BB Pekka Kotipohja

Minkä kaiken suhteen? Fakta nyt vaan on jos et treenaa ei ne lihat pysy varsinki jos kemiaa ei pelissä. Itse en tuo kaverin juttuihin usko
Joo paineet häviää yllättävän nopeasti mutta lihas itse asiassa säilyy aika pitkään varsinkin jos on geneettisesti lahjakas.

Olkapään leikkausarpi on melko vaikea feikata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tälle syvä aamen.
Ensin elämäntavat kuntoon ja kaikki muu mahdollinen ennen kuin edes harkitsee mitään piikkiä.

Ja valtaosa miehistähän sopeutuu iän myötä aleneviin testotasoihin, olikohan Utti joka kertoi tätä tukevista tuoreista tutkimuksista.

Eikä joka ikistä mielen muutosta aina voi vetää testotasoihin, varsinkin jos on elämäntilanteessa jolloin on paljon stressaavia asioita minkä vuoksi elämänlaatu kärsii (perhe-elämä, kasvava yritys, sukuriidat jne.)
Just näin(y) Ja pitää muistaa, että siihen korvaushoitoon kun lähtee, niin se on loppuelämän juttu. Jos ei itse uskalla piikittää, niin ensin pitää se testo käydä apteekista ostamassa itse tietenkin ja sitten riippuen pistovälistä ja lääkkeestä kuinka usein, pitää käydä terveyskeskuksessa pistättämässä se piikki. Ei kukaan jaksa rampata esim. 2 viikon välein jossain tk:ssa. Silloin käy helposti niin että piikitysvälit kasvaa välillä jos ei ehdi tai et pääse ja testot heittelee miten sattuu. Nebido on helpompi ku pitkä pistoväli. Geelin voi itsekin levittää, mut vitun kallista ja työlästä joka jää myös helposti tekemättä, koska se vaatii joka aamu sen 15 min. aikaa. Voi kuulostaa iisiltä, mut koitapa ensin vaikka kosteusvoiteella läträtä joka aamu alkuunsa vaikka puol vuotta joka päivä et miten kivaa se on ja onko aikaa aina jos joku aamu tuleekin kiireempi lähtö töihin.. Sen pitää nimittäin antaa kuivuu ennenku voi laittaa paitaa päälle. Kuinkahan moni miettii näitä ku haaveilee siitä korvaushoidosta. Ja tosiaan, tämä kaikki vaiva ja rahan meno saattaakin olla ihan turhaa ja tällä hommalla sen oman tuotannon kaikenlisäksi tappaa viimestään. Et suosittelenkokeileen ensin ihan kaiken muun enneku edes harkitsee.
PS. Anteeksi kun Pekan ketjuun ohi aiheen tuli tästä...

Sulla on monia hyviä pointteja mutta muista, että nuo on nimenomaan vain sun omakohtaisia kokemuksia, myös päinvastaisia löytyy 👍
Löytyy varmasti, jos on oikeesti ollut syytä sille korvaukselle ja ehkäpä nää keillä auttaa eniten, niin on elintavat suht kunnossa muutenkin. Mutta paljon paljon on niitä ketkä ei sitä oikeesti tarttis edes.

Joo paineet häviää yllättävän nopeasti mutta lihas itse asiassa säilyy aika pitkään varsinkin jos on geneettisesti lahjakas.

Olkapään leikkausarpi on melko vaikea feikata.
Meinaatko ettei esim Artturi tai Levrone ollut lahjakkaita varsinkin saamaa lihasmassaa, äkkiä ne lihat vaan lähti ja nopeaa halutessaa turpoais takas.

Mutta sä ilmeisesti tykkäät vängätä aiheesta kuin aiheesta.

Meinaatko ettei esim Artturi tai Levrone ollut lahjakkaita varsinkin saamaa lihasmassaa, äkkiä ne lihat vaan lähti ja nopeaa halutessaa turpoais takas.

Mutta sä ilmeisesti tykkäät vängätä aiheesta kuin aiheesta.
Nämä pari viestiä tästä aiheesta oli hyvinkin asiallisia niin yhtäkkiä tuleekin yllättäen sosiaalisesti kömpelö kommentti viestin perään. Joku muu voi hieman kertoa että oliko tässä jotain vänkäämistä vai normaalia vuorovaikutusta. Yleensä heikoilla kognitiivisilla taidoilla omaavan mielestä kaikki omia mielipiteitä vastustavat asiat on väärin.

Ja siis ihan yleisesti, kun olet pitkään ollut massoissa, pysyy ne massat paremmin kuin henkilöllä joka ei ole ollut hyvissä massoissa. Uttihan tästä sanoi että tyyliin raskas fyysinen työ ja kauppakassien kantokin tietyllä tavalla antaa ärsykettä joka pitää massaa jollain tavalla 😅

Artturihan pieneni paljon entiseen mutta ei hänellä taida enää kisasuunnitelmia ainakaan bodauksessa olla? Vai tarkoitatko sitä loukkaantumista silloin?

Suositut

Back
Ylös Bottom