penkki himaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esko88
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Haluaisin penkin kotiin mutta tuntuu että kaikki intersportin/soportian/muiden markettien penkit ovat aivan paskoja. Vai onko jollain hyviä kokemuksia noista markettipenkeistä? Itte en varmaan osais/viittis lähtee väsään. Pitääkö jostain hlvetin kirppareilta lähtee ettiin :wall: ??

Jos joku tietää jotain hyviä paikkoja mistä saa edullisia ja muuten hyviä ja kestäviä penkkejä, kertokaa ihmeessä.

Mene lähimmälle ammattikoululle ja sano että pyöräyttävät sinulle punttipenkin, annat vaan mitat ja maksat materiaalin niin sepä on melkein siinä...

Osta sillä penkkirahalla kortti jollekin salille. Tietty, jos saleja ei ole lähimpää 100 kilometriin, niin eri asia, mutta muuten kannattaa. Moni meistä muistakin on kokeillut "kotipenkkauksen" saloja, mutta valtaosa siirtynyt salille.

Vituttaa ku kaikki sanoo että mee puntille sillä rahalla, mutta jos haluaa oikeesti treenata himassa nii mikä helvetin ongelma siinä on!!:curs:

Vituttaa ku kaikki sanoo että mee puntille sillä rahalla, mutta jos haluaa oikeesti treenata himassa nii mikä helvetin ongelma siinä on!!:curs:
No jos se penkin hommaaminen kotiin on niin iso ongelma että siitä pitää tehdä threadi niin kyllä se varmaan sit on helpompaa ostaa salikortti. Ja jos penkin hommaaminen on jo ongelma niin kiinnostus luultavasti loppuu aika nopeasti jos pelkkää penkkiä kotona vääntää.

käy ostamassa kaupasta se halpa penkki, yritä ees löytää sellanen mikä kestäs 100kg ja vahvistat hitsipuikkojen ja rst:n kanssa sitten sitä itse. sillai saat kaikkeista parhaan.

Vitsi...olihan? Paras penkki ostamalla paska ja hitsaamalla sitten ite :hyvä:

Ei tulis mieleenkään viedä "treeniä kotiin". En usko että tuo parempi puoliskokaan hirveesti tykkäis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Vitsi...olihan? Paras penkki ostamalla paska ja hitsaamalla sitten ite :hyvä:

Ei tulis mieleenkään viedä "treeniä kotiin". En usko että tuo parempi puoliskokaan hirveesti tykkäis.

no silleen se olis helppo ku olis se penkki pohjinaan tehtynä. taidat olla opiskellut laki-asioita tai jtn muuta ei "sormilla" tehtävää hommaa. (ei ollut vittuilua korkeekoulutetuista paperityöntekijöistä)
ja silleen saa ihan oikeesti hyvän penkin jos osaa hitsata. tiitäkö mitä on hitsaus Hellboy? :hyvä:

käy ostamassa kaupasta se halpa penkki, yritä ees löytää sellanen mikä kestäs 100kg ja vahvistat hitsipuikkojen ja rst:n kanssa sitten sitä itse. sillai saat kaikkeista parhaan.

Meillä olis ylimääräinen rikkinäinen pesukone, siitä sais varmaan hitsaamalla helvetin hyvän penkin tai kyykkytelineen.

Miten voi saada parhaan penkin sillä, että ostaa ensin jonkun susipaskan ja sitä hitsailee itse. Putki kerrallaan vaihtaa kaiken pois ja tekee siitä aivan erimallisen. Loppujen lopuks sulla on siinä vieressä se kaupasta ostettu palasina:lol2: Eikö kannattais kerralla ostaa hyvä ja kestävä TAI tehdä kokonaan itse.

Miten voi saada parhaan penkin sillä, että ostaa ensin jonkun susipaskan ja sitä hitsailee itse. Putki kerrallaan vaihtaa kaiken pois ja tekee siitä aivan erimallisen. Loppujen lopuks sulla on siinä vieressä se kaupasta ostettu palasina:lol2: Eikö kannattais kerralla ostaa hyvä ja kestävä TAI tehdä kokonaan itse.

tekee niin. ostaa 100e pakan penkin (kestää varmaankin 100-150kg).
noh sit menee jostain etsimään rautaa. 1kg rautaa maksaa alle 1e. teet siihen penkkiin vahvistukset (lisäät tankoa/paljo, mitä nyt lisäätkään) sinne mihin katsot sen tarpeelliseksi. tähän meni rahaa se 200e. (huom jos on hitsilaitteet. jos ei ole, menkää kaverin luo). kunnon penkki varmaankin 800e+?

tekee niin. ostaa 100e pakan penkin (kestää varmaankin 100-150kg).
noh sit menee jostain etsimään rautaa. 1kg rautaa maksaa alle 1e. teet siihen penkkiin vahvistukset (lisäät tankoa/paljo, mitä nyt lisäätkään) sinne mihin katsot sen tarpeelliseksi. tähän meni rahaa se 200e. (huom jos on hitsilaitteet. jos ei ole, menkää kaverin luo). kunnon penkki varmaankin 800e+?

Eikö edelleenkin tulis halvemmaks tehdä ite ja siitä sais vielä siistimmän näköisen ;) riippuen tekijästä tietenkin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom