Penkki ja Suomalainen kateus, vai mit vit..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dab01
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Epäilen kanssa tuota varmistaja teoriaa.

Mutta ihme saleilla te käytte :confused: Ehkä jossain uimahallien saleilla voi tuollaista nähdä mutta en ole huomannut tuollaista käytöstä missään salilla missä olen itse käynyt. Ja olen käynyt useilla saleilla ympäri Suomea.

ps.

Ehdotonta sigu kamaa tarjotaan täällä :rock:

oikein! ihan paska treadi roskiin vaan mun mielest!!!!

Ehdotonta sigu kamaa :rock:

haha tosi on,Mä pelaan sählyy ja mun pari kaverii pelaa myös, ite otan 140 penast ja painan 72, ja kaverit taitaa ottaa 130-135 ,että siinä sun yleistyksilles!!!!"

"Kaikki dissaa tääl sählypelaajii??? en tiiä miks. ite oon sählypelaaja ja otan sen 140 penast ja oon käyny salil 4 vuotta ja samas jengis pelaa hyvä kaveri joka nostaa suurinpiirtein saman verran... vittu mä ihmettelen näit yleistyksii!!!!"

by -Gusse- pari faktaa teille spedeille!

Korjattu :D ;)

"Mä pelaan sählyy ja mun pari kaverii pelaa myös, ite otan 140 penast ja painan 72, ja kaverit taitaa ottaa 130-135 ,että siinä sun yleistyksilles!!!!"

"Kaikki dissaa tääl sählypelaajii??? en tiiä miks. ite oon sählypelaaja ja otan sen 140 penast ja oon käyny salil 4 vuotta ja samas jengis pelaa hyvä kaveri joka nostaa suurinpiirtein saman verran... vittu mä ihmettelen näit yleistyksii!!!!"

by -Gusse- pari faktaa teille spedeille! tai korjaan tälle hevoselle, joka ei erota omaa kulliiaan edes suurennuslasilla! Ja 28 vuotiaana asuu vielä äidin helmoissa imemässä tissiä! hahahah luuseri

minkäslaisia rautoja J.Stallion nostelee... kiinnostaa vaan tietää ku täällä ruvetaan huutelemaan?

Tuli mieleeni juttu kun kaveri oli linnassa ni siellä oli ollu jotkut penkki kisat ja rautaa oli tangossa 150kg. Yks iiiso mies oli kysässy voisko hän tehä välissä ja heittäny vähän hauis kääntöä samalla painolla ni joku oli takaa huutanu "helppoahan se on tollei ku jätkä vippaa!!"

Ei saatana! Onks J.Stallion ollu vankilassa!? Ei ihme et oot natu, jos kerran kamat jäi tulliin.

Sä olet aika helmi kaveri :D Hommaa vipit niin saat tietää aivan kaiken ;)

Vankilassa hyvinki, sen takia en ole päässyt vähään aikaan imemään äitin tissiä :(

Tärkeintä on tepastelukyky. Kysykään vaikka idän viisaalta tietäjältä Winsulta.

Itselläkin kävi tuo varmistus mielessä. Eli varsinkaan aloitteleva ei varmaankaan halua tulla varmistamaan jotain 150 kilon penkkiä. Mutta ikinä en ole nähnyt, että penkkipaikka tyhjenisi jos tuollaisilla raudoilla nostellaan, enkä minäkään missää bodareiden ja voimailijoiden mekassa treenaa. Mielenkiintoa herättää aina, jos joku vahva kaveri tekee isoilla raudoilla. Joku vieraileva tähti teki viimekeväänä kulmista 180 kilolla, tulihan senkin kanssa sitten paskaa jauhettua. Tuskin olisin mennyt treeniä seuraileen jos ei olisi iso rauta liikkunut. Ihan normaalia tuo on noinpäin.

Ja vielä tosta varmistamisesta. En mä itsekään hingu paikalle jos joku kyykkää tiukkoja sarjoja isoilla raudoilla. Mun selällä kun ei uskalla edes harkita varmistelua jos oikeasti joutuisi jotain tekemään. Mieluummin pysyn vähän etäällä kuin että joutuisin kieltäytymään kunniasta.

Enkä mä tajua totakaan asennetta, että sitä pitäisi jotenkin kumartaa isoja maverautoja, mutta penkkisuoritusta ei voisi edes katsoa. Vahvat kaverit herättää aina kiinnostusta salilla, etenkin jos sattuu joku reippaasti salin keskivertoporukkaa vahvempi vierailija paikalle.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos joku latoo yli 100kg rautaa tankoo ja alkaa penkkailemaan, niin kyllähän tota tulee "sivusilmällä" katottua... Jos joku pistää 150kg tai yli, niin sitten tuijotan vaan:D
Johtuisko toi ihmisten muualle meneminen siitä, kun pelotat niitä? Ainakin itteeni ensimmäisillä sali kerroilla pelotti noi "isot tyypit"...:D

Eilennä kyllä toljotti melkee kaikki kun tein kapeel otteel penkis nelosii satkul.
Tosin pakko myöntää että katon iteki jos jollain on yli 100 penkis :D

Kerran salilla joku tyyppi teki penaa oliskohan ollut jollain 140 kilolla. Kaikki amiskundit kerääntyivät verkkareitaan nostellen ja nuuskaten ihmettelemään suoritusta. Itseäni ei voiman palvonta kiinnosta, joten bodailin ihan omaa juttuani salin toisella puolella, kovaa pumppia hakien.

Jumalauta se penkkaaja tuli sarjan jälkeen räyhäämään ja kyselemään että mikä on kun ei kiinnosta voima! Olisi kuulemma pitänyt seistä siinä muun köörin mukana fanittamassa kun malmi liikkuu.

Panin jätkän roskakoriin pää edellä ja jatkoin treeniä.

Jumalauta se penkkaaja tuli sarjan jälkeen räyhäämään ja kyselemään että mikä on kun ei kiinnosta voima! Olisi kuulemma pitänyt seistä siinä muun köörin mukana fanittamassa kun malmi liikkuu.

Panin jätkän roskakoriin pää edellä ja jatkoin treeniä.

Ja sitten heräsit.... :D

Ittee kyrsii kun meitin salilla käy jotain 16 kesäsii 50-60 kilosii kloppeja ja satun penkkiä vähän raskaammalla tekemään 130-) niin kaikki tuijottaa,täytyy myöntää että se häiritsee suoritusta.

Se on kyllä ihan karmeeta kun on niin paljon vahvempi kuin muuta ja ne muut kattoo kun sä nostat ihan mahottomasti ja paljon rautaa niinku täysii vaikka mistä liikkeestä. Siis miksei ne niiku voi mennä vaikka himaansa kun ite nostaa niinku tosi paljon kaikkee rautaa ja tavaraa.

Oikeesti...:david:

Vaihtakaa salia jos noin paljon häiritsee. Ei varmaan tarvi kauas mennä kun voi sitten ite ihmetellä suu auki niitten toisten nostoja.

"Mä pelaan sählyy ja mun pari kaverii pelaa myös, ite otan 140 penast ja painan 72, ja kaverit taitaa ottaa 130-135 ,että siinä sun yleistyksilles!!!!"

by -Gusse- pari faktaa teille spedeille! tai korjaan tälle hevoselle, joka ei erota omaa kulliiaan edes suurennuslasilla! Ja 28 vuotiaana asuu vielä äidin helmoissa imemässä tissiä! hahahah luuseri

Enpä ole aikoihin taas näin tyhmiin henkilöihin pakkiksella törmännyt. Keep going Gusse!

Threadin aloittajasta tulee mieleen joku itseään suhteellisen täynnä oleva juntti, joka on päässy penkki sarjoissa satasen paremmalle puolelle. Ei siinä, totta kai saa olla ylpeä saavutuksistaan, mutta on se penkki sitten 50kg, 100kg tai 200kg niin joku roti juttuihin kannattaa laittaa.

No hyvä että tuli vain mieleen tuollain itseään suht täynnä oleva juntti, sinun kommentistasi taas kun paistaa läpi tuollainen suuri älykkyys ja vaatimattomuus.:thumbs:

Siis threadin tarkoitus ei todellakaan ollut "minäpoikasejaksantehdäylisadankilonraudoillapenkissäsarjaa" -pippelinvenyttelyä, vaan ihan kysyäkseni onko muilla ollut joskus yhtä outoja kokemuksia muiden treenajien käytöksessä silloin kun itse tekee omia sarjojaan.

Nyt kun tähän pippelin mittaamiseen kuitenkin lähdettiin, niin todetaan että kyllä satasella on sarjoja tehty jo aika kauan ja nyt maksimit pyörivät jossain 130 paikeilla. Tarkoitus on kyllä joskus vielä tuupata näin natupellenä se tiukka puoltoistamarkkaa penasta, vaikkei se minusta kyllä mitenkään parempaa ihmistä kyllä tee -mutta pitää sitä nyt jotain tavoitteita olla.

Itse myöskin seuraan mielenkiinnolla jos joskus harvoin tuollakin salilla joku tekee esim. penkkiä "isoilla" raudoilla ja jos varmistajaa tarvitaan niin aina olen omien sarjojen välissä kerinnyt siihenkin hommaan.

Uskon että tämä koko homma kyllä suurimmaksi osasta johtuu juurikin salista, jossa käy ehkä turhan paljon näitä puuhelmipoikia ja liian vähän kunnon raudankesyttäjiä.

Siispä salin vaihtoon! :evil:

Täällähän on homma lähtenyt ihan lapasesta :D

Mut aiheesta sanosin sen verran, että itekin tulee aina sivusilmällä tarkkailtua vahvojen sällien nostoja, niin penkissä kuin mavessakin. En oo koskaan kyl huomannu, että jotkut lähtis pois, kun isot ukot alkaa nostaan.

ei siitä penkkipaikalta kyllä kukaan poistu jos laitetaan reilusti painoja. niitä on paljon jotka muka poistuu paikalta, mutta sarjan tehtyä huomaa että nekin jota se penkkaus ei muka kiinnosta, kyttäävätkin suoritusta jostain kulman, prässin tai muun laitteen takaa:D

NEUTRAALI sanoi:
ei siitä penkkipaikalta kyllä kukaan poistu jos laitetaan reilusti painoja. niitä on paljon jotka muka poistuu paikalta, mutta sarjan tehtyä huomaa että nekin jota se penkkaus ei muka kiinnosta, kyttäävätkin suoritusta jostain kulman, prässin tai muun laitteen takaa

Eikö ne peilit ookkaan kyttäystä varten? :rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom