BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu tätä valittamisen määrää - ei ole lihaa siellä, täällä ja tuolla....ei ehdi kuntooon... balanssissa vikaa vikaa vikaa. Sanon näin about samanikäisen pojan isänä, että nämä äijät räjäyttävät vielä pankin jonain
päivänä. Luotto on 100 % näitten äijien duuniin ja taustajoukkoihin! Ja oikeasti negaajille tiedoksi, että niitä aikaisemmassa viestissäni mainitsemia haarukoita riittää.

Muista Pekka että nämä negaajat ovat yleensä kokoluokaltaan aamupalasi luokkaa ja ajatuksen kulku verrattavissa aamupieruusi offilla.

Amen!
 
Kaikki muut kirjottaa pelkkää negatiivista, mut mä voin sanoo, että enempi sä oot lihaa saanu kokonaisuudessaan kun mä odotin. Balanssi varmaan hiotaan kuntoon joskus jatkossa, mutta lihasmassaa on tullu helvetisti lisää.
 
Ei pida paikkaansa, ainakin minulta on tullut positiivista kommenttia viime aikoina. Toki iso osa kommenteista on negatiivisia, ja vahan kuuluukin asiaan kun pidetaan hieman aanta (ja hieman olen itsekin kritisoinut aiemmin). Se ei kaikkia miellyta. Kohta nahdaan millainen paketti kuoriutuu lavalle. Ei naita lahjakkuuksia liikaa Suomessa ole, joten tsemppia tosiaan vaan Pekalle.
 
Monesti olen ollut kirjoittamassa jotain negatiivista yms vastaavaa paskaa.. onneksi tajunnu miettiä asiaa useamman kerran ja todennu, että viestini on paskaa. Delete. Harmi ku live -tilanteissa ei ole samanlaista "otan sanani takaisin" -juttua :D
Nykypäivänä muutoksiin, erilaisuuksiin yms ollaan heti negatiivisella asenteella.. ei edes mietitä hetkeä että mitä jossain on hyvää.

Mutta kovat tsempit meidän edustajille. Toivottavasti pojat pääsevät parhaimpaansa.
 
Onhan tässä paljolti hyvää, siellä lentävät suomen pojat taivaalla kohti Madridia - vai loppuikohan se lento jo?
Toivottavasti on jotain pystiä suomen pojille tiedossa, edes katinkultaa :D
 
Kyllä Pekalla mielestäni on asenne ihan kohdillaan. Ainoa mihin tässä lajissa voi kuitenkin vaikuttaa on se oma kunto. Saa olla tyytyväinen joka tapauksessa, oli sijoitus mikä tahansa, koska Pekka saanut paremman paketin lavalle mitä edellis vuonna.

Tsemppiä Aceen & loppu dieettiin !
 
Peteristä puheenollen. Peterin kehitys on kai tuonut porukalle epärealistiset odotukset sille miten paljon sitä lihasta tulee kahdessa vuodessa.
 
Tää on kyllä hauska lueskella näitä ketjuja sieltä sun täältä kun "muutamat" henkilöt ei osaa muuta kun negailla.. Ihmetyttää niinkun oikeasti !?!?! Onko se pieni munaisuutta vai että omat lihat eivät ole häävit ja on kokeiltu useampi dietti ja pää pettänyt ? Monilla "matti meikäläisillä" kun ei ole paskankaan hajua mitä kilpa bodaaminen oikeasti on kokonaisuutena..Vuosien lihasten rakentelusta ja onnistuneista dieteistä viimeistelyineen.. Kantaa ja mielipiteitä pitää heittää,täähän on sitä varten mutta toi negailu siihen tyyliin että itse tiedetään kaikki bodaamisesta (nooot) on kyllä ihmeellistä mun mielestä.
 
Peteristä puheenollen. Peterin kehitys on kai tuonut porukalle epärealistiset odotukset sille miten paljon sitä lihasta tulee kahdessa vuodessa.
No jaa, itse taas olen miettinyt mitä ihmeellistä siinä on. Ystäväni ensimmäinen kreakuuri (noin 3kk) toi ainakin 8kg puhdasta lihasta. Siksi olen ihmetellyt mitä ihmeellistä siinä 26kg kilossa on? Peter kuitenkin elää kehonrakennukselle, ja tekee kaiken optimaalisesti. Myös kreatiinin laatu on varmasti valioluokkaa, eikä minkään hikisen luolan pähkinä öljyjä..
 
Onko se pieni munaisuutta vai että omat lihat eivät ole häävit ja on kokeiltu useampi dietti ja pää pettänyt ? Monilla "matti meikäläisillä" kun ei ole paskankaan hajua mitä kilpa bodaaminen oikeasti on kokonaisuutena..

Mä oon aina luullut, että nuo ovat 99% pohjimmaisia syitä aloittaa "oikea" podaaminen ;)
Ja mulla ei ole kokemukseen perustuvaa tietoa kehon ulkopuolisista avuista lihan rakennuksessa ja diettaamisessa. Enkä näillä näkymin aio hankkiakaan. Mutta nimenomaa avuista on kyse, ilman niitä diettaaminen ja lihatalkoot ovat hankalampaa (jopa mahdotonta tietyn lihasmassan jälkeen), kestää pidempään (molemmat) ja pään pettämisen riski suurempi. Ei taida Pauli sulla olla yhtään CBB-kisaa takana, joten mitä sä tiedät naturaalina alhaisiin rasvoihin diettaamisesta tai vuosikausien lihasten kasvatuksesta?
 
Viimeksi muokattu:
No jaa, itse taas olen miettinyt mitä ihmeellistä siinä on. Ystäväni ensimmäinen kreakuuri (noin 3kk) toi ainakin 8kg puhdasta lihasta. Siksi olen ihmetellyt mitä ihmeellistä siinä 26kg kilossa on? Peter kuitenkin elää kehonrakennukselle, ja tekee kaiken optimaalisesti. Myös kreatiinin laatu on varmasti valioluokkaa, eikä minkään hikisen luolan pähkinä öljyjä..

Joo kaikilla on näitä "ystäviä". Ihme ja kumma ku sit kenellekkään itselle näin ei ole käyny. No on se kiva että on ystäviä ketkä onnistuu siinä mitä tekee :)
 
Mä oon aina luullut, että nuo ovat 99% pohjimmaisia syitä aloittaa "oikea" podaaminen ;)
Ja mulla ei ole kokemukseen perustuvaa tietoa kehon ulkopuolisista avuista lihan rakennuksessa ja diettaamisessa. Enkä näillä näkymin aio hankkiakaan. Mutta nimenomaa avuista on kyse, ilman niitä diettaaminen ja lihatalkoot ovat hankalampaa (jopa mahdotonta tietyn lihasmassan jälkeen), kestää pidempään (molemmat) ja pään pettämisen riski suurempi. Ei taida Pauli sulla olla yhtään CBB-kisaa takana, joten mitä sä tiedät naturaalina alhaisiin rasvoihin diettaamisesta tai vuosikausien lihasten kasvatuksesta?

Sori Masa , mä en meinannut sua tolla mun viestilläni ! Pelkästään ;) Enkä tarkoittanut CBB touhuja myöskään. Vaan yleisesti täällä niitä joilla on kommentoitavana useimmiten enemmän negaa kun positiivista palautetta :) Se oli point.
 
Joo kaikilla on näitä "ystäviä". Ihme ja kumma ku sit kenellekkään itselle näin ei ole käyny. No on se kiva että on ystäviä ketkä onnistuu siinä mitä tekee :)
Tekstissähän ei mainittu oliko kaveri reenannut kaksi vuotta vai viisitoista... Jokaisella on kaveri, joka on 3v reenin jälkeen kasvanut puhdasta lihasta 40kg, penkkaa 200kg ja saanut käden ympäryksestään yli 50cm ilman kreacolaa :D
 
Tekstissähän ei mainittu oliko kaveri reenannut kaksi vuotta vai viisitoista... Jokaisella on kaveri, joka on 3v reenin jälkeen kasvanut puhdasta lihasta 40kg, penkkaa 200kg ja saanut käden ympäryksestään yli 50cm ilman kreacolaa :D
En tiedä millä paskageeneillä teidät on siunattu mutta kun saan vanhan puhelimeni toimimaan voin kuvat lisäillä. Kaverilla natuvuosia 5v tietenkin satunnaiset tauot mukaan lukien.
 
Pekka vois laitella kuvaa miltä punnistuspäivän kunto näyttää jos vaan joku ehtii kuvan räpsästä jossain välissä :)

Tähän meneillään olevaan keskusteluun liittyen mäpäs tunnenki monta, jotka on saanu hartiat ku ladonovet kun on ottaneet pullon viinaa :D
 
Back
Ylös Bottom