BB Pekka Kotipohja

Ei se ihan noin mene. Bodauksessa kun ollaan hullusti kireeempiä lavalla jos siis vedetään kuosiin. Rasvan määrä on alhaisempi ja sarja ei välttämättä nouse automaattisesti niin nopeeta. Nyyssölä painoi muistaakseni viime kisan puntarilla 76kg, mutta vaikka eroa oli noin vähän, niin ero lihasmassassa on aivan hullu.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se ihan noin mene. Bodauksessa kun ollaan hullusti kireeempiä lavalla jos siis vedetään kuosiin. Rasvan määrä on alhaisempi ja sarja ei välttämättä nouse automaattisesti niin nopeeta. Nyyssölä painoi muistaakseni viime kisan puntarilla 76kg, mutta vaikka eroa oli noin vähän, niin ero lihasmassassa on aivan hullu.

Olisikin aina niin, että kehonrakennuksessa oltaisiin kireämpiä, tai edes yhtä kireitä kuin classicissa. Harvoin vaan enää näkee oikeasti todella revittyjä bodareita. Niitä olisi kiva joskus katsella. :)
 
Ei se ihan noin mene. Bodauksessa kun ollaan hullusti kireeempiä lavalla jos siis vedetään kuosiin. Rasvan määrä on alhaisempi ja sarja ei välttämättä nouse automaattisesti niin nopeeta. Nyyssölä painoi muistaakseni viime kisan puntarilla 76kg, mutta vaikka eroa oli noin vähän, niin ero lihasmassassa on aivan hullu.

No juu, en epäile, enkä väitä vastaan. Sen mun alkuperäisen kommentin tarkotus olikin lähinnä tsempata vaan takomaan lihaa ja olla heti ajattelematta mihin sarjaan on menossa(siinä tapauksessa että bodaukseen siirtyy). Lissee levyjä ja lissee lihhoo vaan, niin paljon kun tulee : ) Moon sitäpaitti muutenki pohojammaalta ja täälä ollahan vähä suuruuren hulluja muutenki ::lol2:

Olisikin aina niin, että kehonrakennuksessa oltaisiin kireämpiä, tai edes yhtä kireitä kuin classicissa. Harvoin vaan enää näkee oikeasti todella revittyjä bodareita. Niitä olisi kiva joskus katsella. :)

Wilenius ainaki classicissa ollut niin kovas kondiksessa, että näy moni bb-mies olleen. Tosin kyllähän se huomattavasto isompi lihasmassa sitä kireyttä ehkä saattaa vähän hämätäkkin. Esim CBB wilenius kyllä näytti mun silmään huomattavasti kireemmältä kuin kukaan tän hetken Olympia skabaajista.
 
Eipä tuossa läskiä nyt hirveästi parissa päivässä ole tullut, nestettä on vaan pamahtanut aivan helvetisti. Tässä tänään lähti ruokavalio siistimmäks, mutta nää pari viikkoa kisojen jälkeen otan iisimmin. Sitten takas "dieettiin" ja otetaan se höttö pois ja paino alle 70 kilon. :) Menkääpä ite lavalle ja sen jälkeen syökää ihtenne ähkyyn muutaman kerran ja kattokaa aamulla peiliin. :D
 
Hiton siisti kunto! Toi lippis sopii sulle, vaikka noi yleensä onkin vammasen näkösiä. Ja muutkin Tapout-vehkeet :D
 
Hienoja kuvia. Huikea kuva tuo missä mikä lie nimeltään sivupose jossa selkää kierretään esille! Pifhviä!
 
Video ja kuvat oli tosi makeita! Kannatan näitä videoiden tekoa ennen kuvauksia, niin saa vähän käryä kuvauspäivästä. Jos Mikestä ei jääny hyvä kuva, niin ihme...
 
Kiitos vain. :D Mut kuten Moisala totesi Bodyn rantakuvauksissa sunnuntaina, että ei pidä ottaa liian vakavasti noita kuvauksia. Tokihan sitä aina pitäisi yrittää niissä olla parhaimmassa mahdollisessa kunnossa, mutta ainakin itselle se on tärkeintä että niissä KISAkuvissa ollaan KISAkunnossa. Muulla ei ole mitään väliä muuta kuin tietysti sponssit tietysti tykkäisivät jos olis rippedasfuaark kunnossa. Pieni pöhö näyttää tavantallaajan silmään kumminkin hyvältä. :D Jopa paremmalta.... nojaa. :lol2:

Tohon ylläolevaan keskusteluun. Se motivoi itseäni helvetisti, koska EM:n alle 75 kilosten sarjan kehopuolella voitti minua 5 kiloa painavempi, livenä helvetin pienen näköinen mies mutta tosi mallikas. Eli ei sitä lihasmassaa tarvitse järkyttäviä määriä tehdä, että pystyisi sielläkin pärjäämään. Toisaalta, Mike sanoi kuvauksissa että ensin toki pitää voittaa Suomessa tyyliin nyyssölä, mutta eihän sekään mahdottomuus tulevaisuudessa ole. PITÄÄ TEHDÄ TÖITÄ!
 
Mut kuten Moisala totesi Bodyn rantakuvauksissa sunnuntaina, että ei pidä ottaa liian vakavasti noita kuvauksia.
Mä taas sanon, että kannattaa. En olis kuvannut, jos olisin tiennyt, ettet ota meikän duunia vakavasti. Mä ainakin vetäsen jokaisen mallin kohdalla osaamiseni kehiin.
 
Eipä tuossa läskiä nyt hirveästi parissa päivässä ole tullut, nestettä on vaan pamahtanut aivan helvetisti. Tässä tänään lähti ruokavalio siistimmäks, mutta nää pari viikkoa kisojen jälkeen otan iisimmin. Sitten takas "dieettiin" ja otetaan se höttö pois ja paino alle 70 kilon. :) Menkääpä ite lavalle ja sen jälkeen syökää ihtenne ähkyyn muutaman kerran ja kattokaa aamulla peiliin. :D

Emmää sua oikeesti läskiksi tarkottanu sanoa, jos toi oli tarkotettu mulle :(
 
Mä taas sanon, että kannattaa. En olis kuvannut, jos olisin tiennyt, ettet ota meikän duunia vakavasti. Mä ainakin vetäsen jokaisen mallin kohdalla osaamiseni kehiin.

Aika tiukkaa tekstiä, Pekallehan tokaistiin nimenomaan että ei pidä ottaa liian vakavasti noita kuvauksia ja ilmeisesti ei ottanutkaan, nii eihä siihe nyt ainakaa kannata heittää että et olis kuvannut jos olisit tiennyt "vakavuudesta"... Tottakai sä vedät osaamises kehiin niihä se pitääki, mutta miten se siihen liittyy jos asiakas haluaa pitää homman rentoa..

Ei millään pahalla, mut ihmettelin vaa..
 
Mä taas sanon, että kannattaa. En olis kuvannut, jos olisin tiennyt, ettet ota meikän duunia vakavasti. Mä ainakin vetäsen jokaisen mallin kohdalla osaamiseni kehiin.

Kai huomasit nuo hymiöt ja tokauksen nojaa pisteineen :D se oli ironiaa. Nimenomaan jätkän kädentaito ja osaaminen noista kuvista näkyy, puhuttiin eilen illal kuvat nähtyä tammelinin kanssa että kyllä siren osaa vaikka malli ei hääppöinen olekaan :)

[
 
Back
Ylös Bottom