131% Kiitos JTO:n ohjelman..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ootkos kauan jo harrastellut? .. mä oon tossa käyny pari kk vasta salilla.. nyt ei pääse edes niin usein ku alotti vielä ton kickboxingin.. mutta painoa on vielä VAIN 75-76kg ja penkkimaximi on mulla vasta 67,5kg :1: kynäniska tässä todellakin vielä ollaan ku pituuttakin on 190 cmhölkkääjä sanoi:winski, ei ole pohjat. mul on 75%
siis tulipa taas todistettua että koulu meni mulla aikoinaan erittäin hyvin :thumbs: eli laskin just päin persettä noi ja siis toi mun prosentti on tällähetkelleä 93% ihmettelinki et jotai mätää tossa noin isossa lukemassa jo on! heh.. mutta pieni päivitys tähän väliin.. katellaan jos se tossa taas kohta nousis jonkuverranwinski sanoi:no kävin äsken päivittämässä prosentit ja 107 on nyt recordit meikäläisellä :kippis1: hyvältä tuntuu vaikkei toi vielä varmaan mitään ole.. mutta mulle se on jo jotain!
winski sanoi:ootkos kauan jo harrastellut? .. mä oon tossa käyny pari kk vasta salilla.. nyt ei pääse edes niin usein ku alotti vielä ton kickboxingin.. mutta painoa on vielä VAIN 75-76kg ja penkkimaximi on mulla vasta 67,5kg :1: kynäniska tässä todellakin vielä ollaan ku pituuttakin on 190 cm