Penkistä enemmän vinkkejä mulle!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oon viel aika alottelija ja penkki on aika kehno 50kg maksimi niin ajattelin kysyy et oonko ymmärtäny oikein ton 2*6 jutun eli 2toistoo ja 6sarjaa tuoko voimaa hyvinki lisää ja millaset palautus noitten välil ja tehräänkö 80% maksimist onko paljo eroo jos tekee 12*6 ... no joka tapaukses penkki pitäs saada nousee

oon viel aika alottelija ja penkki on aika kehno 50kg maksimi niin ajattelin kysyy et oonko ymmärtäny oikein ton 2*6 jutun eli 2toistoo ja 6sarjaa tuoko voimaa hyvinki lisää ja millaset palautus noitten välil ja tehräänkö 80% maksimist onko paljo eroo jos tekee 12*6 ... no joka tapaukses penkki pitäs saada nousee

Siis tuo 2x6 tarkoittaa että tehdään kaksi, kuuden toiston sarjaa. Eli ensimmäisellä viikolla valitset sellaiset painot penkkiin joilla jaksat tehdä 2 kuuden toiston sarjaa, ja seuraavalla viikolla lisäät aina siihen edelliseen painoon 2,5kg ja teet taas sen 2 kuuden toiston sarjaa jne. Ja vaikka jossain vaiheessa jaksaisit tehdä 8 toistoa niin teet vain ne kuusi, hiljaa hyvä tulee. Palautukset ihan normaalisti n.2-4 min, tai niin että hengitys tasaantuu.

Ok kiitos vinkeistä. Kannattaako noita erilaisia sarjoja tehä vatsanlihaksiassakin ja muissa liikkeissä? Ja tarviiko sarjojen välillä aina oottaa noin 2 min? Minä teen aina sillee esim vatsanlihaksia et teen ensin 20, sitten odotan noin 10sek ja uudestaan 20 ja sit taas 10sek ootan ja sit viel 20. Pitäisikö oottaa enemmän, 2 min? Miksi?

Edit: Ja jotkut sanoo, että jos treenaa niin pituuskasvu loppuu? Oon 16v 162cm ja painan 48kg eli kasvan tästä vielä. Loppuuko se pituuskasvu jos käy puntil ja treenaa jos loppuu, niin mitä liikkeit pitää välttää?

Olen 16v ja nostan vain 30kg penkistä, eikä sekään mene aina :D Olen 162cm pitkä, ja 48kg painava. Miten saisin tota tulostani korotettua, että nousis noin 40-60 tai enemmän?
Vähän wanha jo mutta..
Kannattaa syödä paljon, niin kyllä se siitä.
Tulokset nousee aluksi varmasti ihan hirveetä vauhtia, mutta sitten hidastunee.. :puntti:

BTW, ensimmäistä kertaa varmaan tuli vastaan jätkä, joka on mun pituunen ja vieläpä samas iäs. :kippis1:

Niin ja palkkarit reenin jälkeen ei ole pahasta.

Ok kiitos vinkeistä. Kannattaako noita erilaisia sarjoja tehä vatsanlihaksiassakin ja muissa liikkeissä? Ja tarviiko sarjojen välillä aina oottaa noin 2 min? Minä teen aina sillee esim vatsanlihaksia et teen ensin 20, sitten odotan noin 10sek ja uudestaan 20 ja sit taas 10sek ootan ja sit viel 20. Pitäisikö oottaa enemmän, 2 min? Miksi?

Silleen olen ymmärtänyt että vatsoissa pidetään lyhyemmät tauot kuin muissa liikkeissä. Yleensä se taitaa olla noin minuutin tauko ja sitten uusi sarja. Kyllä tuo 10 sekuntia on mielestäni liian pieni tauko. Anna niitten vatsalihaksien levähtää vaikka noin minuutin verran.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mahdollisimman usein. Uusi treeni aina kun on palutunut, se voi siis olla 1-4kertaa viikossa, suosittelisin tosin 2-3.

Jos sitä penkkimaksimia halutaan nostaa nii pitää ottaa maksiminostoja eli otetaan ykkosiä treenimaksimiin asti ja päälle sarjaa eri liikkeissä.

Mahdollisimman usein. Uusi treeni aina kun on palutunut, se voi siis olla 1-4kertaa viikossa, suosittelisin tosin 2-3.

Jos sitä penkkimaksimia halutaan nostaa nii pitää ottaa maksiminostoja eli otetaan ykkosiä treenimaksimiin asti ja päälle sarjaa eri liikkeissä.

Toi jälkimmäinen lause nyt ei aivan pidä paikkaansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom