Penkistä enemmän vinkkejä mulle!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 16v ja nostan vain 30kg penkistä, eikä sekään mene aina :D Olen 162cm pitkä, ja 48kg painava. Miten saisin tota tulostani korotettua, että nousis noin 40-60 tai enemmän?

Olen 16v ja nostan vain 30kg penkistä, eikä sekään mene aina :D Olen 162cm pitkä, ja 48kg painava. Miten saisin tota tulostani korotettua, että nousis noin 40-60 tai enemmän?

Penkkaamalla hyvä mies, penkkaamalla..

Ja kuten Mike tässä jo näytti et on täällä näitä threadeja jo miljoona..

Tuskin noita 2x6 juttuja kannattaa vielä ihan pilkuntarkasti noudatella noilla painoilla, kun se tulos taatusti nousee vaan syömällä ja penkkaamalla. Toki ei kannata niitä muita lihasryhmiä unohtaa.

Ja tuohon kun pistää vielä torstaille oman ojentajapäivän, niin tulos on taattu;)

Ja pelkkää penkkiähän on IMO aivan turha lähteä kehittämään, koko kroppa mukaan niin samalla se penkkikin nousee, varsinkin kun noista painoista puhutaan niin ei pitäisi mennä kauaa että yli tuon tavoitteesi eli johonkin 70kg paikkeille ;)

Joo en treenaa pelkkää penkkiä vaan muutakin lihasryhmiä :) Luin noit muit therdei oikeasta tekniikasta ja jne, mutta tota 2x6 en tajua.. Eli pitääkö nostaa 6 kertaa, sitten pari sekunnin lepo ja uudestaan 6 kertaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
8-12 toistoalue lisää lihasmassaa sekä voimaa. etenkin aloittelijoilla! rakennetaan kuitenkin se pohja ensin sinne jota lähetään myöhemmin hermottamaan paremmin

Kyllä itse silti vaihtelisin lyhyiden ja pitkien sarjojen välillä, mutta noissa painoissa kehitystä tulee kyllä melkein miten vaan :D

Kyllähän sitä ainakin aluks tulee kun vaan penkkiä tekee, mutta aloittelijana tee tollasia 8-12 sarjoja
Jäi edelleen vähän epäselväksi miks vaihtelet niitä eri treeneissä, mut aivan sama

Joo en treenaa pelkkää penkkiä vaan muutakin lihasryhmiä :) Luin noit muit therdei oikeasta tekniikasta ja jne, mutta tota 2x6 en tajua.. Eli pitääkö nostaa 6 kertaa, sitten pari sekunnin lepo ja uudestaan 6 kertaa?
teet yhden 6 sarjan ja sitten 2-5min lepo ja sitten se toinen 6 sarja

ja lämmittelet ensin pienemmillä painoilla

Kyllähän sitä ainakin aluks tulee kun vaan penkkiä tekee, mutta aloittelijana tee tollasia 8-12 sarjoja
Jäi edelleen vähän epäselväksi miks vaihtelet niitä eri treeneissä, mut aivan sama
Toimii ainakin henkilökohtasesti paremmin kun lihas saa eri tyyppistä ärsykettä+ reenaaminen on paljon mielekkäämpää kun vaihtelee sarjojen pituutta.

Ok kiitos vinkeist mul menee 20kg semmonen 10 kertaa enintään putkeen niin miten mun kannattais treenaa esim jos treenaisin noita toistoja niin kannattaako treenata maksimi painoilla mitkä saan nostettua vai pienimmillä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom