Pena jumissa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En yritä juurikaan maximia nostaa. Nyt on tilanne se että, teen 80kg:llä 10 toiston sarjoja. Olen pidemmän aikaa jo koittanut lisätä rautaa tankoon, mutta tuloksetta.
Esimerkiks jos pistän tankoon 85kg, nii en pysty tekemään ku jonkun 8 toistoa. Ja se vituttaa...

Olen koittanu treenata penkkiä tangolla, sekä käsipainoilla.

Ei ole varmaan tässäkään olemassa nopeaa tietä onneen, mutta minkälaisilla treeneillä suosittelisitte menemään eteenpäin?

Muut esim. jalat taas kehittyy kokoajan.

Kokeile pienemmällä painon kororuksella.
Laita 82,5kg tankoon, mun mielestä parempi
Korotus ku suoraan 5kg.

Toinen vaihtoehto on sitten vaihtaa toistomääriä
Ja treeni painoja. Mulla on toiminut hyvin toi miken 2x6
Meininki.
Löytyy muistaaksenu thread tuolta aloittelijoiden osiosta :)
Eli isommat raudat pienemmillä toistoilla käyttöön esim. Kuukaudeksi ja sen jälkeen jos tuntuu siltä nii voit jatkaa vanhalla ohjelmalla.

Jos saat 85 kilolla 8 toistoa niin sehän on ihan hyvässä suhteessa noihin 10x80-sarjoihin eli jatka sillä, kunnes irtoaa kymppejä jossain välissä ja sitten taas lisää rautaa. Ei homma niin toimi, että kun tarpeeksi hinkkaat tiettyä painoa niin voit tuosta vain lisätä painoa ja tehdä suoraan samoja sarjoja.

Juurikin näin, kun no-body sanoi. Itse oon ottanut targetiksi nyt 3x5. Alotin tekeen 100kg, ensimmäisellä kerralla meni 3,3,2 seuraavalla 4,3,2 sitten 3,4,4 , 5,5,3 ja sitten 5,5,5. Kerran viikossa teen penkin, joten tohonkin meni kuukausi, mutta pidin tuotakin vielä nopeana kehityksenä. Ton jälkeen heitin 105kg ja sillä taisi mennä joku 3,2,2 ja eiköhän se tossa 6viikon päästä mene taas 3x5 silläkin.

Kovaa reeniä vaan ja koitat joka kerta parantaa sarjaa..

Vaihtele paljon toisto-ja sarjamääriä, sekä etenä kokonaiskuormassa eteenpäin.

4x8x80kg
8x80, 6x85, 4x90kg
2x6x85kg + 10x75kg
4x6x85kg

Pyri 6x6x90 kiloon, ja nappaat sen 110kg ainakin.
jne.

Ja ruokavaliolla suuri merkitys, eikä vain sen takia että penkissä omallapainolla on suoravaikutus tulokseen.

Back
Ylös Bottom