Pelkkä proteiini palautusjuomana

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samuli-1 sanoi:
En sitte tiiä, onko vaivan/rahan arvosta.

Tää on kanssa ittellä esteenä. Kyllä mä uskon niihin tuloksiin mitä Evolutionin propagandalehtisessä esitellään mutta samalla epäilen ettei tuo kuitenkaan kelpaa perusteeksi maksaa yhdestä palautussessiosta yli viittä euroa. Sen verran on ainaki ittellä vielä perusasioissa hiomista.

-> kolmivaiheinen palautus = hifiä, ainakin mulle
(tämä siis KSENA:lle vastauksena)

No niin, Pakkiksen ravintogurut paikalle, sillä eilen kuulin ihmeellisyyksiä...

Mun äijä oli ollut "hienosto-kermaperse-jäsenyyssalin" (ne saa duunista sinne lippuja!) järjestämällä ravintoluennolla ja innosta hehkuen selitti kaikkea siellä kuulemaansa hifistelyjuttua elimistön pH-arvoista ym. Luennoitsija oli sitten selittänyt jotakin tällaista, että uusimpien tutkimuksien valossa palautusjuomassa pitäisi käyttää ainoastaan proteiinia! Kuulemma optimaalinen tilanne olisi se, että elimistö ottaisi treenin jälkeen tarvittavat hiilarit ennen treeniä nautitusta ateriasta. Palautusjuomassa olevat hiilarit sitten taas haittaisivat tätä prosessia (estämällä maksan glykogeenivarastojen käyttämistä tms.)

Mitäs ihmettä tuollainen nyt muka on, ovatko muut kuulleet? Vai liittyyköhän tämä tuohon edellämainittuun vaiheittaiseen palautumiseen, unohtikohan se ukko vaan mainita että hiilarit puolen tunnin päästä? Kysyin että mikä se luennoitsija oli koulutukseltaan, kuulemma urheiluhieroja... Koska se ei ollut ravitsemusterapeutti, mä kieltäydyn uskomasta! Ainoa oma argumenttini hiilarin käytön puolesta oli tosin "mutku Pakkiksellaki kaikki käyttää!":lol2: Keksikää mulle please parempia!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom