisenäsi noin 20 kg, nyt reippaasti yli 100kg enemmän. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom