Penkki ei kulje niin kuin pitäisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arpa80
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
:offtopic: itelläki rintalihakset o iha p eerseestä mutta ojentajis kyl löytyy papua, eli ku reenaan 2-jakosella ja aina 2*6 sydeemi nii mitä toho vois ottaa rinnalle lisäks, vinopena kp pari sarjaa vai? dippiä teen kans samas reenis rinnan jälkee pari sarjaa ja sekihän ottaa vähä rintaan. ois hyvä jos joku vähä jhälppis ku ottaa päähä ku rinnat on nii pienet/voimattomat :( solttupena max on sama ku normipena max :/

arppa sanoi:
Otti kyllä kanssa silmään toi 8*80 jos ykkönen on muka 120kg..Kyllä tohon pitäs ottaa mielestäni ainakin 10*90
Ja mulla on sellanen 12*80 (tai 6*90kg) kunto penkissä ja ykkönen tuskin sataa kiloa enempää.. en oo ainakaan sitä enempää ottanu. Mutta väliäkö tuolla ykkösellä..

mulla on penkki 110kg ja 90kgx7 tai vinopenkki 100kgx2
pystypunnerrus seisten smithissä 70kgx7 tai käsip.istuen 30kgx5
kapeaa penkkiä 85kgx3 kaikki johtuu aina oikeastaan välityksistä..
ei kaikista ole penkkajiksi kun taas jotku nostaa jo ilman treeniä
hyvin..
mm.kaveri meni elämänsä eka kerran salille ja kokeili heti lämmittelyjen jälkeen maximit: oma paino oli 55kg pituus 167cm penkki 65kg
kyykky 105kg mave 110kg
harva vetää kaks kertaa oman painon mavessa eka yrityksellä ja ilman mitään treeniä!! johtunee pitkälti kun ollut raksalla töissä..siellä kun on pakko nostella
kaikenlaista pitkin vuotta...

Hmm eipä toi mave taida kummonen olla... itekin otin aika kylmiltään sen 2* oman painon ja lahjakkaaksi ei ole viä haukuttu :) Pieni omapaino mahdollistaa alkuun tollaset helpostikin.

Jaa-a, tää onkin aika mielenkiintoista.

Itellä kp vp 32x10, kapea penkki jotain 10x100 ja normipenaa menee 6x120. Maksimi heiluu siellä vähän 140 päällä. Maasta tulee jotain 180-190 ja kyykkyä 120x6 jalat kestäis mutta keskivartalo pettää. Oon toisaalta 190 pitkä, niin kai sillä voi selittää aika pitkälti ton vp kp huonon tuloksen... Välityksiä välityksiä.

mä taas oon noin 170cm pätkä, mutta heti huomenna kun on rintapäivä keskityn niihin lapoihin ja levennän otetta hiukan, muutenkin koitan treenata rinnan kovempaa kuin ennen. Niin katotaan miten äijän käy, jos vaikka kk. päästä kokeilis uutta enkkaa.

Minkälaisilla painoilla porukka tekee dippiä suhteessa penkkiin? Ite oon koneessa tehny 100*10 dippiä ja penkannu 2*6*85. Kaveri tekee dippiä max samoilla painoilla mut penkkaa 1*140. Ite en oo nostanu edes sataa vielä penkistä.(en oo kyl kokeillukkaan maksimia puoleen vuoteen)

hellrisers sanoi:
mulla on penkki 110kg ja 90kgx7 tai vinopenkki 100kgx2
pystypunnerrus seisten smithissä 70kgx7 tai käsip.istuen 30kgx5
kapeaa penkkiä 85kgx3 kaikki johtuu aina oikeastaan välityksistä..
ei kaikista ole penkkajiksi kun taas jotku nostaa jo ilman treeniä
hyvin..
nämä on tosiaan aina yksilöllisiä juttuja. itse kun sain 90kg:lla tiukat 6 toistoa nostin penkistä 110. sen jälkeen en ole maksimeita juurikaan koitellut. :)

edit: kapeassa taisi silloin mennä 6:nen jollain 85:llä tai 87,5:llä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Dobermann sanoi:
Sul on huono maksimivoima varmaan.

Näin se taitaa olla. Kokeilimpa tuossa nyt sitten uudestaan ja 115kg jäi rinnalle... :rolleyes: Viime rintatreenissä meni:

penkki 2*8*92,5
vinopena käsip. 2*8*35
Ranskis 12*50

Täytyy varmaan jossain vaiheessa ottaa 5-6 viikkoa maksimivoimaa, tai toisaalta paskaako mä sillä ykkösellä teen :)

huumor sanoi:
nämä on tosiaan aina yksilöllisiä juttuja. itse kun sain 90kg:lla tiukat 6 toistoa nostin penkistä 110. sen jälkeen en ole maksimeita juurikaan koitellut. :)

edit: kapeassa taisi silloin mennä 6:nen jollain 85:llä tai 87,5:llä.

Älä nyt ainakaan sano, että noista tuloksista on kovin montaa vuotta aikaa, kun ikää nytkin vasta 16 (?). Tässähän masentuisi aivan täysin (lue. itse nostin 16 v. ehkä noin 65 kiloa)

Kyllä se niin menee et jos penkkaa esim 6*100 niin ollaan siinä ja siinä että nouseeko 120 kg, itellä tämä on pitäny aika hyvin paikkaansa. Ja 90kg:lla vastaavasti pitäis mennä 10-12 toistoa jotta nousis 120 kg.
Kummasti on penkki tohon 122,5 kg jämähtäny, rintaan pitäs saada enemmän massaa..

La-resistance sanoi:
:offtopic: tässähän iskee vaan kauhee vitutus päälle kun kattoo teiä penkkejä...iten otan just jonku 75*6 :( :nolo:

Hei haloo. Jotain suhteellisuuden tajua nyt. Itse 52.5kg:lla tein puhtaat 2x6, nyt on ollut kova yritys saada 55kg sama onnistumaan.

Flesh sanoi:
Älä nyt ainakaan sano, että noista tuloksista on kovin montaa vuotta aikaa, kun ikää nytkin vasta 16 (?). Tässähän masentuisi aivan täysin (lue. itse nostin 16 v. ehkä noin 65 kiloa)
taisin olla juuri silloin pari viikkoa aiemmin täyttänyt tuon 16.

hellrisers sanoi:
mm.kaveri meni elämänsä eka kerran salille ja kokeili heti lämmittelyjen jälkeen maximit: oma paino oli 55kg pituus 167cm penkki 65kg
kyykky 105kg mave 110kg
harva vetää kaks kertaa oman painon mavessa eka yrityksellä ja ilman mitään treeniä!! johtunee pitkälti kun ollut raksalla töissä..siellä kun on pakko nostella
kaikenlaista pitkin vuotta...

Ite otin maasta n.170kg varmaan ysillä tai vähän myöhemmin, anyway..Painoa en muista, mutta ei sitä ny hirveesti ollut.19v nousi 200kg..Nyt painoa 92kg 20 vuotiaana.Pitkistä käsistä tosin oli hyötyä mavessa, mutta penkissä haittaa.Nyt ei mavea enää tehdä kun on todettu kohtuu häiritsevä vamma selässä:(

Penkissä 6*105, 4*110 ja ykkösen oon ottanut 120kg nyt saattaa mennä jo 5kg enemmän mut en kokeile ennenkö on varma et 130kg lähtee :)

La-resistance sanoi:
:offtopic: tässähän iskee vaan kauhee vitutus päälle kun kattoo teiä penkkejä...iten otan just jonku 75*6 :( :nolo:

Niin ja ikääkään ei sulla paljon ole puhumattakaan varmaan treenivuosista!
Älkää nyt tohon penkkiin tarketuko, hyvä siitä tulee kun vain reenaa :)

onko perseestä pena kehitys jos noin vuosi sitten ko aloin käymään salila nousi 50kg ja nyt nousee 67.5kg? ja mikä on ko eilen kokkeiltiin 70kg niin nousi vauhila puoleen väliin ja sitte tyssähti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom