BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pekka kun sais jotenki ton yläkropan varsinkin edestä skarpimmaksi ni ois ihan eri näköinen. Ei todellakaan ollu pienin lihasmassan osalta. Veemäinen ongelma vähän Pekalla, kun mun mielestä yhdessäkään kisassa se yläkerta ei oo ollu 100% kuiva/kiree miten sen ny sanois. Vähän tuppaa jäämään sileen näköiseksi, kun nyt taas jalat näytti kuivalta. Ja kun jalat on vieläkin ihan himpun jälessä yläkroppaan nähden, niin jos yrittäs kiristellä vielä ni saattais jalat jo sit kärsiä, et ei oo heleppoo tasapainotella varmaan. Jos jalat ois isommat, niin pystys ehkä pelaamaan enemmän.. Mut koko ajan paranee. Jos saa yläkerran kuivemmaks seuraavaan kisaan jalkojen pysyessa samanlaisina niin ihan varmasti sijoitus on parempi.

Kokonaisuutta ajatellen, niin kyllä ne jalat kaipaa vielä kokoa lisää varsinkin takareidet ja pakarat niinkun Pekka itsekin on sanonut. Yläkroppa oli nyt vaan pehmee edestä sen näkee kuvista ihan selkeesti. Reiden malli on kuitenkin hyvä edestä jos saa sviippiä vähän lisää. Yläkropan malli ehkä jopa paras noista..

Viimeksi muokattu:
Realistinen kommentoija liikenteessä. Voihan sitä tietysti jossain narniassa elää jos tahtoo 😂
Narniassa elettäisiin jos nyt alettaisiin puhumaan jostain Olympiaan pääsemisestä. Puhutaan kuitenkin kuitenkin yksittäisen Pro kisan top5 sijoituksesta. Se on ihan realismia.

Pekka finaaliin Romaniassa. 12 kisaajaa ja 10 meni finaaliin. Stooreissaan arvioi ite, ettei 5 joukkoon ois saumoja, mutta 8 joukkoon vois olla mahdollista yltää.
No nyt on taas nähty missä mennään, ihmettelen kyllä itse mitä järkeä on tuolla Pro puolella keikkua ja pilata terveys saamatta siitä mitään konkreettista aikaan, koska fakta on se ettei kärkisijoille ole asiaa tuskin koskaan. Realistinen kun pitäis olla tosin jos kokemuksia vaan hakee niin kovan hinnan maksaa

No nyt on taas nähty missä mennään, ihmettelen kyllä itse mitä järkeä on tuolla Pro puolella keikkua ja pilata terveys saamatta siitä mitään konkreettista aikaan, koska fakta on se ettei kärkisijoille ole asiaa tuskin koskaan. Realistinen kun pitäis olla tosin jos kokemuksia vaan hakee niin kovan hinnan maksaa
Siellä olis aika vähän porukkaa missään lajissa jos kaikki noin ajattelis.

Pekan kohdalla pitää muistaa myös se minkä verran ollut välilevyjen kanssa ongelmia. Jos noi selkävaivat sais pidettyä alkavalla offilla kurissa niin vois paremmin kehittää noita heikkouksiaan. Lisäks hän ei oo kovin vanha vielä, oisko 32 🤔

Onko paskana oleva selkä esteenä jalkojen kehitykselle kenties 🤔
Mulla on välilevyrappeuma L5-S1 nikamissa ja pullistumia ylemmissä L3-L4 nikamissa ja voin kokemuksesta kertoa, että akuuttivaiheessa vaikeutti tosi paljon pakaran ja takareiden käyttöä kun ei hermotus pelannut kunnolla. Selästä kannattaa pitää huolta, ikäviä vaivoja.

Mulla on välilevyrappeuma L5-S1 nikamissa ja pullistumia ylemmissä L3-L4 nikamissa ja voin kokemuksesta kertoa, että akuuttivaiheessa vaikeutti tosi paljon pakaran ja takareiden käyttöä kun ei hermotus pelannut kunnolla. Selästä kannattaa pitää huolta, ikäviä vaivoja.
Toimiko jalat muuten ok? itellä meni aikanaa 2vuotta jalat jatkuvasti alta (vitulliset sähköiskut selkään) ja ei vitullakaan lattialta ylös,aamuisin sängystä 10 mutkan kautta ylös. Treenit hoitu ku vyö vaan hvetin tiukalle (auttoi jonkin verran) joka liikees oli pakko käyttää vyötä, jalkoja tosin ei uskaltanut tehdä.
Nykyää sen kanssa pärjää, mutta menee äkkiä jäykäks jos vähäänkään pitää esim lattian rajas tehdä jotain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom