Penkki omasta painosta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
taidan vetää pohjat! :whip: 90!! yep.. kaks kuukautta vasta käyny puntilla ja tommonen siimakäsi vielä :nolo: no jostain se on lähdettävä.. heh. mutta äkkiä toi penkkitulos on kasvanut ku miettii sitä millä alotti :eek:

hölkkääjä sanoi:
winski, ei ole pohjat. mul on :) 75%
ootkos kauan jo harrastellut? .. mä oon tossa käyny pari kk vasta salilla.. nyt ei pääse edes niin usein ku alotti vielä ton kickboxingin.. mutta painoa on vielä VAIN 75-76kg ja penkkimaximi on mulla vasta 67,5kg :1: kynäniska tässä todellakin vielä ollaan ku pituuttakin on 190 cm

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
no kävin äsken päivittämässä prosentit ja 107 on nyt recordit meikäläisellä :kippis1: hyvältä tuntuu vaikkei toi vielä varmaan mitään ole.. mutta mulle se on jo jotain! :rolleyes:

winski sanoi:
no kävin äsken päivittämässä prosentit ja 107 on nyt recordit meikäläisellä :kippis1: hyvältä tuntuu vaikkei toi vielä varmaan mitään ole.. mutta mulle se on jo jotain! :rolleyes:
siis tulipa taas todistettua että koulu meni mulla aikoinaan erittäin hyvin :thumbs: eli laskin just päin persettä noi ja siis toi mun prosentti on tällähetkelleä 93% ihmettelinki et jotai mätää tossa noin isossa lukemassa jo on! heh.. mutta pieni päivitys tähän väliin.. katellaan jos se tossa taas kohta nousis jonkuverran

winski sanoi:
ootkos kauan jo harrastellut? .. mä oon tossa käyny pari kk vasta salilla.. nyt ei pääse edes niin usein ku alotti vielä ton kickboxingin.. mutta painoa on vielä VAIN 75-76kg ja penkkimaximi on mulla vasta 67,5kg :1: kynäniska tässä todellakin vielä ollaan ku pituuttakin on 190 cm

1kk takana sali reenii ja painoa VAIN 43kg ja penkki maksimi ehkä 35kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom