Olen 16v ja nostan vain 30kg penkistä, eikä sekään mene aina :D Olen 162cm pitkä, ja 48kg painava. Miten saisin tota tulostani korotettua, että nousis noin 40-60 tai enemmän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen 16v ja nostan vain 30kg penkistä, eikä sekään mene aina :D Olen 162cm pitkä, ja 48kg painava. Miten saisin tota tulostani korotettua, että nousis noin 40-60 tai enemmän?
Unoha toi 2x6, tee ihan perusvoimaa eli 3-4 sarjaa ja 9-12 toistoo
Miksi näin?
teet yhden 6 sarjan ja sitten 2-5min lepo ja sitten se toinen 6 sarjaJoo en treenaa pelkkää penkkiä vaan muutakin lihasryhmiä Luin noit muit therdei oikeasta tekniikasta ja jne, mutta tota 2x6 en tajua.. Eli pitääkö nostaa 6 kertaa, sitten pari sekunnin lepo ja uudestaan 6 kertaa?
Toimii ainakin henkilökohtasesti paremmin kun lihas saa eri tyyppistä ärsykettä+ reenaaminen on paljon mielekkäämpää kun vaihtelee sarjojen pituutta.Kyllähän sitä ainakin aluks tulee kun vaan penkkiä tekee, mutta aloittelijana tee tollasia 8-12 sarjoja
Jäi edelleen vähän epäselväksi miks vaihtelet niitä eri treeneissä, mut aivan sama