user10293
Banned
Olen tässä pitkästä aikaa ottanut vakiohjelmaan normi penkin tangolla. Ikäväkseni olen huomannut että "isommilla" raudoilla (lyhyttä sarjaa 115-120 kg) tehdessä ranteet muljuu tosi ikävästi ja keskittyminen menee pitkälti siihen että saa pidettyä ranteet suhteellisen suorassa ettei tanko lipsahda "ranteiden yli". Vinopenkkiä kun tein pitkän aikaa enempi tangolla (pääliikkeenä) ei samaa ongelmaa ollut, ainakaan tässä mittakaavassa, toki treenipainotkin olivat pienemmät, ~100 kg.
Forkuissa pitäisi olla puhtia, ranteista en nyt ole yhtä varma ainakaan näiden ongelmien perusteella, prkl...
Rannerullauksia tein joskus enempikin, se voisi auttaa pulmaan (tai sitten pahentaa entisestään ??), rannetukien hankkiminen on ehkä helpoin ratkaisu mutta itse näkisin sen tavallaan ongelmien sivuuttamisena..
Mites Pakkiksen kovemmilla raudoilla penkkaajat, onko teillä ollut ranteiden kanssa ongelmia treenipainojen noustessa?
Forkuissa pitäisi olla puhtia, ranteista en nyt ole yhtä varma ainakaan näiden ongelmien perusteella, prkl...
Rannerullauksia tein joskus enempikin, se voisi auttaa pulmaan (tai sitten pahentaa entisestään ??), rannetukien hankkiminen on ehkä helpoin ratkaisu mutta itse näkisin sen tavallaan ongelmien sivuuttamisena..
Mites Pakkiksen kovemmilla raudoilla penkkaajat, onko teillä ollut ranteiden kanssa ongelmia treenipainojen noustessa?

Olitkos itekin treenaamassa tänään Powerilla, vai näinkö adrenaliinihöyryissä näkyjä?