Originally posted by jarska
Itse 183cm ja 87kg kyykkään lähes 300kg.
Hieno tulos! Kisailetko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by jarska
Itse 183cm ja 87kg kyykkään lähes 300kg.
Originally posted by pååtta
noo juu kieltämättä tavoite on liian mutta pidetään se yhä tähtäimenä vaikka ei sitä saavuttaisi...nyt ois hyvä ku ois joku 170cm. Onko kellään tietoo että löytyskö voimanoston piiristä ketään menestynyttä yli 190 senttistä nostajaa?...nii ja joku kysy mun taustaa nii ei siitä oikein mitää sanottavaa...tulokset on sen verran lol penkissä et huh huh kyykky ja veto etenee ihan omasta mielestä melko tasaista tahtii mutta toi pena on se kivi kengässä joka on heikkoin suhteessa muihin...onks kellään btw suositella hyvää penkkiohjelmaa? siis sellaista että siinä olisi tilaa veto/kyykky treenille?
... vaan ottiko 2x oman painon? Mieshän on kisoissa penkannut muistaakseni 302,5kg raakana, mutta painoakin taisi olla reilusti yli 150kg vai?Originally posted by takatukkamika
Riku Kiri on pitkä mies ja ottanu isoja rautoja penkistä.
Originally posted by Dopey
... vaan ottiko 2x oman painon? Mieshän on kisoissa penkannut muistaakseni 302,5kg raakana, mutta painoakin taisi olla reilusti yli 150kg vai?
Originally posted by Nightrider
entäs sellainen joka penkkaa 3x omanpainonsa
Dopey sanoi:... vaan ottiko 2x oman painon? Mieshän on kisoissa penkannut muistaakseni 302,5kg raakana, mutta painoakin taisi olla reilusti yli 150kg vai?
So fucking what!?!? Antaa riisikeppien punnerrella reilua omaa painoansa vaan ihan rauhassa. Mua ei ainakaan hävetä yhtään että penkkaan vajaat 1.5 x omapaino kun omapaino on kuitenkin lähemmäs 130kg ja pituus se pyöreä 190 (tai sii oli edellisissä kisoissa, nyt raakaa pudotusta menossa tavoitteena 110 kiloa). Jos isona äijänä penkkaa jo sen 2.5 kg laiheliinia enemmän voi kuitenkin pitää itseään sitä kukkakeppiä vahvempana! Olkoon vaan lapsellista mutta toi kuittaileva laihis sen aloitti! ;)Manuel sanoi:Saman pitunen oon. Painoa 105 kg ja penkkaan saman oman painoni. 2x omapaino haaveet kyllä heti oon unohtanu. Kunhan joskus 150 kg nousis. Kaverit aukoo aina, kun ne itte nostaa reilusti päälle oman painon ja ite saan vaan oman. No mitä väliä...
eikos tässä ollut kyse penkistäjarska sanoi:Itse 183cm ja 87kg kyykkään lähes 300kg.
pori1980 sanoi:eikos tässä ollut kyse penkistä
Jouni Kvist kyykky275kg sarja75, Marcel Lindholm kyykky 312,5 sarja 82,5
pååtta sanoi:Niin mitäs sanotte tähän meikäläisen tavoitteeseen penkata 2 kertaa oma paino kun pituutta on 195cm,onko tuo tavoite aivan utopiaa vai mahdollista sanotaan vaikka 10 vuoden treenillä? ja natuna.
mulla on sellanen ongelma et en saa mitenkään nostettuu penkkitulosta ilman kehonpainon nousuu,esim sillo aloitin sain jotain 4x40kg painoin alle 70kg nyt saan 78kgx4 ja painan 91kg,mites saisin tulosta ilman kehonpainon nousuu vai onko mulla ihan armottoman huonot geenit hermotuksen kehityksen suhteen en saanut saken abc ohjelman tulosta vaikka kehonpaino nous
voi että ku se on vaikea joidenki älytä että se 200kg on ihan eri tulos entä tuo 160kgjarska sanoi:Tiedän yhden kaverin 177cm ja 77kg, joka penkkaa 160kg ilman paitaa. Hän ei ole voimannostaja. Uskon, että on mahdollista 195cm ja 105kg kaverin penkata 210kg, jos penkkiin keskittyy. Voimaa saa myös ilman hirveää lihasmassaa. Itse 183cm ja 87kg kyykkään lähes 300kg.
kyllä se 70-kilosella on huomattavasti helpompaa entä 140kg.yli arvostettua hommaa tuo omaan painoon suhteuttaminen, mutta toisaalta pienet miehethän senkin on keksiny.KeppiNiska sanoi:Älytöntä. Mun mielestä 2 X oman painon penkkaus on kova juttu, oli tyyppi sitten 50-kilonen keiju tai Tony Halme.
Mun massiivinen tavoite on tällä hetkellä 1 X oma paino penkistä. Se ei tosin ole mulle niin kaikki kaikessa. Päätavote on maximaalinen lihaskasvu... niin maximaalinen, että joku päivä kasvan repetymällä ulos tästä s-kokoluokan paidasta.