Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oon viel aika alottelija ja penkki on aika kehno 50kg maksimi niin ajattelin kysyy et oonko ymmärtäny oikein ton 2*6 jutun eli 2toistoo ja 6sarjaa tuoko voimaa hyvinki lisää ja millaset palautus noitten välil ja tehräänkö 80% maksimist onko paljo eroo jos tekee 12*6 ... no joka tapaukses penkki pitäs saada nousee
ei lopu pituuskasvu, syö.
Vähän wanha jo mutta..Olen 16v ja nostan vain 30kg penkistä, eikä sekään mene aina :D Olen 162cm pitkä, ja 48kg painava. Miten saisin tota tulostani korotettua, että nousis noin 40-60 tai enemmän?
Ok kiitos vinkeistä. Kannattaako noita erilaisia sarjoja tehä vatsanlihaksiassakin ja muissa liikkeissä? Ja tarviiko sarjojen välillä aina oottaa noin 2 min? Minä teen aina sillee esim vatsanlihaksia et teen ensin 20, sitten odotan noin 10sek ja uudestaan 20 ja sit taas 10sek ootan ja sit viel 20. Pitäisikö oottaa enemmän, 2 min? Miksi?
kui mont kertaa aloitelijan kannattaa vetää penkkii viikos?
Mahdollisimman usein. Uusi treeni aina kun on palutunut, se voi siis olla 1-4kertaa viikossa, suosittelisin tosin 2-3.
Jos sitä penkkimaksimia halutaan nostaa nii pitää ottaa maksiminostoja eli otetaan ykkosiä treenimaksimiin asti ja päälle sarjaa eri liikkeissä.
Toi jälkimmäinen lause nyt ei aivan pidä paikkaansa.