Kotipohja
VIP
Pekka on pozzu! Hähähähähähäääääää!
Ei mihinkää!
:D
:D Haista sinä mursu p*ska ja mee takasin sinne juoksumatolle. :lol2:
Kolmas osa jatkuu. Punnitustilaisuudesta tarinnoo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pekka on pozzu! Hähähähähähäääääää!
Ei mihinkää!
:D
Todella makea kunto kertakaikkiaan. Oli varmasti erittäin hienoa ja mukavasti huomiotaherättävää patsastella tuolla kondiksella ulkomaan rannoilla. Olisiko sulla laittaa tänne jotain vanhoja kuvia itsestäsi? Mulla ei ole ainakaan tällä hetkellä Vippejä(jos kuvapuolella on). Olisi todella hienoa nähdä, mistä on lähdetty ja millaisessa kunnossa on välillä oltu. Kiitos jo etukäteen, jos onnistuu!
Hienoja posteja Pekka, näitä on kiva lukea. Onko vielä monta osaa tulossa kisareissusta?
Sellast kysyisin että sä oot varmaa intin jo käyny? Kuis treenaaminen sujui intissä?
2011 olin Onttolassa 3kk. Ei olis pitäny männä, liikkoo juoksemista eikä tuo ikuinen penikkatauti sitten siitä tykännyt yhtään ja motivaatio koko touhuun hävisi sitä myötä.. vapautuksen sain. Miehän hullu havittelin armeijaurraa vielä tuossakin vaiheessa ja jos oisin kontiorantaan mennyt, niin mistäpä sitä tietää olisinko minä tässä enää vai jossain kadettikoulussa. :D Onneks näin. Toisaalta on jäänyt hirveä kaipuu myöskin takaisin ja jos joskus elämä kolhii ja on mahdollista, niin haluaisin käydä vielä viimeiset 3 kk olemassa. Oli se kumminkin mukavaa aikaa. Tosin ei taida enää C-paperista päästä takaisin A:ks, ellei sitten lääkärin uudella lausunnolla omasta tahdosta?Sellast kysyisin että sä oot varmaa intin jo käyny? Kuis treenaaminen sujui intissä?
Mukavaa tää päivittely on kun on lukijoita! Jatkossa kun panostan tuohon touhuun ihan täböllä, en rupea minnekkään kiven alle asummaan.Tosi hienoa kun tulee matskua vähän reippaammin!
^Jostai lukasin, että on vaa käyty kääntymässä siellä. Olitko muute gonabiitsillä kun sieltäpäin olet kotosinki?
Toivottavasti jaksat tulevaisuudessa bloggailla samaan malliin vielä pitkään. Blogisi on hienoa seurattavaa ja siitä onkin tullut tämän hetken suosikkiblogini. Etenkin tuo kisareissu valmistautumisineen oli loistavaa settiä. Mäkkärisafkavideota odotellessa... :D
Tosin ei taida enää C-paperista päästä takaisin A:ks, ellei sitten lääkärin uudella lausunnolla omasta tahdosta?
Juu kyllähän sen lääkärin kautta saa muutettua, jos haluaa. Itselleni tuli kans C paperit, kun kävin kääntymässä. Ensin en edes mennyt kutsuntoihi niin sieltä soiteltiin perään ja menin sitte 5min sinne ja sain c-paperit. Se katso, että ei tällä kaverilla kyllä kaikki ole kotona, että ei uskalla päästää muiden kanssa sinne sotimaan, kun siintähän on joku kovanaama täällä pakkiksellakin huomauttanut kuinka minulla on huono itsetunto.