Penkin liikerata

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HarriHV
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli siis mitä mieltä te olette penkin liikeradasta bodausmielessä . Kaverini vannoo , että penkatessa kuuluu laskea tanko niin ettei se koske rintaan eli siis pitää kokoajan jännitys lihaksessa. Hänellä on melko massiivinen rinta , mutta myös useampi treenivuosi minua enemmän.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eli siis mitä mieltä te olette penkin liikeradasta bodausmielessä . Kaverini vannoo , että penkatessa kuuluu laskea tanko niin ettei se koske rintaan eli siis pitää kokoajan jännitys lihaksessa. Hänellä on melko massiivinen rinta , mutta myös useampi treenivuosi minua enemmän.

Ei se jännitys katoa jos vähän koskettaa rintaan mutta, jos haluaa rinnassa pysyä jännityksen koko suorituksen ajan, ni ei suorista käsiä vaan jättää vähän vajaaksi toiston.

Aika usein kuulee myös,että bodatessa tanko pitäis tuoda laskuvaiheessa ylärinnalle maksimaalisen venytyksen saamiseksi,ja kyynerpäät sais bodauspenkissä "aueta".Mitäs mieltä pakkiksen bodymunkit moisista kotkotuksista?Olkapäät IMO voi ottaa kipeetä.

Riippuu henk koht välityksistä, mutta ei rintaan koskettaminen välttämättä poista jännityksiä, tankoa vaan kellutetaan eli se käy höyhenen kevyesti rinnassa ja lihasjännitys säilyy.

Nuo "tension"-jätkät osaa kyllä yleensä hommansa ihan kiitettävästi, mutta se on paskapuhetta. Bodauspenkki = täysi ROM, lavat takana normaalisti, mutta jaloilla ei välttänättä tarvitse työntää pahemmin, tasapainoa korkeintaan hakee. Hermannilta tuli juuri tänään ihan hyvä video aiheesta:

STOP Using "Tension" As An Excuse To CHEAT! Improve Sticking Points For MUSCLE & STRENGTH Gains! - YouTube

Kannattaa mielummin selvittää niiden bodareiden mielipide asiasta, tuo nakke nakuttaja ei tajua bodauspenkistä hölkäsen pöläystä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom