Penkkareista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
Alkaa tämä abivuoden tärkein päivä lähestyä ja asuvalinta on vielä kysymysmerkki. Palomieheksi olisi hienoa pukeutua, mutta mistä saisin moiset kamppeet käyttööni?

Minkälaisia kokemuksia ja muistikuvia porukalla on penkkareista? Tuleeko mieleen mitään hienoja käytännönohjeita tätä suurta koitosta varten? :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nehän ne vasta oli veikeät kinkerit...oi niitä aikoja..:D Eipä niihin paljoo käytännönohjeita tarvii, meininki on varmasti hyvä ja palautettakin tulee seuraavana päivänä..:kippis1:
Palomiehen asua voi kysäistä vaikka ihan lähimmältä asemalta, siellä voi olla käytöstä poistettuja, tai sit pukuvuokraamosta. ...saat mun asun lainaan jos tulet hakemaan...:)

Spidey sanoi:
Alkaa tämä abivuoden tärkein päivä lähestyä ja asuvalinta on vielä kysymysmerkki. Palomieheksi olisi hienoa pukeutua, mutta mistä saisin moiset kamppeet käyttööni?

Minkälaisia kokemuksia ja muistikuvia porukalla on penkkareista? Tuleeko mieleen mitään hienoja käytännönohjeita tätä suurta koitosta varten? :kippis1:

Maksaako teilla tuo abiristeily?? Joku puhu että tulis oleen 200€. Toivottavasti se on :anssi:
Eikös semmoset sutenöörin vermeet ois aika kivat?
Saattaa olla kyllä äkkiä valkonen puku rinnuksista kossu-batterissa:D

Minkeo sanoi:
Maksaako teilla tuo abiristeily?? Joku puhu että tulis oleen 200€. Toivottavasti se on :anssi:
Meillä oli jotain 80e.
Itarana tr00 bodarina jätän väliin.

Mikä toi penkkari puku juttu on? Luulin, että vain abihaalarit kuuluu koodiin.

:hyper:
penkkarit!!
kannattaa latautua oikealla asenteella, sillä päivä voi olla aikamoista sähellystä ja risteilyllä on kaikenkarvaista kansaa liikkeellä.. eli avoimin, iloisin ja reippain mielin juhlimaan! ja jos rekan lavalle meinaat kivuta niin laita tarpeeks vaatteita.. itse muistan olleeni ihan umpijäässä siellä, vaikka toppahousut jalassa olikin!
olin pukeutunut keijuksi:D haluatko lainata mun siipiä ja hametta?
:kippis1:

Hehe meillä on penkkareitten jälkeen heti seuraavana aamuna klo04.00 lähtö abiristeilylle :D voi olla ett äjoutuu jatkoilta suoraan koululle bussin kyytiin menemään.

Minkeo sanoi:
Eikös semmoset sutenöörin vermeet ois aika kivat?
Saattaa olla kyllä äkkiä valkonen puku rinnuksista kossu-batterissa:D

Enpä osaa tuosta risteilystä sanoa kun meillä ei moista edes järjestetä :(

Sutenöörin vermeet on "varattu" jo muutaman kaverin toimesta aikoja sitten :D

Mika1979 sanoi:
Palomiehen asua voi kysäistä vaikka ihan lähimmältä asemalta, siellä voi olla käytöstä poistettuja, tai sit pukuvuokraamosta. ...saat mun asun lainaan jos tulet hakemaan..

Joo näin se häätyy tehdä. Huomenna käy kyseleen asemalta jos sattuis olemaan nuita käytöstä poistettuja. Olishan se uskottavampi kun puku on käynyt läpi jotain ihan oikeaa toimintaa :D

Me toteutettiin kuningasidea omissa penkkareissa ja oltiin kuuden hengen porukalla village people. Siis porukka pukeutui seuraaviin rooliasuihin: länkkäri, inkkari, poliisi, raksamies, sotilas ja motoristi (tunnettiin paremmin nimellä nahkahomo). Homma tosin meinasi hieman karata käsistä, mut ei siitä sen enempää, hauskaa kuitenkin oli. :rock:

suortti sanoi:

Tämä on perinne minun käsittääkseni lähinnä Helsingissä ja muutamassa muussa paikassa. Ainakin täällä pohjoisessa ihmiset pukeutuu kaikkiin mahdollisiin naamiaisasuihin. :)

ei oo abiristeilyä????? lukio ilman abiristeilyä on kun vasara ilman vartta

Huom abit, ei sitten huudella mitään tj0:aa, intti on vielä edessä. Tj on arvokas käsite, sitä ei sovi käyttää missä vaan. ;) Mahollisimman typerät vaatteet päälle, tarpeeksi viinaa, niin homma sujuu. Älkää yrittäkö töhriä ohikulkijoita.

Minkeo sanoi:
Maksaako teilla tuo abiristeily?? Joku puhu että tulis oleen 200€.

Jos ei abi itse sitä risteilyä maksa, niin kukas sen maksaisi? Siis ellei luokka ole kerännyt jotain yhteistä matkakassaa tms...

Minkeo sanoi:

Meil makso jotain satasen, ihan saatanan kallista, mut myöhästä se on nyt perua:( Mut eiköhän se lopulta oo hintansa arvonen...:kippis1:

suortti sanoi:

Vaihteleepi kouluittain ja alueittain. Pk-seudulla ainakin monella koululla haalarit käytössä.. Tosin meidän lukiossa (Munkkiniemen yhteiskoulu) koko jengi pukeutui penkkaripäiväksi munkin kaapuihin - perinne jo vuodelta miekka ja kivi :D

Eikös se risteily yleensä oo ollu siinä 80 egen paikkeilla. IMO jokkut abihaalarit ois ihan perseestä heittää päälle, mielummin kaikilla erilaisia pukuja.

Minkeo sanoi:
Maksaako teilla tuo abiristeily?? Joku puhu että tulis oleen 200€.

riippuu ihan millä menee. Me ei aikoinaan lähetty viralliselle ABIristeilylle vaan ihan normiristeilylle joskin sekin oli lähes täynnä abeja, mutta risteilyn hinta oli huomattavasti pienempi (älä kysy paljon ei pysty enää muistaa).

nii mul kans koht penkkarit, ja abiristeily, ja kovat suunnitelmat viinansalakuljetukisist ja muista kivoista jutuista :D

abiristeily makso kaikenkaikkiaan noin 100e
ja penkkaripuvut ei oo käytös kaikkial vaan jossain paikoissa vaan haalarit

samout sanoi:
nii mul kans koht penkkarit, ja abiristeily, ja kovat suunnitelmat viinansalakuljetukisist ja muista kivoista jutuista :D

Laivaanko tota viinaksia yrität salakuljettaa? Mulla kans sama juttu, pitäis kehitellä jotain miten viedä sisään :D

MKS sanoi:
Me toteutettiin kuningasidea omissa penkkareissa ja oltiin kuuden hengen porukalla village people.

WANHA! Toihan tapahtuu jokavuosi... Kuningasidea... :D

Mä en jaksa abiristeilylle lähteä, rahaa menee tuhottomasti kaikkeen ja ryypätä voi (jos haluaa) niin maissakin ihan hyvin. Rahan puute lähinnä pakotti jäämään reissusta pois. Ei se kuulema ole kuitenkaan niin hehkeää, juomia tarjoillaan pienistä mukeista baarissa (kuulema) ja omien juomien salakuljettaminen hemmetin vaikeaa... Paha mieli seillä tulee kallista viinaa litkiä, mutta onnea yritykselle ;)

Jos jollakin olisi tekotissit myynnissä ja peruukki, niin laita viestiä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom