Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mulla on sellanen 12*80 (tai 6*90kg) kunto penkissä ja ykkönen tuskin sataa kiloa enempää.. en oo ainakaan sitä enempää ottanu. Mutta väliäkö tuolla ykkösellä..arppa sanoi:Otti kyllä kanssa silmään toi 8*80 jos ykkönen on muka 120kg..Kyllä tohon pitäs ottaa mielestäni ainakin 10*90
nämä on tosiaan aina yksilöllisiä juttuja. itse kun sain 90kg:lla tiukat 6 toistoa nostin penkistä 110. sen jälkeen en ole maksimeita juurikaan koitellut.hellrisers sanoi:mulla on penkki 110kg ja 90kgx7 tai vinopenkki 100kgx2
pystypunnerrus seisten smithissä 70kgx7 tai käsip.istuen 30kgx5
kapeaa penkkiä 85kgx3 kaikki johtuu aina oikeastaan välityksistä..
ei kaikista ole penkkajiksi kun taas jotku nostaa jo ilman treeniä
hyvin..
Dobermann sanoi:Sul on huono maksimivoima varmaan.
huumor sanoi:nämä on tosiaan aina yksilöllisiä juttuja. itse kun sain 90kg:lla tiukat 6 toistoa nostin penkistä 110. sen jälkeen en ole maksimeita juurikaan koitellut.
edit: kapeassa taisi silloin mennä 6:nen jollain 85:llä tai 87,5:llä.
La-resistance sanoi:tässähän iskee vaan kauhee vitutus päälle kun kattoo teiä penkkejä...iten otan just jonku 75*6 :(
![]()
taisin olla juuri silloin pari viikkoa aiemmin täyttänyt tuon 16.Flesh sanoi:Älä nyt ainakaan sano, että noista tuloksista on kovin montaa vuotta aikaa, kun ikää nytkin vasta 16 (?). Tässähän masentuisi aivan täysin (lue. itse nostin 16 v. ehkä noin 65 kiloa)
hellrisers sanoi:mm.kaveri meni elämänsä eka kerran salille ja kokeili heti lämmittelyjen jälkeen maximit: oma paino oli 55kg pituus 167cm penkki 65kg
kyykky 105kg mave 110kg
harva vetää kaks kertaa oman painon mavessa eka yrityksellä ja ilman mitään treeniä!! johtunee pitkälti kun ollut raksalla töissä..siellä kun on pakko nostella
kaikenlaista pitkin vuotta...
La-resistance sanoi:tässähän iskee vaan kauhee vitutus päälle kun kattoo teiä penkkejä...iten otan just jonku 75*6 :(
![]()