BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyl mäki kallistun tohon Mikon kommenttiin, kun facebook on täynnä jotain grillauskuvia ja pöhöttyneitä lomakuvia...
 
Kuten oon ennenkin sanonut, ei mihinkään. Ei ees Euroopan-mestariks niin sama syödä tähän masennukseen.

... :lol2: not...

Nyt on pari viikkoa huilattu ja oikeasti ajateltu muuta kuin pelkkää punttia. Tottakai se kunto lösähtää kun syö suolaista ja hiilaria ja ei pidä mitään listaa siitä mitä suuhunsa laittaa eikä reenaa, mutta mielestäni tuo on ihan ansaittua tässä vaiheessa. Kumminkin tulen tästäkin vuodesta seuraavat 7 kuukautta menemään ihan samalla dieetillä kuin kisoihinkin. Pitää vissiin vielä vähän reenien kanssa hölläillä, ei mitään järkeä lähteä täysillä revittämään kun kisoista tosiaan on pari viikkoa vasta aikaa. Tuntuu kyllä, että siitä olisi jo monta kuukautta...
 
Todella makea kunto kertakaikkiaan. Oli varmasti erittäin hienoa ja mukavasti huomiotaherättävää patsastella tuolla kondiksella ulkomaan rannoilla. Olisiko sulla laittaa tänne jotain vanhoja kuvia itsestäsi? Mulla ei ole ainakaan tällä hetkellä Vippejä(jos kuvapuolella on). Olisi todella hienoa nähdä, mistä on lähdetty ja millaisessa kunnossa on välillä oltu. Kiitos jo etukäteen, jos onnistuu!
 
Joo no ehkä tollanen pieni loma on sallittua, vaikka sietäisit jo treenata perse hiessä, että ensi kerralla tulee kirkkaampaa mitallia. :)
 
Todella makea kunto kertakaikkiaan. Oli varmasti erittäin hienoa ja mukavasti huomiotaherättävää patsastella tuolla kondiksella ulkomaan rannoilla. Olisiko sulla laittaa tänne jotain vanhoja kuvia itsestäsi? Mulla ei ole ainakaan tällä hetkellä Vippejä(jos kuvapuolella on). Olisi todella hienoa nähdä, mistä on lähdetty ja millaisessa kunnossa on välillä oltu. Kiitos jo etukäteen, jos onnistuu!

Mie pistelen tuonne blogiin kyllä jossain vaiheessa semmosen koonnin ihan alusta asti nykyhetkeen. Säästellään sinne siis. :)
 
Sellast kysyisin että sä oot varmaa intin jo käyny? Kuis treenaaminen sujui intissä?
2011 olin Onttolassa 3kk. Ei olis pitäny männä, liikkoo juoksemista eikä tuo ikuinen penikkatauti sitten siitä tykännyt yhtään ja motivaatio koko touhuun hävisi sitä myötä.. vapautuksen sain. Miehän hullu havittelin armeijaurraa vielä tuossakin vaiheessa ja jos oisin kontiorantaan mennyt, niin mistäpä sitä tietää olisinko minä tässä enää vai jossain kadettikoulussa. :D Onneks näin. Toisaalta on jäänyt hirveä kaipuu myöskin takaisin ja jos joskus elämä kolhii ja on mahdollista, niin haluaisin käydä vielä viimeiset 3 kk olemassa. Oli se kumminkin mukavaa aikaa. Tosin ei taida enää C-paperista päästä takaisin A:ks, ellei sitten lääkärin uudella lausunnolla omasta tahdosta?
Tosi hienoa kun tulee matskua vähän reippaammin!
Mukavaa tää päivittely on kun on lukijoita! Jatkossa kun panostan tuohon touhuun ihan täböllä, en rupea minnekkään kiven alle asummaan. :)

Jostai lukasin, että on vaa käyty kääntymässä siellä. Olitko muute gonabiitsillä kun sieltäpäin olet kotosinki?
^
 
Toivottavasti jaksat tulevaisuudessa bloggailla samaan malliin vielä pitkään. Blogisi on hienoa seurattavaa ja siitä onkin tullut tämän hetken suosikkiblogini. :) Etenkin tuo kisareissu valmistautumisineen oli loistavaa settiä. Mäkkärisafkavideota odotellessa... :D
 
Toivottavasti jaksat tulevaisuudessa bloggailla samaan malliin vielä pitkään. Blogisi on hienoa seurattavaa ja siitä onkin tullut tämän hetken suosikkiblogini. :) Etenkin tuo kisareissu valmistautumisineen oli loistavaa settiä. Mäkkärisafkavideota odotellessa... :D

Todellakin jaksan, ja tulen muistamaan lukijoitakin jatkossa sitten!

Mäkkivideota on jo piilotettuna youtubessa, viimestään huomenna laittelen. :D
 
Haha noita uusimman blogipostin karkkikuvia. :lol2:

Jatka samaa rataa, mukava kahtella videoita ja lukea blogia.
 
Oot kyllä kova kuntosin C-mies jonka tiijän. Hulkki tais olla B.
 
Tosin ei taida enää C-paperista päästä takaisin A:ks, ellei sitten lääkärin uudella lausunnolla omasta tahdosta?

Juu kyllähän sen lääkärin kautta saa muutettua, jos haluaa. Itselleni tuli kans C paperit, kun kävin kääntymässä. Ensin en edes mennyt kutsuntoihi niin sieltä soiteltiin perään ja menin sitte 5min sinne ja sain c-paperit. Se katso, että ei tällä kaverilla kyllä kaikki ole kotona, että ei uskalla päästää muiden kanssa sinne sotimaan, kun siintähän on joku kovanaama täällä pakkiksellakin huomauttanut kuinka minulla on huono itsetunto. :hyper:
 
Juu kyllähän sen lääkärin kautta saa muutettua, jos haluaa. Itselleni tuli kans C paperit, kun kävin kääntymässä. Ensin en edes mennyt kutsuntoihi niin sieltä soiteltiin perään ja menin sitte 5min sinne ja sain c-paperit. Se katso, että ei tällä kaverilla kyllä kaikki ole kotona, että ei uskalla päästää muiden kanssa sinne sotimaan, kun siintähän on joku kovanaama täällä pakkiksellakin huomauttanut kuinka minulla on huono itsetunto. :hyper:

oorrait. Noh. Eipä ole tämän hetken murhe kyllä. Hienoja ihmisiä sieltä ainakin oppi tuntemaan ja sehän siinä parasta on.

Part 8. ulkona myöskin nyt.
 
Back
Ylös Bottom