BB Pekka Kotipohja

Ja mikä se on se "terveyden pilaamisen" mystinen raja? Tuon tason fiksut kisaajat oletettavasti kontrolloi hommaa tarkasti ja menee niin pienellä höyryllä kuin mahdollista ja jos ei terveys anna myöten, niin preppi seis.
Tuskimpa pekankaan tapauksessa enää oikeasti millään ihan pienillä höyryillä mennään, hiuksista on pitänyt kuitenkin ns. luopua eikä tämä ole mitenkään mitään provoa. Olen tosi pitkään sivusta seurannut pekankin bodausuraa ja suurin muutossyy tuohon nykyiseen olemukseen aiemmasta on myrkyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pienillä höyryillä😂, toivottavasti kukaan ei usko tota satua
Classic -tasolla henkilökohtaisesti tiedän ainakin kahden henkilön menevän oikeasti todella maltillisilla annoksilla 😄
Jos 500mg testo, 400mg anabolinen ja yksi nappi lasketaan maltilliseksi

Yleensä näitä kommentteja saa lukea niiltä jotka ei itse pääse natuna minkäänlaiseen kuntoon ja olettavat että esim. classicin Suomen mestaruuteen vaaditaan 5 eri anabolista, kasvut, insut jne.

Oikeasti isojen massojen hankinta vaatii enemmän panostusta douppiin mutta sarja jossa on painorajat, camoon..
Toki aina on niitä yksilöitä jotka vetää ihan helvetisti roinaa mutta huonon ruokavalion ja treenien vuoksi merkittävää kasvua ei tapahdu. Se ei kuitenkaan tarkoita että kaikki olisi perse edellä puuhun kiipeäviä

Toimiko jalat muuten ok? itellä meni aikanaa 2vuotta jalat jatkuvasti alta (vitulliset sähköiskut selkään) ja ei vitullakaan lattialta ylös,aamuisin sängystä 10 mutkan kautta ylös. Treenit hoitu ku vyö vaan hvetin tiukalle (auttoi jonkin verran) joka liikees oli pakko käyttää vyötä, jalkoja tosin ei uskaltanut tehdä.
Nykyää sen kanssa pärjää, mutta menee äkkiä jäykäks jos vähäänkään pitää esim lattian rajas tehdä jotain.
Toimii mutta puutuvat herkästi istuessa. Autolla pitkän matkan ajaminen on paha, sekä lentokoneessa istuminen. Akuuttivaiheessa kipua, sähköiskuja, iskiasvaivaa, noidannuolia ja vastaavaa oli ihan jatkuvasti. Nyt se ranka on jo vähän ehkä rustottunut ja luutunutkin, kun pystyy ihan melko normaalisti sen kanssa touhuamaan. Kiertoliikkeet kuorman kanssa ja pitkään kumartuneena oleilu kyllä vieläkin kipeyttää pahasti, sekä vetää suojakrampin päälle. Ortopedi sanoi että noiden nikamien pitäis kuulemma seuraavan 10-15 vuoden aikana luutua liki yhteen, jolloin selkä vähän jäykistyy mutta kaikki oireet samalla väistyy.

Classic -tasolla henkilökohtaisesti tiedän ainakin kahden henkilön menevän oikeasti todella maltillisilla annoksilla 😄
Jos 500mg testo, 400mg anabolinen ja yksi nappi lasketaan maltilliseksi

Yleensä näitä kommentteja saa lukea niiltä jotka ei itse pääse natuna minkäänlaiseen kuntoon ja olettavat että esim. classicin Suomen mestaruuteen vaaditaan 5 eri anabolista, kasvut, insut jne.

Oikeasti isojen massojen hankinta vaatii enemmän panostusta douppiin mutta sarja jossa on painorajat, camoon..
Toki aina on niitä yksilöitä jotka vetää ihan helvetisti roinaa mutta huonon ruokavalion ja treenien vuoksi merkittävää kasvua ei tapahdu. Se ei kuitenkaan tarkoita että kaikki olisi perse edellä puuhun kiipeäviä
Niin jos puhuvat edes totta sulle. nyt oli kyse Pro kisaajista ja jos siellä tasolla ei panosta ruokaan ja treeniin niin sit on kyllä väärä laji ja ihme että edes kortti saatu, oli painoraja tai ei niin varmasti tavaraa menee isolla kädellä ja siihen painorajaan kyllä pakataan se kaikki liha mitä paino antaa myöden. Voihan niitä juttuja uskoa mitä kautta aikojen on puhuttu määristä mutta totuus on kyllä täysin päinvastainen. Älkää olko niin sinisilmäisiä aikuiset miehet

Niin jos puhuvat edes totta sulle. nyt oli kyse Pro kisaajista ja jos siellä tasolla ei panosta ruokaan ja treeniin niin sit on kyllä väärä laji ja ihme että edes kortti saatu, oli painoraja tai ei niin varmasti tavaraa menee isolla kädellä ja siihen painorajaan kyllä pakataan se kaikki liha mitä paino antaa myöden. Voihan niitä juttuja uskoa mitä kautta aikojen on puhuttu määristä mutta totuus on kyllä täysin päinvastainen. Älkää olko niin sinisilmäisiä aikuiset miehet
Yhteiset kontaktit, jos tiedät mitä tarkoitan 😉

Edelleen, kautta aikojen isot bodarit on heitelleet vaikka mitä tarinoita pikkukuureista jotka ei pidä paikkaansa mutta classic ukot on massoiltaan paljon pienempiä.

Jos sun argumentit on tasoa "Mutta kun perkele minä sanon niin se on taivaantosi, öyh vöyhhhhh"
Niin miksi minun kertomani ei yhtä lailla voi pitää paikkansa?

Mut turha tästä väitellä kun ei kumpikaan tiedetä täyttä totuutta. Tosin itse en ole väittänyt tietäväni kaikkien käyttämiä määriä

No nyt on taas nähty missä mennään, ihmettelen kyllä itse mitä järkeä on tuolla Pro puolella keikkua ja pilata terveys saamatta siitä mitään konkreettista aikaan, koska fakta on se ettei kärkisijoille ole asiaa tuskin koskaan. Realistinen kun pitäis olla tosin jos kokemuksia vaan hakee niin kovan hinnan maksaa
Minusta aika hieno tarina kuitenkin tämä Pekan vaikka jos jäisikin Olympia käymättä. Jos en väärin muista, niin mies on nuoresta pitäen kertonut ammattilaisuuden olevan tavoite. Ja se on toteutunut fysiikalle sopivan lajin tultua "markkinoille". Eiköhän tuossa ole kuitenkin nautittu matkasta ja koko ajan on eteenpäin menty. Eikai täällä olisi kannattanut juuri kenenkään Suomessa kilpabodata koskaan tuolla logiikalla, koska miesten lajeista ei huippumenestystä ole suuremmin ammattilaispuolelta koskaan tullut Sihvosta lukuunottamatta. Tietysti terveysaspektin nyt voi ylipäätään tämän lajin kohdalla jättää laskuista, siinä nyt ei liene epäselvää. Mutta se nyt on sitten yksilötason ratkaisu mitä lajia harrastaa/kilpailee vai harrastaako ikinä mitään. Mutta ei nyt ehkä ole oleellinen pointti foorumilla, joka on syntynyt kehonrakennuksen/tavoitteellisen kuntosaliharjoittelun ympärille.

Viimeksi muokattu:
Minusta aika hieno tarina kuitenkin tämä Pekan vaikka jos jäisikin Olympia käymättä. Jos en väärin muista, niin mies on nuoresta pitäen kertonut ammattilaisuuden olevan tavoite. Ja se on toteutunut fysiikalle sopivan lajin tultua "markkinoille". Eiköhän tuossa ole kuitenkin nautittu matkasta ja koko ajan on eteenpäin menty. Eikai täällä olisi kannattanut juuri kenenkään Suomessa kilpabodata koskaan tuolla logiikalla, koska miesten lajeista ei huippumenestystä ole suuremmin ammattilaispuolelta koskaan tullut Sihvosta lukuunottamatta. Tietysti terveysaspektin nyt voi ylipäätään tämän lajin kohdalla jättää laskuista, siinä nyt ei liene epäselvää. Mutta se nyt on sitten yksilötason ratkaisu mitä lajia harrastaa/kilpailee vai harrastaako ikinä mitään. Mutta ei nyt ehkä ole oleellinen pointti foorumilla, joka on syntynyt kehonrakennuksen/tavoitteellisen kuntosaliharjoittelun ympärille.
No amen tälle 👍

Yhteiset kontaktit, jos tiedät mitä tarkoitan 😉

Edelleen, kautta aikojen isot bodarit on heitelleet vaikka mitä tarinoita pikkukuureista jotka ei pidä paikkaansa mutta classic ukot on massoiltaan paljon pienempiä.

Jos sun argumentit on tasoa "Mutta kun perkele minä sanon niin se on taivaantosi, öyh vöyhhhhh"
Niin miksi minun kertomani ei yhtä lailla voi pitää paikkansa?

Mut turha tästä väitellä kun ei kumpikaan tiedetä täyttä totuutta. Tosin itse en ole väittänyt tietäväni kaikkien käyttämiä määriä

Ja tuolla jenkkipodeissa sanotaan et classic ja kehonrakentajien erona on monesti vaa geenit minkä verran sitä massaa saa kasaan. Muuten meininki samanlaista. Karsitaan se ääripää pois kumminki ja mennää sinne normaaliin rangeen eli ~2-3,5g/vk total

Ja tuolla jenkkipodeissa sanotaan et classic ja kehonrakentajien erona on monesti vaa geenit minkä verran sitä massaa saa kasaan. Muuten meininki samanlaista. Karsitaan se ääripää pois kumminki ja mennää sinne normaaliin rangeen eli ~2-3,5g/vk total
Joo toi on totta että myös geenit vaikuttaa.

Mut sitten taas on esimerkkejä että henkilö on kisannut pitkään ja saanut raskaan massat. Hän käy "treenileirillä" ja saakin yhtäkkiä 10-20kg lisää massaa vielä kaikkien vuosien jälkeen 😄

Yllättävän paljon täällä olevinaan tiedetään asioita ja esitetään niitä faktoina Pekan itsensä puolesta.
Itse kun tietää tasantarkkaan Pekan systeemin niin huvittaa kyllä miten kaikenlaista paskaa jaksetaan jauhaa.
Sama kaava toistuu joka kerta, kisata ei kannata jos ei heti voita tai ole kärjessä.
Todella outoa ajattelua urheilusta, tosin kertoo kommentoijasta sen verran että kilpaurheiluun ei todellisuudessa ole minkäänlaista kosketuspintaa.
Monella tuntuu olevan tuo klassisen vanhanaikainen ajatustapa tietyistä asioista että more is more ja näinhän se asia ei vaan ole :)

Se mitä Pekka on tehnyt eli mennyt aivan koko ajan kuntonsa kanssa eteenpäin, joka kerran tullut parempana seuraavaan kisaan.
Miksi tämä ei voisi johtaa siihen, että pekan sijoitukset olisivat nousujohteisia?
Tuolla Pekan takaakse jäi kilpailija joka oli saksan kisassa kolmas, sijoitukset voivat vaihtua kisojen välillä paljonkin kun jokainen kisaaja tuolla on potentiaalinen.

No juu, se on kun nimimerkkien takaa puhutaan niin helppo kaikkea huudella. Harmi kun Suomessa on vaan tälläinen meno ja etenkin täällä foorumilla. Mutta kyllä nuita epäilijöitä ja seläntakana huonoa onnea toivottavia löytyy ihan näistä muista suomalaisista ”huipuista” joka sekin vähän koomista. Onneks mulla on tukijoukot, fanit, lähipiiri ja maailmalla muut ammattilaiset ketkä on mukana tässä ja tietäävät mihin on mahdollisuudet ja mihin tulen myös menemään.

Jatkakaa.

Tälleen kun "camp kotipohjaa" olen tosi lähellä niin isoin saavutus tässä on se että joka ikiseen kisaan mihin mies menee niin tekee sen paremmassa kunnossa kuin edellisessä. Kenestä muusta mies prosta tässä maassa voi sanoa samaa? Ja kun tiedän miten suorastaan naurettavilla kemian määrillä Pekka menee niin tiedän että ura tulee olemaan pitkä ja nousu suuntainen koska on mihin edetä monessakin suhteessa. Jos mä saisin päättää niin nostasin samantien lääkemäärät tuplaten ylös ja kattosin mitä tapahtuu MUTTA rehellisyyden nimissä miksi muuttaa sitä mikä selvästi toimii ja fakta on tää homma jos mikä on maratooni ei pikamatka. Ymmärrän myös miksi Pekka ei paljon kemiasta puhu koska ei niitä määriä uskois kukaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom