sitähän minä olen koittanut toitottaa eihän 60 kiloselle 120 oo ees mikää ihmeellinen tulos tommosia nostajia nyt riittää.. mutta noita 300 penkkaajia ei joka oksalla kökötäkkää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PIstän nyt vielä kerran tähän oman mielipiteeni vastaan jonkun muun. Jos painolla(oma paino) ei ole mitään väliä siihen kuinka hyvä nostaja mielestänne on kuhan vaan nostaa enemmän kuin toinen niin hohhoijaa. Jos esim 120kg painava henkilö nostaa 142,5kg(penkki) ja 60kg nostaa 140kg niin on totta, että 142,5 kg on vahvempi, mutta respektit menee 60kg kaverille 10-0 mun taholta.no voi ny helvetti.. toihan ny on ihan eriasia... toshan ny on ihan naurettavaks menny toi suhteutus tottakai ny tos tapaukses se 60 kilonen on kovempi tyyppi.. mut entä jos se 120 kilonen ottas VAAN 2 kertaa oman painonsa eli 240... taas ihan eri juttusyltty sanoi:Kiistely on kivaaPIstän nyt vielä kerran tähän oman mielipiteeni vastaan jonkun muun. Jos painolla(oma paino) ei ole mitään väliä siihen kuinka hyvä nostaja mielestänne on kuhan vaan nostaa enemmän kuin toinen niin hohhoijaa. Jos esim 120kg painava henkilö nostaa 142,5kg(penkki) ja 60kg nostaa 140kg niin on totta, että 142,5 kg on vahvempi, mutta respektit menee 60kg kaverille 10-0 mun taholta.
A) jätkä on varmasti tehny tuloksen eteen duunii enemmän kuin toinen jamppa
B) jätkällä on luultavasti paremmat geenit kuin jampalla
C) Jätkä on luultavasti rojutellut ( ei respektii, ihan sama mulle)
D) jätkälllä on ollu tod.näk. enemmän treenivuosia, pitkäjänteisyyttä, halua kehittyä kuin jampalla
ja mä arvostan sellasta jätkää enemmän joka pitkäjänteisyydellä ja kovalla treenillä pääseen asettamaansa omaan tulokseen kuin sellaista joka nostaa 60kg painavampana 2,5kg enemmän ja leijuu sillä et olen vahvempi... ja ei tarvi olla samaa mieltä mä arvostan työntekoo ja suhteellista voimaa joku pelkästään voimaa..
syltty sanoi:Jos painolla(oma paino) ei ole mitään väliä siihen kuinka hyvä nostaja mielestänne on kuhan vaan nostaa enemmän kuin toinen niin hohhoijaa. Jos esim 120kg painava henkilö nostaa 142,5kg(penkki) ja 60kg nostaa 140kg niin on totta, että 142,5 kg on vahvempi , mutta respektit menee 60kg kaverille 10-0 mun taholta.
joo ei jaksa enää väitellä sitte.. mutta tulipa täs mieleen et aina ku salilla joku iso karju latoo penkkiin rautaa paljo tos pari kuukautta sitte yks jamppa otti salilla 220 penkistä ni kyllä siihe tuli kaikki vahtaa ja ihmettelee et on kauhee äijä... mut ku joku kukkakeppi lyö 120 ni ei se vaan ketään oikein kiinnosta... rauta se vaan on mikä ratkasee... eikö se kumminkin periaatteessa ole niin että se on kova jätkä kelle ei uskalla mennä vittuileendarvinisti sanoi:Respectisisi menee heikommalle, koska vertaat muuta kuin penkkipunnerrusmaksimia.
Itse annan enemmän arvoa sille jolla on parempi kompromissi näiden kahden välillä. Siis suhteellisen ja absoluuttisen voiman välillä. En heti keksinyt mitää ilmeistä kaavaa miten tuon kompromissiin laskisi mutta tällainen tuli mieleen ja nopeasti tarkasteltuna se vaikuttaa aika oikealta kertomaan arvostustani.
m=oma massa
t=penkkitulos
(80kg*t/m+t)=vertailuluku
Mitä suurempi vertailuluku niin sitä arvostetumpi saavutus. Eli jos 60 kiloinen jamppa punnertaa 120 kg, niin yhtä paljon tuon mukaan arvostaisin 100 kiloista kaveria joka nostaa 155 kg. No ei se nyt niin kovin väärältä tunnu.
hartiapankki sanoi:no voi ny helvetti.. toihan ny on ihan eriasia... toshan ny on ihan naurettavaks menny toi suhteutus tottakai ny tos tapaukses se 60 kilonen on kovempi tyyppi.. mut entä jos se 120 kilonen ottas VAAN 2 kertaa oman painonsa eli 240... taas ihan eri juttu
Juuri näinHeikko sanoi:Rispektit niille jotka treenaa ahkerasti vaikka tulokset ei kovia olekaan, painosta viis.

Hieno homma! :thumbs: Nostit threadin ylös sanoaksesi tuon. Epähuomiossa vielä kirjoitit tähän threadiin nimimerkillä "neutraali" vaikka aiemmin kirjoitit nimimerkillä "karppa78". :5:neutraali sanoi:Lukkoon vaan.
Ai se olikin sun kilon painavampi kaksoisveli!neutraali sanoi: