Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kapea penkki ja yläselän liikkeet, kuten leuanveto ja kulmasoutu. Yleensä se "heikko lenkki" löytyy ojentajista ja yläselästä.
Niihin se nimenomaan ottaakin.miten lattiapenkki ottaa muka ojentajiin?
Penkkipunnerruksen paras apuliike on penkkipunnerrus.Näin minua neuvottiin pienempänä voimanostajien toimesta
Dippiä nyt saa hinkata vaikka 100kg lisäpainoilla,niin se ei silti tuo välttämättä kiloakaan lisää penkkiykköseen.
moi!
voitteko kertoo penkin parhaimmat ja tehokkaimmat aouliikkeet??
EDIT: Piti kysyä minkälainen ja miten toimii tuo kyseinen lattiapenkki. Koskaan kuullut / kokeillut :o
Dipillä ei ole kyllä mitään tekemistä penkkiykkösen kanssa.
itekkin joskus aiemmin tein dippiä paljon, sarjapainot nousi jne..mutta penatulos oli se sama silti.
Tietysti eri asia jos kyseessä on aloittelija, silloin on yks paskan hailee mitä on apuliikkeinä kun kuitenkin kehittyy.
BTW:En tiedä ketään kovaa penkkipunnertajaa joka sanoisi dipin tärkeimmäksi apuliikkeeksi.
Netistä kun kattoo Suomen huippupenkkaajien treeniblogeja, niin kukaan ei tee dippiä (en ole ainakaan itse huomannut).
Kyllä se on niin että penkin paras apuliike on penkki itse ja sen eri variaatiot.
Kuitenkin niin että ojentajat on tärkein painotusalue.
Dippi on jotenkin niin 80-lukua;)