Penkkarit/asut

En löytänyt söörtsil penkinpainajaisiin liittyvää foorumia, niin alottelen tässä nyt kysymällä mitä meinasitte penkkareissa olla/olette mahdollisesti jo olleet ja mitä hauskoja tarinoita löytyy noilta ajoilta?

Itsehän ajattelin olla popin kuningas - MJ ! Moonwalkit ja Maikkelin spesiaalit on kaikki harjoiteltu, toimii!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsehän olin KKK-pukuun pukeutunut aikoinani :D.

Löyty jopa kuvakin vielä. Tuosta puuttuu sellainen punainen rintamerkki.

P1020016.JPG

Mä olin geishana. Pääsin luokkakaverin kans paikallislehteen, sillä oli asuna lakupekka. Kuvasta tuli hauska, kun toisel oli naama valkonen ja toisel musta ;D

Ei pahempi ollenkaan :D itsellänihän on MJ:n NAAMARI, joten voi baarissa tulla kuuma. No ehkä se rekka-ajelu lieventää sitä kuumuutta ku luvannu about -27. Toivottavasti kerkee lauhtua :piis:

Onko btw abiristeilylläki tarkotus mennä noi penkkarikamat päällä vai ihan jossain normi vaatteissa? Ku kaikki väittää toista :confused:

Kuukauden päästä penkkarit ja alkaa pikkuhiljaa paniikki iskee ku ei mitään järkevää asua löydy tai tule mieleen. Mistä hyviä asuja?

Itse olen parin muun kanssa gladiaattori. Asut Punanaamiosta ja keihään värkkäilen ehkä ite, päälle vielä vähän tekoverta niin oon kuin Spartacus. Onko vinkkejä miten siellä ulkona pärjäilee vetimissä? Onko porukka ihan suosiolla heittänyt vaan normaalit ulkovaatteet päälle?

Olin aikoinani Marilyn Monroe. Tukalle ei tarvinnu tehä mitään. :D Asuksi riitti se kuuluisa valkoinen mekko.

Punanaamion sivuilta kannattaa katella asuja, mutta jättäkää merirosvopuvut suosiolla sinne, puolet porukasta pukeutuu niiksi. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom