Penkkiä ja hauista..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Neo86
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 17v ja olen nyt treenannut n.3kk ja penkkitulos on noussut ihan kivasti 40kg-->65kg.. Tavoitteena olisi nostaa kesällä 80 tai vähän alle ja nyt kysyisin onko tämä mitenkään realistinen tavoite..? olen lukenut aiempia kirjoituksia ja tullut siihen tulokseen että treenaan liikaa penkkiä (4-5) viikossa raskailla painoilla eli 58kg noin viiden sarjana 3 kertaa..:) :nolo: lisäksi olen treenannut hauista ja vatsalihaksia ja pelannut ahkerasti jääkiekkoa.. Toinen kysymys liittyisikin hauis treeniin.. hauista olen treenannut noin vuoden ja (yhdellä kädellä)keskitettynä nousee noin 25kg ja leukoja menee yli kahdenkymmenen ja tässä tavoite olisi 30 leukaa ja keskitettynä parikiloa edelliseen lisää.. hauista olen treenannut keskitettynä 18kg kolme kertaa viiden sarjaa pari kertaa viikossa ja vasara kääntöä olen tehnyt epäsäännöllisesti.. Hauis kysymys olisikin edellä mainittujen tavoitteiden järkevyydestä ja treeni määrästä/painoista....?
kiitos vastauksista jo etukäteen!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Neo86 sanoi:
...penkkitulos on noussut... ...treenaan liikaa penkkiä (4-5) viikossa... ...olen treenannut hauista ja vatsalihaksia...Toinen kysymys liittyisikin hauis treeniin... hauista olen treenannut noin vuoden... ...hauista olen treenannut keskitettynä 18kg kolme kertaa viiden sarjaa pari kertaa viikossa ja vasara kääntöä olen tehnyt epäsäännöllisesti...

Aijaijai...Miksei kyykkytreeni/tulos kiinnosta ollenkaan? Saatika pohkeet ja selka? Tolla tavalla kun treenailet niin ajaudut samaan umpikujaan kuin meikalainen ja joutuu kulkeen farkut jalassa kesat talvet kun reidet on kuin pula-ajan Tarzanilla, ohuet mutta silti varsin onnettomat. Kuten tossa jo ylla todettiin niin siirry treenaamaan vaan sita koko kroppaa tasaisesti. Uskomatonta mutta totta, sielta se penkkituloskin alkaa nousemaan kun tissit paasee huilaamaan ja ojentajiinkin saadaan jerkkua. :thumbs:

Neo86 sanoi:
Olen 17v ja olen nyt treenannut n.3kk ja penkkitulos on noussut ihan kivasti 40kg-->65kg.. Tavoitteena olisi nostaa kesällä 80 tai vähän alle ja nyt kysyisin onko tämä mitenkään realistinen tavoite..? olen lukenut aiempia kirjoituksia ja tullut siihen tulokseen että treenaan liikaa penkkiä (4-5) viikossa raskailla painoilla eli 58kg noin viiden sarjana 3 kertaa..:) :nolo: lisäksi olen treenannut hauista ja vatsalihaksia ja pelannut ahkerasti jääkiekkoa.. Toinen kysymys liittyisikin hauis treeniin.. hauista olen treenannut noin vuoden ja (yhdellä kädellä)keskitettynä nousee noin 25kg ja leukoja menee yli kahdenkymmenen ja tässä tavoite olisi 30 leukaa ja keskitettynä parikiloa edelliseen lisää.. hauista olen treenannut keskitettynä 18kg kolme kertaa viiden sarjaa pari kertaa viikossa ja vasara kääntöä olen tehnyt epäsäännöllisesti.. Hauis kysymys olisikin edellä mainittujen tavoitteiden järkevyydestä ja treeni määrästä/painoista....?
kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kehossa on paljon muitakin lihaksia kuin rinta ja hauis!!! Kehoa pitää treenata tasapuolisesti!!! Eli nyt etsit itsellesi uuden, koko kehon kattavan treeniohjelman ja lopetat tuon pelkän haban ja penan vääntämisen!! :curs:

aloittelevilla punttaajilla penkkitulos nousee muutenkin nopeasti jonkun aikaa;
jokaisen treenikerran loppuun pari nopeaa toistoa melkein maksimipainoilla niin kyllä luulis että alkaa tulokset paranemaan kesää kohden.

Kiitos vastauksista... Haluaisin vielä korostaa sitä että olen todella aloittelija.. Ymmärrän että pitäshän sitä treenata joka paikkaa mutta ei ole oikein tilaa (treenaan kotona) tehdä esim kyykkyä mutta pitää alkaa järjestämään sitä.. Lukaisin tuota treeni sivua ja sieltä löytyi hyviä ohjeita.. eikun treenaamaan!

Neo86 sanoi:
Kiitos vastauksista... Haluaisin vielä korostaa sitä että olen todella aloittelija.. Ymmärrän että pitäshän sitä treenata joka paikkaa mutta ei ole oikein tilaa (treenaan kotona) tehdä esim kyykkyä mutta pitää alkaa järjestämään sitä.. Lukaisin tuota treeni sivua ja sieltä löytyi hyviä ohjeita.. eikun treenaamaan!

Postaileppas tänne sitä ohjelmaas minkä valitsit niin katsellaan että lähtee varmasti menemään oikein. Niitä ohjelmia kun on miljoona erilaista....

Neo86 sanoi:
Olen 17v ja olen nyt treenannut n.3kk ja penkkitulos on noussut ihan kivasti 40kg-->65kg.. Tavoitteena olisi nostaa kesällä 80 tai vähän alle ja nyt kysyisin onko tämä mitenkään realistinen tavoite..? olen lukenut aiempia kirjoituksia ja tullut siihen tulokseen että treenaan liikaa penkkiä (4-5) viikossa raskailla painoilla eli 58kg noin viiden sarjana 3 kertaa..:) :nolo: lisäksi olen treenannut hauista ja vatsalihaksia ja pelannut ahkerasti jääkiekkoa.. Toinen kysymys liittyisikin hauis treeniin..

Lähetääks lämii? :jahas:

Treeni ohjelmaksi ajattelin tuota Miken suosittelemaa 4- jakoista ohjelmaa joka vaikutti ihan hyvältä.. Treenaukseen liittyviä ohjeita kaipaisin jos jollakin olisi hyviä neuvoja sillä olen todellakin aloittelija kuten varmasti ketjun aiemmista viesteistä huomaa..:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Neo86 sanoi:
Treeni ohjelmaksi ajattelin tuota Miken suosittelemaa 4- jakoista ohjelmaa joka vaikutti ihan hyvältä.. Treenaukseen liittyviä ohjeita kaipaisin jos jollakin olisi hyviä neuvoja sillä olen todellakin aloittelija kuten varmasti ketjun aiemmista viesteistä huomaa..:)

Mites on ruokien ja levon laita?

Jos harrastat jääkiekkoa ja treenaat salitreeniä paljon ni jääkö sitä aikaa levolle?

Ruoka on myös tärkeää, varsinkin kun vaikutat liikkuvan paljon ni kulutus on varmasti sen mukaista.

Ja ihan PS:nä loppuun, tytötkin tykkää enempi, jos on sopusuhtaisen näköinen kundi :) On tyhmän näköistä ku on iso haba ja isot rintalihakset ja jalkojen tilalla luuta ja nahkaa..

Tsemppiä! Hyvä, kun löysit tien tänne :)

Neo86 sanoi:
Jos ei tilaa himasta löydy niin lähe salille :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom