ei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ota ihmeessä muutama sarja vaikka vipareita rinnoille. Itellä ainaki toimii, jos työntävien liikkeiden lisäks rinnalle viparit.itelläki rintalihakset o iha p eerseestä mutta ojentajis kyl löytyy papua, eli ku reenaan 2-jakosella ja aina 2*6 sydeemi nii mitä toho vois ottaa rinnalle lisäks, vinopena kp pari sarjaa vai? dippiä teen kans samas reenis rinnan jälkee pari sarjaa ja sekihän ottaa vähä rintaan. ois hyvä jos joku vähä jhälppis ku ottaa päähä ku rinnat on nii pienet/voimattomat :( solttupena max on sama ku normipena max :/
ja mikä on ko eilen kokkeiltiin 70kg niin nousi vauhila puoleen väliin ja sitte tyssähti?
Emmä nyt tiedä onko se perseestä mutta kun mä alotin 4,5 kuukautta sitten niin penkistä nousi 47,5 ja nyt nousee 72,5onko perseestä pena kehitys jos noin vuosi sitten ko aloin käymään salila nousi 50kg ja nyt nousee 67.5kg? ja mikä on ko eilen kokkeiltiin 70kg niin nousi vauhila puoleen väliin ja sitte tyssähti?
Toi vähän riippuu paljonko panostat siihen penkkiin. Itse en pidä penkkitulosta pelkästään kovin hyvänä kehityksen mittarinä, vaan sitä kokonaisuutta ja esim. yhteistulosta. Panostat yhtäläisesti kaikkiin osa-alueisiin niin siinä samalla alkaa se penkkituloskin nousta, etkä näytä ryhdittömältä orangilta, kuten monet pelkkää penkkiä harrastavat pellet.onko perseestä pena kehitys jos noin vuosi sitten ko aloin käymään salila nousi 50kg ja nyt nousee 67.5kg? ja mikä on ko eilen kokkeiltiin 70kg niin nousi vauhila puoleen väliin ja sitte tyssähti?
Ettei kyynarvarret leviais? Rinta-olkapää penkki on vähän paskaojentajia oon reenannu ja itestä ainaki tuntuu että on aika vahvat ko pystyy tekkeen dippiä 20kg lisäpainola 10 toistoa. voisiko olla joku ERITTÄIN paha tekniikkavirhe penkisä?
Onko jollain hyviäkin kokemuksia tuosta rinnalle pysäyttämisellä? Minullakin vähän ehkä ongelmia tuossa rinnalta lähdössä! :( kapeampaa penkkiä pysäytyksellä??!